Escassetat de joguets i videoconsoles poques setmanes abans de Nadal

La falta de subministraments comença a fer-se notar cada vegada més. Hui, ja escassegen nombrosos productes, i està succeint per Nadal, una de les èpoques de l’any on més compres es realitzen i que podria veure’s alterada en nombrosos llocs si aquest problema continua.

Els sectors que més estan començant a patir aqueixes noves conseqüències són els dels joguets i els videojocs. Això es deu al fet que moltes de les seues peces són d’origen estranger, per la qual cosa és necessari importar-les, ja que aquests productes no es poden fabricar sense elles.

Ja hi ha escassetat d’algunes marques en diversos punts d’Espanya, i no se sap si hi haurà més afectades encara.

Des que va començar aquesta crisi, es va avisant a la gent que comence a realitzar algunes compres nadalenques, ja que en les dates pròximes podria haver-hi escassetat dels productes que vulguen comprar, joguets i consoles inclosos, i que afortunadament encara estan disponibles en algunes botigues i grans magatzems, però les existències podrien esgotar-se en poques setmanes.

 

Caos internacional

 

És la falta de subministraments el que ha provocat un nou conflicte a tot el món, ja que es tem que altres elements tan necessaris com ho són l’alumini o el vidre també puguen escassejar i donen peu a un problema de cara a la fabricació i els llocs de treball, a més de les nombroses manques que podrien tindre moltes famílies i llars.

Una de les imatges que millor reflecteix la situació actual amb la crisi de subministraments és la que es va viure fa unes setmanes en el port de Los Angeles, on les autoritats van anunciar que començarien a multar als qui no tragueren els seus contenidors allí abans del temps que tenien concedit, ja que l’acumulació d’aquests era immensa.

La situació en tot el planeta dependrà del fet que les grans potències com els Estats Units, la Xina, Rússia o Alemanya, entre altres, puguen buscar una solució a aquest problema, que continua engrandint-se sense resposta ara com ara.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.