Escassetat de joguets i videoconsoles poques setmanes abans de Nadal

La falta de subministraments comença a fer-se notar cada vegada més. Hui, ja escassegen nombrosos productes, i està succeint per Nadal, una de les èpoques de l’any on més compres es realitzen i que podria veure’s alterada en nombrosos llocs si aquest problema continua.

Els sectors que més estan començant a patir aqueixes noves conseqüències són els dels joguets i els videojocs. Això es deu al fet que moltes de les seues peces són d’origen estranger, per la qual cosa és necessari importar-les, ja que aquests productes no es poden fabricar sense elles.

Ja hi ha escassetat d’algunes marques en diversos punts d’Espanya, i no se sap si hi haurà més afectades encara.

Des que va començar aquesta crisi, es va avisant a la gent que comence a realitzar algunes compres nadalenques, ja que en les dates pròximes podria haver-hi escassetat dels productes que vulguen comprar, joguets i consoles inclosos, i que afortunadament encara estan disponibles en algunes botigues i grans magatzems, però les existències podrien esgotar-se en poques setmanes.

 

Caos internacional

 

És la falta de subministraments el que ha provocat un nou conflicte a tot el món, ja que es tem que altres elements tan necessaris com ho són l’alumini o el vidre també puguen escassejar i donen peu a un problema de cara a la fabricació i els llocs de treball, a més de les nombroses manques que podrien tindre moltes famílies i llars.

Una de les imatges que millor reflecteix la situació actual amb la crisi de subministraments és la que es va viure fa unes setmanes en el port de Los Angeles, on les autoritats van anunciar que començarien a multar als qui no tragueren els seus contenidors allí abans del temps que tenien concedit, ja que l’acumulació d’aquests era immensa.

La situació en tot el planeta dependrà del fet que les grans potències com els Estats Units, la Xina, Rússia o Alemanya, entre altres, puguen buscar una solució a aquest problema, que continua engrandint-se sense resposta ara com ara.

Últimes notícies

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.