Cau una dona per un pont a una altura de cinc metres en Azuébar, a l’Alt Palància

Una dona ha caigut des d'un pont situat a l'entrada del terme municipal d'Azuébar, a l'Alt Palància, en direcció a Soneja. La dona s'ha precipitat des d'una altura d'uns cinc metres de manera accidental, segons sembla i ha resultat ferida. S'ha alertat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l'accident una dotació de bombers del parc de l'Alt Palància que van desplaçar la ferida fins a una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que s'havia traslladat també. La dona, de 35 anys, es trobava conscient durant la caiguda i va ser ingressada en l'hospital de Sagunt amb pronòstic reservat. Segons s'ha informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l'avís es va rebre al voltant de les 21.30 hores, quan una persona que passava pel lloc, va alertar de l'accident en vore la dona a terra. La Guàrdia Civil, que també es va mobilitzar, no ha pogut esclarir encara la causa de la caiguda, sobre la qual han iniciat una investigació.

Últimes notícies

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.

Educació garantix una PAU amb normalitat malgrat la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació assegura que les PAU se celebraran amb normalitat en la Comunitat Valenciana, avança la constitució de tribunals i recorda que els correctors voluntaris han de complir el seu compromís.

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.

Bernabé acusa a Vox de dictar els pressupostos i al PP d’acatxar el cap

Pilar Bernabé critica l'acord entre PP i Vox sobre els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i acusa els populars de sotmetre's a les exigències de la ultradreta.

RH BOTS llança dos robots humanoides de codi obert amb IA Física per a empreses

RH BOTS presenta els humanoides de codigo obert Bonico i Bonica, basats en IA Fisica, per a automatitzar tasques repetitives i millorar l'eficiència en empreses.

Baldoví recolza que Compromís treballe per a fer a Mónica Oltra alcaldessa de València

Joan Baldoví expressa el seu ple suport al fet que Compromís per València treballe perquè Mónica Oltra siga candidata a l'Alcaldia, suport que compartix Isaura Navarro i que també ha explicitat Joan Ribó.