14.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

L’últim abric de Primark que s’ha fet viral en Instagram

 

Stacey Salomon s’ha tornat a aliar amb Primark i ha tret una segona col·lecció en col·laboració amb la firma ‘low-cost’ per excel·lència i que té una peça clau que està arrasant en Instagram: un abric llarg de quadres negres i rojos d’estil ‘grunge’ que costa 40 euros.

 

La primera col·lecció de la dissenyadora amb Primark es va convertir en tot un èxit i, pel que es veu, esta va pel mateix camí. La mateixa dissenyadora ha assegurat que el més prioritari per a ella de la nova col·lecció, ha sigut buscar la comoditat per a la usuària: «Volia que hi haguera peces de roba amb les que les dones se sentiren bé en tots els sentits. Si haguera de descriure la col·lecció en una frase només, diria que es tracta de roba per al dia a dia de qualsevol persona, per a qualsevol moment i ocasió, cosa que m’encanta», ha indicat.

 

L’abric d’esta col·lecció que triomfa en Instagram

L’abric que està causant autèntic furor entre les Instagramers és un d’estil ‘grunge’ amb estampat de quadres rojos i negres, que aporta un toc sofisticat per ser un abric llarg i que, a més, combina a la perfecció amb qualsevol ‘look’, tant amb vaquers com amb falda i botes.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The red and black comeback Coat £35/€40/$45 #Primark #fashion #AW19

Una publicación compartida de Primark (@primark) el

  

 

Encara que els colors que predominen durant l’hivern són els foscos, les instagramers s’encarreguen de demostrar-nos que amb este abric, podràs lluir el color blanc i també quedarà un ‘look’ perfecte, cosa que demostra la gran versatilitat de la peça.

 

 

Per a les qui els agrade l’estampat de quadres ‘grunge’ però no s’atrevisquen en format abric, poden apostar també per una bufanda gran de Primark amb el mateix estampat, que aportarà un toc de color als conjunts més neutres; també tens com una altra opció, la típica camisa de ‘llenyater’, que pots trobar en Primark, i que és un imprescindible de l’hivern.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El temporal de pluja del cap de setmana donarà pas el dilluns a una ona d’aire molt fred amb neu en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es preveuen pluges persistents i temporal marítim en el sud de València i nord d'Alacant. El dilluns entrarà aire àrtic i s'esperen nevades a l'interior amb descens tèrmic.

El Celta goleja 4-1 al València i deixa tocat a Corberán

El Celta va aprofitar els errors del València i va firmar un 4-1 en Balaídos amb doblet de Borja Iglesias. La derrota agreuja la sequera visitant i pressiona a Corberán.

El Celta castiga el València i complica el futur de Corberán (4-1)

El Celta va obrir 2026 amb un 4-1 al València que augmenta la pressió sobre Carlos Corberán. Els errors visitants i la lesió final de Julen Agirrezabala van marcar el partit.

Compromís condemna l’atac dels EUA a Veneçuela i demana resposta internacional

Compromís ha condemnat l'atac dels EUA a Veneçuela per contrari al dret internacional. La formació exigix resposta d'ONU, OEA i UE i reclama diàleg, diplomàcia i assistència consular.

Sevilla i Llevant es juguen oxigen en el Sánchez-Pizjuán

Sevilla i Llevant reprenen LaLiga en el Sánchez-Pizjuán amb urgències oposades: els de Almeyda miren cap amunt i el cuer busca reaccionar amb Luis Castro.

Pérez Llorca confia en una transició pacífica i a evitar represàlies a Veneçuela després de l’atac dels EUA

El president valencià expressa la seua preocupació per Veneçuela després de l'atac dels EUA i crida a una transició pacífica, amb focus en la protecció de les persones i els drets humans.

València Basket rep al Guernica en un examen urgent per a canviar la dinàmica

El València Basket rep al Lointek Guernica en la jornada 14 amb l'obligació de reaccionar després del 53-73 davant Saragossa. Podria debutar Yvonne Anderson; baixes de Romero i Carrera.

El València Basket s’agarra a la seua ratxa davant el Baxi Manresa malgrat el poc descans

El València rep al Baxi Manresa en el Roig Arena amb la inèrcia de diverses victòries seguides i una rotació completa per a gestionar un calendari atapeït.