Un milionari nou gràcies a l’Euromilions en Picassent

 

L’Euromilions ha tornat a deixar premi en el territori valencià. Esta volta, d’un milió d’euros. Un veí del municipi de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha sigut premiat amb ‘El Milió’ en el sorteig d’este divendres 14 d’agost.

 

El bitllet encertant d’El Milió’ ha sigut validat en el Despatx Receptor número 81.160 de Picassent, que es troba en el carrer de la Penya, número 2. El codi guanyador d’este sorteig ha sigut el CZM64763. Cal destacar que este afortunat s’emporta directament 1 milió d’euros gràcies al codi que cada un dels bitllets de l’Euromilió té assignat. D’esta manera, encara que no s’haja endevinat cap dels números de la combinació guanyadora, només en tindre el codi guanyador, ja es conseguix la xifra milionària.

 

Per la seua banda, en este sorteig no hi ha hagut cap bitllet guanyador ni de primera categoria ni de segona. Els dos únics guanyadors han sigut dos afortunats d’Andalusia (Huelva) i les Canàries (las Palmas), que han conseguit el premi de tercera categoria, valorat en 36.797,93€. La combinació guanyadora ha sigut la següent:

9 – 10 – 19 – 42 – 49

Estreles: 4 – 12

 

D’esta manera, l»Europot’ se situa en més de 60 milions d’euros, que podria endur-se un únic encertant en el pròxim sorteig de l’Euromilions.

 

2n premi de la Loteria Nacional en la Ribera

A demés de l’afortunat picassentí que ja és milionari des d’ahir, un altre valencià ha conseguit hui un bon pessic de sort. I és que, segons el sorteig d’este dissabte 15 d’agost de la Loteria Nacional, hi ha hagut un altre valencià guanyador. Es tracta de l’encertant del número 88241, que ha caigut sancer en Riola, en la comarca de la Ribera (València). El despatx que ha repartit el premi està situat en l’avinguda de l’Oest, 1, i el premi ha sigut de 12.000€.

 

Els qui han acertat el 1r premi, amb el número 54708, han estat repartits entre les Balears, la Rioja i Andalusia. Els guanyadors d’este premi han conseguit 60.000€ per bitllet.

Últimes notícies

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.