La Loteria Nacional repartix es seus premis en València, Cocentaina i Elx

Imatge d’arxiu de la Loteria Nacional | Europa Press

 

La Loteria Nacional ha deixat este dissabte els seus premis a la Comunitat Valenciana, en concret en les localitats de Cocentaina (El Comtat) i Elx (El Baix Vinalopó), on ha tocat el primer premi del sorteig, i en la ciutat de València, on ha tocat el segon.

 

Este primer premi de dissabte, que compta amb 60.000 euros per dècim (600.000 euros a la sèrie), ha tocat amb el número 91.953. En el cas de Cocentaina, el número premiat ha sigut venut en el passeig del Comtat, número 46, mentres que en Elx la persona o persones afortunades han adquirit el seu bitllet premiat en l’avinguda de Novelda, número 32.

 

Este primer premi ha quedat molt repartit, ja que també ha tocat en Bilbao, Burgos, Huesca, Campohermoso (Almeria), Vilafant (Girona), Tres Cantos (Madrid), Cerdedo (Pontevedra) i Poris de Abona (Santa Cruz de Tenerife). A més, el número també s’ha adquirit per part d’algun agraciat a través del servei de la web www.loteriasyapuestas.es.

 

Respecte al segon premi, de 12.000 euros per dècim (120.000 euros a la sèrie), este dissabte ha tocat amb el número 97.828. En la ciutat de València el número afortunat ha sigut venut en el carrer de la Dama d’Elx, número 17.

 

El segon premi també s’ha repartit en Madrid, Almeria, Las Palmas de Gran Canaria i Vic (Barcelona).

 

Els reintegraments del sorteig d’este dissabte, 25 de maig, són els números 0, 3 i 5.

 

El pròxim sorteig de la Loteria Nacional serà el dijous 30 de maig, amb un primer premi de 300.000 euros a la sèrie.

 

Altres sortejos per al cap de setmana

El cap de setmana ens deixa altres possibilitats de guanyar premis amb els sortejos de Loterias y Apuestas del Estado (LAE). Este dissabte el sorteig de la Primitiva posarà en joc un pot de 6 milions d’euros.

 

Demà diumenge seguixen els premis elevats, amb el pot de 7.500.000 euros del Gordo de la Primitiva, i el pot de 700.000 euros de la Quiniela.

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.