Aitana sorprèn amb una imatge molt tendra de quan era xicoteta

Aitana Ocaña ha sorprès tothom amb una imatge molt tendra de quan era petita

Aitana Ocaña ha sorprès tots amb una imatge molt tendra de quan era xicoteta | Instagram

 

Aitana ha viscut un gran 2018, sense cap tipus de dubte. La cantant és l’ex concursant d’‘Operación Triunfo 2017’ que més èxit està tenint dins el panorama musical i actualment viu a Madrid per temes professionals. Tanmateix, com moltes personalitats famoses, ha tornat a casa per viure les festes nadalenques en família i ha tancat l’any compartint un moment molt especial amb tots els seus seguidors.

 

La cantant ha publicat a les seues xarxes socials una imatge que ha entendrit tots. A la fotografia es pot veure Aitana de xicoteta al costat d’una cuina de joguina i juntament amb un «cuinant» en anglès que ha fet que el seu Instagram s’omplira d’emoticones de cors i somriures, missatges com «però que mona» i milers de ‘m’agrada’.

 

2018, tot un èxit per Aitana

Des que la cantant va eixir de l’Acadèmia, la seua carrera professional ha anat sempre cap amunt i aquest 2018 ha estat tot un regal. Això ha estat gràcies al gran èxit que ha tingut Aitana sent la imatge d’una marca de roba i de maquillatge, o gràcies també al seu llibre d’il·lustracions i texts, ‘La tinta de mis ojos’, al seu propi perfum i, sobretot, al seu primer EP, ‘Tráiler’, amb sis cançons pròpies, dos cantades en anglès.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

cooking

Una publicación compartida de AITANA (@aitanax) el

 

La primera part del seu disc va eixir al mercat fa només un mes i en només un dia ‘Tráiler’ es va posicionar en segon lloc com el disc més escoltat a Spotify Espanya, només per darrere de ‘El mal querer’ de Rosalía. Però, a més a més, la cançó «Vas a quedarte», una balada d’amor molt sensible, va convertir-se en l’estrena més escoltada de la plataforma digital.

 

La xicoteta Aitana que ens ha mostrat a Instagram s’ha transformat en tota una cantant de gran èxit aquest 2018 i així ho demostren les seues cançons que, quatre de les sis que ha presentat, es van posicionar dins del ‘top 10’ de la plataforma digital Spotify, convertint-se en les més escoltades i, amb el temps, encara continuen sent les preferides de tots els seus seguidors.

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.