15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

El primer premi del Sorteig Extraordinari de Creu Roja cau en València

 

El primer premi del sorteig Extraordinari de Creu Roja de la Loteria Nacional, celebrat este dissabte i dotat amb 1,3 milions d’euros al número, s’ha correspost al número 44168 i ha tocat en València. Segons la informació de Loteries i Apostes de l’Estat, recollida per Europa Press, el número s’ha venut en la cèntrica administració número 13 de la plaça de Santa Catalina.

 

A demés, en el sorteig d’este dissabte hi havia un premi especial de 15 milions d’euros al dècim, que ha recaigut en la fracció 10 i sèrie 1 del 44168.

 

El segon premi, que ha correspost al 63561 i que està dotat amb 250.000 euros al número, ha tocat en la localitat de Lebrija (Sevilla).

Últimes notícies

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.

Bernabé demana al PP donar suport al nou finançament autonòmic per a no defraudar al poble valencià

Bernabé ha demanat al PP i a Pérez Llorca que recolzen el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.670 milions més en 2027 per a la Comunitat. Ha defés que permetria duplicar personal essencial i accelerar vivenda i sanitat.

Bernabé sosté que l’acarament confirma que Pradas va atendre a Conca per a no confinar el 29-O

Bernabé ha assegurat que l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca ha deixat clar que es va obeir el 'Sale, de confinar res' i que el primer És-Alert no incloïa confinament. També ha acusat el PP de voler canviar el relat i ha defés el treball de la Guàrdia Civil després de l'incident a Catarroja.

El València Basket es juga davant el Venècia el salt al segon lloc en l’Eurolliga

L'equip rep al Umana Reyer Venècia en el Roig Arena amb l'opció de pujar al segon lloc del grup si gana i Basket Landes no suma davant Fenerbahce.

Experts valencians condicionen la reforma del finançament a la condonació de deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu que la proposta del Govern podria aportar un increment substancial de recursos si s'acompanya de condonació de deute i un fons transitori. El Consell i els grups fixen posició davant el CPFF mentres reclamen transparència i detalls.