La Comunitat suma 954 nous contagis i dos defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 954 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 139 a Castelló (191.495 en total), 220 a Alacant (527.602 en total) i 595 a València (834.767 en total).

D’ells, 567 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 87 de Castelló, 145 d’Alacant i 335 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 230 persones ingressades, 12 d’elles en l’UCI: 28 a la província de Castelló, 1 en UCI; 63 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 139 a la província de València, 9 en UCI.

S’han notificat dues defuncions per coronavirus des de l’última actualització, amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de dos homes, de 78 i 84 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.066: 1.195 a la província de Castelló, 3.842 en la d’Alacant i 5.029 en la de València.

A més, des de l’última actualització s’han confirmat tres nous casos positius de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 522 els casos positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 280 a la província de València i 34 no residents).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.