La Loteria Nacional repartix es seus premis en València, Cocentaina i Elx

Imatge d’arxiu de la Loteria Nacional | Europa Press

 

La Loteria Nacional ha deixat este dissabte els seus premis a la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Cocentaina (El Comtat) i Elx (El Baix Vinalopó), on ha tocat el primer premi del sorteig, i en la ciutat de València, on ha tocat el segon.

 

Este primer premi de dissabte, que compta amb 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 91.953. En el cas de Cocentaina, el número premiat ha sigut venut en el passeig del Comtat, número 46, mentres que en Elx la persona o persones afortunades han adquirit el seu bitllet premiat en l’avinguda de Novelda, número 32.

 

Este primer premi ha quedat molt repartit, ja que també ha tocat en Bilbao, Burgos, Huesca, Campohermoso (Almeria), Vilafant (Girona), Tres Cantos (Madrid), Cerdedo (Pontevedra) i Poris de Abona (Santa Cruz de Tenerife). A més, el número també s’ha adquirit per part d’algun agraciat a través del servei de la web www.loteriasyapuestas.es.

 

Respecte al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), este dissabte ha tocat amb el número 97.828. En la ciutat de València el número afortunat ha sigut venut en el carrer de la Dama d’Elx, número 17.

 

El segon premi també s’ha repartit en Madrid, Almeria, Las Palmas de Gran Canaria i Vic (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dissabte, 25 de maig, són els números 0, 3 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional serà el dijous 30 de maig, amb un primer premi de 300.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

El cap de setmana ens deixa altres possibilitats de guanyar premis amb els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado (LAE). Este dissabte el sorteig de la Primitiva posarà en joc un pot de 6 milions d’euros.

 

Demà diumenge seguixen els premis elevats, amb el pot de 7.500.000 euros del Gordo de la Primitiva, i el pot de 700.000 euros de la Quiniela.

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.