Alba Díaz Martín, filla del Cordobés i Vicky Martín Berrocal, fa 18 anys

Alba Díaz Martín en la comunión de su hermano Manuel en mayo de 2014

Alba Díaz Martín en la comunió del seu germà Manuel en maig de 2014 | cedida

 

Este dimarts, 12 de desembre, Alba Díaz Martín, la filla de Manuel Díaz ‘el Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal compleix 18 anys, però no ha necessitat ser major d’edat per a captar l’atenció dels mitjans i de la premsa en els últims mesos.

Especialment rellevant per a les revistes del cor va ser la seua amistat amb Froilán, amb qui es va arribar a rumorear que eren un poc més que amics, encara que la parella del seu pare, Virginia Troconis, es va encarregar de resoldre eixos rumors assegurant que eren simplement amics. 

La jove ha sigut molt activa en les xarxes socials en les últimes setmanes, alguna cosa que li ha servit per a acaparar titulars i que ha fet augmentar l’interès cap a ella, i ha utilitzat el seu compte d’Instagram per a fer-se destacar, especialment gràcies a la seua bellesa i simpatia, seguint el d’altres joves filles de les majors ‘celebrities’ espanyoles com Cayetana Rivera. 

Com ja va ocórrer amb Andrea Janeiro en complir la seua majoria d’edat, la majoria de mitjans especialitzats estan començant a publicar les imatges reals de xiqueta d’Alba Díaz que fins ara, com obliga la llei, estaven pixelades.

 

Alba Díaz Martín de pequeña junto a su madre Vicky Martín Berrocal

Alba Díaz Martín de xicoteta amb la seua mare Vicky Martín Berrocal | cedida
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.