Escassetat de joguets i videoconsoles poques setmanes abans de Nadal

La falta de subministraments comença a fer-se notar cada vegada més. Hui, ja escassegen nombrosos productes, i està succeint per Nadal, una de les èpoques de l’any on més compres es realitzen i que podria veure’s alterada en nombrosos llocs si aquest problema continua.

Els sectors que més estan començant a patir aqueixes noves conseqüències són els dels joguets i els videojocs. Això es deu al fet que moltes de les seues peces són d’origen estranger, per la qual cosa és necessari importar-les, ja que aquests productes no es poden fabricar sense elles.

Ja hi ha escassetat d’algunes marques en diversos punts d’Espanya, i no se sap si hi haurà més afectades encara.

Des que va començar aquesta crisi, es va avisant a la gent que comence a realitzar algunes compres nadalenques, ja que en les dates pròximes podria haver-hi escassetat dels productes que vulguen comprar, joguets i consoles inclosos, i que afortunadament encara estan disponibles en algunes botigues i grans magatzems, però les existències podrien esgotar-se en poques setmanes.

 

Caos internacional

 

És la falta de subministraments el que ha provocat un nou conflicte a tot el món, ja que es tem que altres elements tan necessaris com ho són l’alumini o el vidre també puguen escassejar i donen peu a un problema de cara a la fabricació i els llocs de treball, a més de les nombroses manques que podrien tindre moltes famílies i llars.

Una de les imatges que millor reflecteix la situació actual amb la crisi de subministraments és la que es va viure fa unes setmanes en el port de Los Angeles, on les autoritats van anunciar que començarien a multar als qui no tragueren els seus contenidors allí abans del temps que tenien concedit, ja que l’acumulació d’aquests era immensa.

La situació en tot el planeta dependrà del fet que les grans potències com els Estats Units, la Xina, Rússia o Alemanya, entre altres, puguen buscar una solució a aquest problema, que continua engrandint-se sense resposta ara com ara.

Últimes notícies

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.

A presó tres membres d’una xarxa que ha saquejat vivendes al nord d’Alacant

Tres persones han ingressat a presó per integrar suposadament una xarxa especialitzada en robatoris de joies, or i rellotges en vivendes del nord de la província d’Alacant. La Guàrdia Civil ha aclarit 40 robatoris i ha intervingut centenars de peces de gran valor.

La Policia investiga la mort d’un home en l’estany del parc Ribalta de Castelló

La Policia Nacional investiga la mort d’un home trobat este diumenge al matí en l’estany del parc Ribalta de Castelló, després de procedir al llançament del cadàver a les 9 hores. La UDEV porta el cas i encara es desconeixen les causes del decés.

L’incendi de Tírig es conté amb 21 mitjans aeris i 810 hectàrees cremades

L'incendi forestal de Tírig ha calcinat 810 hectàrees però evoluciona de forma favorable, amb el perímetre sense flames i 21 mitjans aeris treballant. El foc manté dos flancs actius i ha obligat a desallotjar Catí, amb 47 persones encara allotjades en un alberg.

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.