Un milionari nou gràcies a l’Euromilions en Picassent

 

L’Euromilions ha tornat a deixar premi en el territori valencià. Esta volta, d’un milió d’euros. Un veí del municipi de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha sigut premiat amb ‘El Milió’ en el sorteig d’este divendres 14 d’agost.

 

El bitllet encertant d’El Milió’ ha sigut validat en el Despatx Receptor número 81.160 de Picassent, que es troba en el carrer de la Penya, número 2. El codi guanyador d’este sorteig ha sigut el CZM64763. Cal destacar que este afortunat s’emporta directament 1 milió d’euros gràcies al codi que cada un dels bitllets de l’Euromilió té assignat. D’esta manera, encara que no s’haja endevinat cap dels números de la combinació guanyadora, només en tindre el codi guanyador, ja es conseguix la xifra milionària.

 

Per la seua banda, en este sorteig no hi ha hagut cap bitllet guanyador ni de primera categoria ni de segona. Els dos únics guanyadors han sigut dos afortunats d’Andalusia (Huelva) i les Canàries (las Palmas), que han conseguit el premi de tercera categoria, valorat en 36.797,93€. La combinació guanyadora ha sigut la següent:

9 – 10 – 19 – 42 – 49

Estreles: 4 – 12

 

D’esta manera, l”Europot’ se situa en més de 60 milions d’euros, que podria endur-se un únic encertant en el pròxim sorteig de l’Euromilions.

 

2n premi de la Loteria Nacional en la Ribera

A demés de l’afortunat picassentí que ja és milionari des d’ahir, un altre valencià ha conseguit hui un bon pessic de sort. I és que, segons el sorteig d’este dissabte 15 d’agost de la Loteria Nacional, hi ha hagut un altre valencià guanyador. Es tracta de l’encertant del número 88241, que ha caigut sancer en Riola, en la comarca de la Ribera (València). El despatx que ha repartit el premi està situat en l’avinguda de l’Oest, 1, i el premi ha sigut de 12.000€.

 

Els qui han acertat el 1r premi, amb el número 54708, han estat repartits entre les Balears, la Rioja i Andalusia. Els guanyadors d’este premi han conseguit 60.000€ per bitllet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.