10.4 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La Loteria Nacional repartix es seus premis en València, Cocentaina i Elx

Imatge d’arxiu de la Loteria Nacional | Europa Press

 

La Loteria Nacional ha deixat este dissabte els seus premis a la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Cocentaina (El Comtat) i Elx (El Baix Vinalopó), on ha tocat el primer premi del sorteig, i en la ciutat de València, on ha tocat el segon.

 

Este primer premi de dissabte, que compta amb 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 91.953. En el cas de Cocentaina, el número premiat ha sigut venut en el passeig del Comtat, número 46, mentres que en Elx la persona o persones afortunades han adquirit el seu bitllet premiat en l’avinguda de Novelda, número 32.

 

Este primer premi ha quedat molt repartit, ja que també ha tocat en Bilbao, Burgos, Huesca, Campohermoso (Almeria), Vilafant (Girona), Tres Cantos (Madrid), Cerdedo (Pontevedra) i Poris de Abona (Santa Cruz de Tenerife). A més, el número també s’ha adquirit per part d’algun agraciat a través del servei de la web www.loteriasyapuestas.es.

 

Respecte al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), este dissabte ha tocat amb el número 97.828. En la ciutat de València el número afortunat ha sigut venut en el carrer de la Dama d’Elx, número 17.

 

El segon premi també s’ha repartit en Madrid, Almeria, Las Palmas de Gran Canaria i Vic (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dissabte, 25 de maig, són els números 0, 3 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional serà el dijous 30 de maig, amb un primer premi de 300.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

El cap de setmana ens deixa altres possibilitats de guanyar premis amb els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado (LAE). Este dissabte el sorteig de la Primitiva posarà en joc un pot de 6 milions d’euros.

 

Demà diumenge seguixen els premis elevats, amb el pot de 7.500.000 euros del Gordo de la Primitiva, i el pot de 700.000 euros de la Quiniela.

Últimes notícies

Una persona morta i sis ateses en l’incendi d’una vivenda en Tres Forques (València)

El foc s'ha declarat sobre les 9.30 en una vivenda del número 6 del carrer Joan Fuster, que ha quedat calcinada. Quatre persones han sigut traslladades per precaució.

Mor una conductora d’Alzira en xocar amb un senglar en la N-340 a L’Ampolla

Una dona de 30 anys, natural d'Alzira, va morir en la N-340 a l'altura de L'Ampolla després de col·lidir amb un senglar. És la segona víctima mortal de l'any en vies interurbanes de Catalunya.

Emergències ha activat l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat i crida a extremar la prudència al volant. Recomana alçar el peu de l'accelerador, no frenar i mantindre les rodes rectes fins a recuperar l'adherència.

Dani J arriba al Benidorm Fest per a hissar la bandera de la bachata a Espanya

Després de girar per més de 30 països, el sevillà competirà amb 'Ballant-te' per a trencar el sostre de cristall dels ritmes llatins i normalitzar la bachata a Espanya. Defén una fusió amb accent andalús i afronta el repte televisiu com un impuls per a créixer.

Desmantellen una plantació de marihuana amb 264 plantes en una vivenda de Pedreguer

La Policia Nacional ha desmantellat una plantació interior en una vivenda de Pedreguer amb 264 plantes i ha detingut a un home i una dona, de 67 i 68 anys, per tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda en un centre comercial de València per estafar més de 7.000 euros per encàrrec

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona que va realitzar compres per més de 7.000 euros amb targetes de crèdit alienes usant un telèfon mòbil. Segons va manifestar, actuava per encàrrec d'un tercer a través d'aplicacions xineses.

Comença el dilluns el juí per l’assassinat del canonge de la catedral de València

L'Audiència de València obri el dilluns el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit trobat asfixiat en la seua vivenda en 2024. Es dirimix també el suposat ús de les seues targetes per a traure diners i comprar després del crim.

Dela firma el gol 700 del Llevant en Primera Divisió

El defensor Adrián de la Font 'Dela' va anotar el segon tant del Llevant en el 3-2 a l'Elx i va firmar el gol 700 del club en Primera. Pablo Martínez va posar el 1-1 i Matturro va decidir en el 96; els dos es van estrenar com a golejadors en la màxima categoria.