Anuncios

Un milionari nou gràcies a l’Euromilions en Picassent

 

L’Euromilions ha tornat a deixar premi en el territori valencià. Esta volta, d’un milió d’euros. Un veí del municipi de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), ha sigut premiat amb ‘El Milió’ en el sorteig d’este divendres 14 d’agost.

 

El bitllet encertant d’El Milió’ ha sigut validat en el Despatx Receptor número 81.160 de Picassent, que es troba en el carrer de la Penya, número 2. El codi guanyador d’este sorteig ha sigut el CZM64763. Cal destacar que este afortunat s’emporta directament 1 milió d’euros gràcies al codi que cada un dels bitllets de l’Euromilió té assignat. D’esta manera, encara que no s’haja endevinat cap dels números de la combinació guanyadora, només en tindre el codi guanyador, ja es conseguix la xifra milionària.

Anuncios

 

Per la seua banda, en este sorteig no hi ha hagut cap bitllet guanyador ni de primera categoria ni de segona. Els dos únics guanyadors han sigut dos afortunats d’Andalusia (Huelva) i les Canàries (las Palmas), que han conseguit el premi de tercera categoria, valorat en 36.797,93€. La combinació guanyadora ha sigut la següent:

9 – 10 – 19 – 42 – 49

Estreles: 4 – 12

 

D’esta manera, l”Europot’ se situa en més de 60 milions d’euros, que podria endur-se un únic encertant en el pròxim sorteig de l’Euromilions.

 

2n premi de la Loteria Nacional en la Ribera

A demés de l’afortunat picassentí que ja és milionari des d’ahir, un altre valencià ha conseguit hui un bon pessic de sort. I és que, segons el sorteig d’este dissabte 15 d’agost de la Loteria Nacional, hi ha hagut un altre valencià guanyador. Es tracta de l’encertant del número 88241, que ha caigut sancer en Riola, en la comarca de la Ribera (València). El despatx que ha repartit el premi està situat en l’avinguda de l’Oest, 1, i el premi ha sigut de 12.000€.

 

Els qui han acertat el 1r premi, amb el número 54708, han estat repartits entre les Balears, la Rioja i Andalusia. Els guanyadors d’este premi han conseguit 60.000€ per bitllet.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.
Anuncios