L’últim abric de Primark que s’ha fet viral en Instagram

 

Stacey Salomon s’ha tornat a aliar amb Primark i ha tret una segona col·lecció en col·laboració amb la firma ‘low-cost’ per excel·lència i que té una peça clau que està arrasant en Instagram: un abric llarg de quadres negres i rojos d’estil ‘grunge’ que costa 40 euros.

 

La primera col·lecció de la dissenyadora amb Primark es va convertir en tot un èxit i, pel que es veu, esta va pel mateix camí. La mateixa dissenyadora ha assegurat que el més prioritari per a ella de la nova col·lecció, ha sigut buscar la comoditat per a la usuària: «Volia que hi haguera peces de roba amb les que les dones se sentiren bé en tots els sentits. Si haguera de descriure la col·lecció en una frase només, diria que es tracta de roba per al dia a dia de qualsevol persona, per a qualsevol moment i ocasió, cosa que m’encanta», ha indicat.

 

L’abric d’esta col·lecció que triomfa en Instagram

L’abric que està causant autèntic furor entre les Instagramers és un d’estil ‘grunge’ amb estampat de quadres rojos i negres, que aporta un toc sofisticat per ser un abric llarg i que, a més, combina a la perfecció amb qualsevol ‘look’, tant amb vaquers com amb falda i botes.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The red and black comeback Coat £35/€40/$45 #Primark #fashion #AW19

Una publicación compartida de Primark (@primark) el

  

 

Encara que els colors que predominen durant l’hivern són els foscos, les instagramers s’encarreguen de demostrar-nos que amb este abric, podràs lluir el color blanc i també quedarà un ‘look’ perfecte, cosa que demostra la gran versatilitat de la peça.

 

 

Per a les qui els agrade l’estampat de quadres ‘grunge’ però no s’atrevisquen en format abric, poden apostar també per una bufanda gran de Primark amb el mateix estampat, que aportarà un toc de color als conjunts més neutres; també tens com una altra opció, la típica camisa de ‘llenyater’, que pots trobar en Primark, i que és un imprescindible de l’hivern.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.