La Loteria Nacional repartix es seus premis en València, Cocentaina i Elx

Imatge d’arxiu de la Loteria Nacional | Europa Press

 

La Loteria Nacional ha deixat este dissabte els seus premis a la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Cocentaina (El Comtat) i Elx (El Baix Vinalopó), on ha tocat el primer premi del sorteig, i en la ciutat de València, on ha tocat el segon.

 

Este primer premi de dissabte, que compta amb 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 91.953. En el cas de Cocentaina, el número premiat ha sigut venut en el passeig del Comtat, número 46, mentres que en Elx la persona o persones afortunades han adquirit el seu bitllet premiat en l’avinguda de Novelda, número 32.

 

Este primer premi ha quedat molt repartit, ja que també ha tocat en Bilbao, Burgos, Huesca, Campohermoso (Almeria), Vilafant (Girona), Tres Cantos (Madrid), Cerdedo (Pontevedra) i Poris de Abona (Santa Cruz de Tenerife). A més, el número també s’ha adquirit per part d’algun agraciat a través del servei de la web www.loteriasyapuestas.es.

 

Respecte al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), este dissabte ha tocat amb el número 97.828. En la ciutat de València el número afortunat ha sigut venut en el carrer de la Dama d’Elx, número 17.

 

El segon premi també s’ha repartit en Madrid, Almeria, Las Palmas de Gran Canaria i Vic (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dissabte, 25 de maig, són els números 0, 3 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional serà el dijous 30 de maig, amb un primer premi de 300.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

El cap de setmana ens deixa altres possibilitats de guanyar premis amb els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado (LAE). Este dissabte el sorteig de la Primitiva posarà en joc un pot de 6 milions d’euros.

 

Demà diumenge seguixen els premis elevats, amb el pot de 7.500.000 euros del Gordo de la Primitiva, i el pot de 700.000 euros de la Quiniela.

Últimes notícies

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia calorós, amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibles ruixats forts amb tempesta a l’interior del terç nord.

El professorat en vaga mou l’acampada de la plaça de la Mare de Déu per a facilitar el Corpus

L’acampada indefinida de professors a la plaça de la Mare de Déu de València es reubica uns metres per a facilitar els preparatius i actes del Corpus, però anuncia que diumenge tornarà a ocupar l’espai alliberat.

El professorat valencià encadena 19 dies lectius de vaga sense avançar en la negociació

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic valencià arriba als 19 dies lectius amb noves manifestacions a València i Alacant, acampada a la plaça de la Verge i sense que Educació haja représ la negociació amb tots els sindicats.

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.