La Comunitat suma 954 nous contagis i dos defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 954 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 139 a Castelló (191.495 en total), 220 a Alacant (527.602 en total) i 595 a València (834.767 en total).

D’ells, 567 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 87 de Castelló, 145 d’Alacant i 335 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 230 persones ingressades, 12 d’elles en l’UCI: 28 a la província de Castelló, 1 en UCI; 63 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 139 a la província de València, 9 en UCI.

S’han notificat dues defuncions per coronavirus des de l’última actualització, amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de dos homes, de 78 i 84 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.066: 1.195 a la província de Castelló, 3.842 en la d’Alacant i 5.029 en la de València.

A més, des de l’última actualització s’han confirmat tres nous casos positius de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 522 els casos positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 280 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.