Escassetat de joguets i videoconsoles poques setmanes abans de Nadal

La falta de subministraments comença a fer-se notar cada vegada més. Hui, ja escassegen nombrosos productes, i està succeint per Nadal, una de les èpoques de l’any on més compres es realitzen i que podria veure’s alterada en nombrosos llocs si aquest problema continua.

Els sectors que més estan començant a patir aqueixes noves conseqüències són els dels joguets i els videojocs. Això es deu al fet que moltes de les seues peces són d’origen estranger, per la qual cosa és necessari importar-les, ja que aquests productes no es poden fabricar sense elles.

Ja hi ha escassetat d’algunes marques en diversos punts d’Espanya, i no se sap si hi haurà més afectades encara.

Des que va començar aquesta crisi, es va avisant a la gent que comence a realitzar algunes compres nadalenques, ja que en les dates pròximes podria haver-hi escassetat dels productes que vulguen comprar, joguets i consoles inclosos, i que afortunadament encara estan disponibles en algunes botigues i grans magatzems, però les existències podrien esgotar-se en poques setmanes.

 

Caos internacional

 

És la falta de subministraments el que ha provocat un nou conflicte a tot el món, ja que es tem que altres elements tan necessaris com ho són l’alumini o el vidre també puguen escassejar i donen peu a un problema de cara a la fabricació i els llocs de treball, a més de les nombroses manques que podrien tindre moltes famílies i llars.

Una de les imatges que millor reflecteix la situació actual amb la crisi de subministraments és la que es va viure fa unes setmanes en el port de Los Angeles, on les autoritats van anunciar que començarien a multar als qui no tragueren els seus contenidors allí abans del temps que tenien concedit, ja que l’acumulació d’aquests era immensa.

La situació en tot el planeta dependrà del fet que les grans potències com els Estats Units, la Xina, Rússia o Alemanya, entre altres, puguen buscar una solució a aquest problema, que continua engrandint-se sense resposta ara com ara.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.