Belén Esteban reacciona davant l’agressió de Jesulín: «No el reconec, és vergonyós»

 

El dissabte passat 16 de desembre es produïa un dels pitjors altercats de Jesulín de Ubrique . Janeiro va agredir a un reporter del programa ‘Socialité’, presentat per María Patiño, el qual es trobava en el carrer on està situada la residència de la seua dona María José Campanario.

Els fets s’han fet públics i són un dels temes més comentats estos dies en la premsa rosa. Els dos treballadors de l’espai de Telecinco i la productora, ‘La Fàbrica de la Tele’ han arribat a denunciar l’agressió a la Guàrdia Civil. Però este nou episodi en la vida dels Janeiro acaba de començar.

 

Amb angines i sense veu

Com no podia ser d’una altra forma, l’exdona de Jesulín i enemiga declarada de Campanario, Belén Esteban, no ha dubtat a comentar l’altercat a pesar que es troba un poc malament de salut. La de Sant Blas no va poder acudir ahir dilluns al programa ‘Sálvame’ perquè té angines, però així i tot, ha entrat en directe per a opinar.

Les seues contundents paraules 

Amb una gran afonia provocada per les angines, Belén no ha dubtat a criticar durament l’actitud del pare de la seua filla Andrea: «No li reconec, Jo quan li vaig conèixer mai el vaig vore sent així». A més, considera que la reacció del seu exhome cap als reporters de Telecinco «és vergonyosa».

La princesa del poble ha volgut deixar clar que ella també ha de viure amb situacions semblants a les que van viure Jesulín i Campanario fa uns dies, i a ella no se li passaria pel cap actuar així: «Mai he agredit ni he trencat la càmera a ningú». I a més, ha apuntat que estes agressions segueixen produint-se perquè mai se’ls ha posat fi: «Tanta culpa té Jesulín o la seua dona, però més culpa tenen els que els permeten tot açò».

Pots vore el vídeo del moment en la pàgina web de Telecinco

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.