18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

L’últim abric de Primark que s’ha fet viral en Instagram

 

Stacey Salomon s’ha tornat a aliar amb Primark i ha tret una segona col·lecció en col·laboració amb la firma ‘low-cost’ per excel·lència i que té una peça clau que està arrasant en Instagram: un abric llarg de quadres negres i rojos d’estil ‘grunge’ que costa 40 euros.

 

La primera col·lecció de la dissenyadora amb Primark es va convertir en tot un èxit i, pel que es veu, esta va pel mateix camí. La mateixa dissenyadora ha assegurat que el més prioritari per a ella de la nova col·lecció, ha sigut buscar la comoditat per a la usuària: «Volia que hi haguera peces de roba amb les que les dones se sentiren bé en tots els sentits. Si haguera de descriure la col·lecció en una frase només, diria que es tracta de roba per al dia a dia de qualsevol persona, per a qualsevol moment i ocasió, cosa que m’encanta», ha indicat.

 

L’abric d’esta col·lecció que triomfa en Instagram

L’abric que està causant autèntic furor entre les Instagramers és un d’estil ‘grunge’ amb estampat de quadres rojos i negres, que aporta un toc sofisticat per ser un abric llarg i que, a més, combina a la perfecció amb qualsevol ‘look’, tant amb vaquers com amb falda i botes.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The red and black comeback Coat £35/€40/$45 #Primark #fashion #AW19

Una publicación compartida de Primark (@primark) el

  

 

Encara que els colors que predominen durant l’hivern són els foscos, les instagramers s’encarreguen de demostrar-nos que amb este abric, podràs lluir el color blanc i també quedarà un ‘look’ perfecte, cosa que demostra la gran versatilitat de la peça.

 

 

Per a les qui els agrade l’estampat de quadres ‘grunge’ però no s’atrevisquen en format abric, poden apostar també per una bufanda gran de Primark amb el mateix estampat, que aportarà un toc de color als conjunts més neutres; també tens com una altra opció, la típica camisa de ‘llenyater’, que pots trobar en Primark, i que és un imprescindible de l’hivern.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís denuncia abandó i degradació del Jardí del Túria de València

Compromís ha denunciat la deterioració del Jardí del Túria i acusa el govern municipal d'ajornar el manteniment a 2027 i de privatitzar-lo amb un contracte de 35 milions.

L’oposició enlletgix 15 mesos sense víctimes de la dana en Les Corts i el PP promet accelerar les compareixences

PSOE i Compromís critiquen que les víctimes de la dana no hagen sigut escoltades en Les Corts després de 15 mesos. El PP assegura que no han sigut vetades i que podrien acudir al febrer; Vox carrega contra el PSOE i exigix responsabilitats.

La jutgessa rebutja ampliar la investigació sobre els missatges de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada ha denegat ampliar l'anàlisi del mòbil de José Manuel Cuenca sol·licitat per l'acusació popular Mai Més València. La perquisició es delimita a xats amb càrrecs i a missatges del 29 d'octubre de 2024 relacionats amb l'emergència.

El TSJCV ha confirmat l’absolució de la cuidadora acusada de saquejar els comptes d’una major

L'alt tribunal valencià ha desestimat el recurs de l'acusació particular, al qual es va adherir la Fiscalia, i ha ratificat l'absolució per falta de prova de càrrec.

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.

L’avís groc per vent es manté divendres i dissabte en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat este dijous l'avís groc per ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i el litoral sud de València. L'alerta continuarà el divendres i el dissabte en diferents punts, amb trams de costa d'Alacant baix onatge de 3 metres.

L’Elx prepara la visita del Barcelona amb cinc baixes i dos retorns

L'Elx s'ha exercitat amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona. Tornen Chust i Bigas; Febas és baixa per sanció i pot debutar Lucas Cepeda.

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.