17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Alba Díaz Martín, filla del Cordobés i Vicky Martín Berrocal, fa 18 anys

Alba Díaz Martín en la comunión de su hermano Manuel en mayo de 2014

Alba Díaz Martín en la comunió del seu germà Manuel en maig de 2014 | cedida

 

Este dimarts, 12 de desembre, Alba Díaz Martín, la filla de Manuel Díaz ‘el Cordobés’ i Vicky Martín Berrocal compleix 18 anys, però no ha necessitat ser major d’edat per a captar l’atenció dels mitjans i de la premsa en els últims mesos.

Especialment rellevant per a les revistes del cor va ser la seua amistat amb Froilán, amb qui es va arribar a rumorear que eren un poc més que amics, encara que la parella del seu pare, Virginia Troconis, es va encarregar de resoldre eixos rumors assegurant que eren simplement amics. 

La jove ha sigut molt activa en les xarxes socials en les últimes setmanes, alguna cosa que li ha servit per a acaparar titulars i que ha fet augmentar l’interès cap a ella, i ha utilitzat el seu compte d’Instagram per a fer-se destacar, especialment gràcies a la seua bellesa i simpatia, seguint el d’altres joves filles de les majors ‘celebrities’ espanyoles com Cayetana Rivera. 

Com ja va ocórrer amb Andrea Janeiro en complir la seua majoria d’edat, la majoria de mitjans especialitzats estan començant a publicar les imatges reals de xiqueta d’Alba Díaz que fins ara, com obliga la llei, estaven pixelades.

 

Alba Díaz Martín de pequeña junto a su madre Vicky Martín Berrocal

Alba Díaz Martín de xicoteta amb la seua mare Vicky Martín Berrocal | cedida

Últimes notícies

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.