Un milionari nou gràcies a l’Euromilions en Picassent

 

L’Euromilions ha tornat a deixar premi en el territori valencià. Esta volta, d’un milió d’euros. Un veí del municipi de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha sigut premiat amb ‘El Milió’ en el sorteig d’este divendres 14 d’agost.

 

El bitllet encertant d’El Milió’ ha sigut validat en el Despatx Receptor número 81.160 de Picassent, que es troba en el carrer de la Penya, número 2. El codi guanyador d’este sorteig ha sigut el CZM64763. Cal destacar que este afortunat s’emporta directament 1 milió d’euros gràcies al codi que cada un dels bitllets de l’Euromilió té assignat. D’esta manera, encara que no s’haja endevinat cap dels números de la combinació guanyadora, només en tindre el codi guanyador, ja es conseguix la xifra milionària.

 

Per la seua banda, en este sorteig no hi ha hagut cap bitllet guanyador ni de primera categoria ni de segona. Els dos únics guanyadors han sigut dos afortunats d’Andalusia (Huelva) i les Canàries (las Palmas), que han conseguit el premi de tercera categoria, valorat en 36.797,93€. La combinació guanyadora ha sigut la següent:

9 – 10 – 19 – 42 – 49

Estreles: 4 – 12

 

D’esta manera, l”Europot’ se situa en més de 60 milions d’euros, que podria endur-se un únic encertant en el pròxim sorteig de l’Euromilions.

 

2n premi de la Loteria Nacional en la Ribera

A demés de l’afortunat picassentí que ja és milionari des d’ahir, un altre valencià ha conseguit hui un bon pessic de sort. I és que, segons el sorteig d’este dissabte 15 d’agost de la Loteria Nacional, hi ha hagut un altre valencià guanyador. Es tracta de l’encertant del número 88241, que ha caigut sancer en Riola, en la comarca de la Ribera (València). El despatx que ha repartit el premi està situat en l’avinguda de l’Oest, 1, i el premi ha sigut de 12.000€.

 

Els qui han acertat el 1r premi, amb el número 54708, han estat repartits entre les Balears, la Rioja i Andalusia. Els guanyadors d’este premi han conseguit 60.000€ per bitllet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.