La Loteria Nacional repartix es seus premis en València, Cocentaina i Elx

Imatge d’arxiu de la Loteria Nacional | Europa Press

 

La Loteria Nacional ha deixat este dissabte els seus premis a la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Cocentaina (El Comtat) i Elx (El Baix Vinalopó), on ha tocat el primer premi del sorteig, i en la ciutat de València, on ha tocat el segon.

 

Este primer premi de dissabte, que compta amb 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 91.953. En el cas de Cocentaina, el número premiat ha sigut venut en el passeig del Comtat, número 46, mentres que en Elx la persona o persones afortunades han adquirit el seu bitllet premiat en l’avinguda de Novelda, número 32.

 

Este primer premi ha quedat molt repartit, ja que també ha tocat en Bilbao, Burgos, Huesca, Campohermoso (Almeria), Vilafant (Girona), Tres Cantos (Madrid), Cerdedo (Pontevedra) i Poris de Abona (Santa Cruz de Tenerife). A més, el número també s’ha adquirit per part d’algun agraciat a través del servei de la web www.loteriasyapuestas.es.

 

Respecte al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), este dissabte ha tocat amb el número 97.828. En la ciutat de València el número afortunat ha sigut venut en el carrer de la Dama d’Elx, número 17.

 

El segon premi també s’ha repartit en Madrid, Almeria, Las Palmas de Gran Canaria i Vic (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dissabte, 25 de maig, són els números 0, 3 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional serà el dijous 30 de maig, amb un primer premi de 300.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

El cap de setmana ens deixa altres possibilitats de guanyar premis amb els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado (LAE). Este dissabte el sorteig de la Primitiva posarà en joc un pot de 6 milions d’euros.

 

Demà diumenge seguixen els premis elevats, amb el pot de 7.500.000 euros del Gordo de la Primitiva, i el pot de 700.000 euros de la Quiniela.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU