14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Antonio David Flores s’emociona en recordar a Rocío Jurado en ‘GH VIP’

Antonio David Flores a 'GH VIP 7'

Antonio David no ha pogut evitar emocionar-se en parlar de la seua exsogra | Telecinco

 

No hi ha dubte que Antonio David Flores s’està obrint en canal en la casa de ‘GH VIP 7’. Després de sorprendre a tot el món amb la representació de la seua vida, ara l’ex de Rocío Carrasco seguix emocionant als espectadors amb el relat de l’experiència familiar viscuda.

 

El nom de Rocío Jurado, la seua exsogra, ha arribat amb emoció a la casa de Guadalix de la Sierra i el seu record ha fet emocionar irremeiablement al que un dia fou el seu gendre. Concretament, Antonio David ha recordat a la cantant al costat del Maestro Joao i Alba Carrillo.

 

Les confessions dels seus fills

Visiblement emocionat, el concursant ha confessat que els seus dos fills recorden vivament a la seua iaia i que, de fet, els dos tenen una gran fotografia d’ella en les seues habitacions. Concretament el xic, David, li ha dit en més d’una ocasió a son pare que: «Si la meua iaia estiguera viva, parlaria amb ella, m’ensenyaria…».

 

El mateix passa amb Rocío, la seua neta, a la que «estimava, era el seu regal, la seua primera neta». En eixe sentit, Antonio David va arribar a recordar unes paraules que la seua sogra en aquell moment li va dir i que, segur, que no podrà oblidar mai. «T’he d’estimar tota la vida perquè li has donat a la meua neta el cognom de la meua millor amiga, del que jo estime més en el món», referint-se a Lola Flores.

 

Antonio David Flores a 'GH VIP 7'

Antonio David s’ha confessat amb el Maestro Joao | Telecinco

 

En eixe punt, Antonio David no va poder contindre les llàgrimes i es va deixar anar davant de dos companys que han pogut evidenciar els records inesborrables que guarda el concursant en la seua ment i, sobretot, en el seu cor.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.