13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Un milionari nou gràcies a l’Euromilions en Picassent

 

L’Euromilions ha tornat a deixar premi en el territori valencià. Esta volta, d’un milió d’euros. Un veí del municipi de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha sigut premiat amb ‘El Milió’ en el sorteig d’este divendres 14 d’agost.

 

El bitllet encertant d’El Milió’ ha sigut validat en el Despatx Receptor número 81.160 de Picassent, que es troba en el carrer de la Penya, número 2. El codi guanyador d’este sorteig ha sigut el CZM64763. Cal destacar que este afortunat s’emporta directament 1 milió d’euros gràcies al codi que cada un dels bitllets de l’Euromilió té assignat. D’esta manera, encara que no s’haja endevinat cap dels números de la combinació guanyadora, només en tindre el codi guanyador, ja es conseguix la xifra milionària.

 

Per la seua banda, en este sorteig no hi ha hagut cap bitllet guanyador ni de primera categoria ni de segona. Els dos únics guanyadors han sigut dos afortunats d’Andalusia (Huelva) i les Canàries (las Palmas), que han conseguit el premi de tercera categoria, valorat en 36.797,93€. La combinació guanyadora ha sigut la següent:

9 – 10 – 19 – 42 – 49

Estreles: 4 – 12

 

D’esta manera, l”Europot’ se situa en més de 60 milions d’euros, que podria endur-se un únic encertant en el pròxim sorteig de l’Euromilions.

 

2n premi de la Loteria Nacional en la Ribera

A demés de l’afortunat picassentí que ja és milionari des d’ahir, un altre valencià ha conseguit hui un bon pessic de sort. I és que, segons el sorteig d’este dissabte 15 d’agost de la Loteria Nacional, hi ha hagut un altre valencià guanyador. Es tracta de l’encertant del número 88241, que ha caigut sancer en Riola, en la comarca de la Ribera (València). El despatx que ha repartit el premi està situat en l’avinguda de l’Oest, 1, i el premi ha sigut de 12.000€.

 

Els qui han acertat el 1r premi, amb el número 54708, han estat repartits entre les Balears, la Rioja i Andalusia. Els guanyadors d’este premi han conseguit 60.000€ per bitllet.

Últimes notícies

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.

València Basket i Ethan Happ rescindixen el seu contracte

València Basket i el pivot Ethan Happ han pactat la seua desvinculació del club. La decisió arriba després d'una llarga inactivitat per lesió i setmanes de negociació.

Zulima Pérez demana a Martínez Mus explicacions per la retirada en FGV d’una campanya del Govern sobre la reconstrucció postdana

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha reclamat al vicepresident segon en funcions que aclarisca per quin FGV va retirar abans d'hora una campanya institucional, una decisió que ha vinculat amb censura per la falta d'explicacions.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura al seu pas per Orihuela

Els bombers han recuperat el cos d'un home en el riu Segura, a Orihuela, i la Policia Nacional ha obert una investigació. A l'espera de l'autòpsia, no s'han apreciat signes aparents de violència.