11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Camarero ‘no pot donar més informació’ sobre la desescalada després de la dana: ‘Valderrama i Pampols informaran d’això’

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta portaveu del Consell, Susana Camarero, ha assegurat que en este moment no pot “oferir més informació” respecte al procés de desescalada després de la dana que el 29 d’octubre va arrasar la província de Valencia, més enllà de la informació que va oferir sobre este tema el vicepresident segon i conseller per a la Recuperació, Francisco José Gan Pampols.

“Estic convençuda que el conseller d’Emergències (Juan Carlos Valderrama) i el vicepresident segon adonaran d’això en els pròxims dies”, ha manifestat en la seua compareixença setmanal després del ple del govern valencià.

Així ho ha traslladat en ser preguntada per la situació de la desescalada, després que Gan Pampols diguera després del ple de la setmana passada que confiava a poder començar este procés durant esta setmana “si no ocorre res anòmal”.

El vicepresident segon, que va comparèixer junt amb Camarero dimecres passat, va explicar que els indicadors que permeten decidir quan es passa del nivell 2 d’emergència a l’1 mostren que es podria avançar “probablement” esta setmana. Estes dades, va detallar, tenen a veure amb les afeccions principals, la seguretat, l’accés als servicis bàsics, l’educació o la sanitat.

Segons va exposar Pampols, la desescalada es produirà “progressivament, no en tots els llocs alhora”, per a “avançar” en el procés de recuperació després de les inundacions. També va mostrar confiança en què els avanços en este procés “no duraran molt”, si bé va remarcar que “en cap cas” la baixada a nivell 1 d’emergència comporta la retirada de la Unitat Militar d’Emergències (UME) de les zones afectades.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.