9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

La Comunitat suma 954 nous contagis i dos defuncions per coronavirus

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat un total de 954 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització.

Els nous casos per províncies són 139 a Castelló (191.495 en total), 220 a Alacant (527.602 en total) i 595 a València (834.767 en total).

D’ells, 567 són de persones majors de 60 anys. Per províncies: 87 de Castelló, 145 d’Alacant i 335 de València.

Els hospitals valencians tenen actualment 230 persones ingressades, 12 d’elles en l’UCI: 28 a la província de Castelló, 1 en UCI; 63 a la província d’Alacant, 2 d’elles en l’UCI, i 139 a la província de València, 9 en UCI.

S’han notificat dues defuncions per coronavirus des de l’última actualització, amb data de defunció en els últims 7 dies. Es tracta de dos homes, de 78 i 84 anys.

El total de decessos des de l’inici de la pandèmia ascendeix a 10.066: 1.195 a la província de Castelló, 3.842 en la d’Alacant i 5.029 en la de València.

A més, des de l’última actualització s’han confirmat tres nous casos positius de monkeypox (pigota del mico) en la Comunitat Valenciana.

D’aquesta manera, són 522 els casos positius registrats en la Comunitat Valenciana (194 a la província d’Alacant, 14 a la província de Castelló, 280 a la província de València i 34 no residents).

Últimes notícies

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.