Belén Esteban reacciona davant l’agressió de Jesulín: «No el reconec, és vergonyós»

 

El dissabte passat 16 de desembre es produïa un dels pitjors altercats de Jesulín de Ubrique . Janeiro va agredir a un reporter del programa ‘Socialité’, presentat per María Patiño, el qual es trobava en el carrer on està situada la residència de la seua dona María José Campanario.

Els fets s’han fet públics i són un dels temes més comentats estos dies en la premsa rosa. Els dos treballadors de l’espai de Telecinco i la productora, ‘La Fàbrica de la Tele’ han arribat a denunciar l’agressió a la Guàrdia Civil. Però este nou episodi en la vida dels Janeiro acaba de començar.

 

Amb angines i sense veu

Com no podia ser d’una altra forma, l’exdona de Jesulín i enemiga declarada de Campanario, Belén Esteban, no ha dubtat a comentar l’altercat a pesar que es troba un poc malament de salut. La de Sant Blas no va poder acudir ahir dilluns al programa ‘Sálvame’ perquè té angines, però així i tot, ha entrat en directe per a opinar.

Les seues contundents paraules 

Amb una gran afonia provocada per les angines, Belén no ha dubtat a criticar durament l’actitud del pare de la seua filla Andrea: «No li reconec, Jo quan li vaig conèixer mai el vaig vore sent així». A més, considera que la reacció del seu exhome cap als reporters de Telecinco «és vergonyosa».

La princesa del poble ha volgut deixar clar que ella també ha de viure amb situacions semblants a les que van viure Jesulín i Campanario fa uns dies, i a ella no se li passaria pel cap actuar així: «Mai he agredit ni he trencat la càmera a ningú». I a més, ha apuntat que estes agressions segueixen produint-se perquè mai se’ls ha posat fi: «Tanta culpa té Jesulín o la seua dona, però més culpa tenen els que els permeten tot açò».

Pots vore el vídeo del moment en la pàgina web de Telecinco

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.

Awa Fam afronta la Copa de la Reina centrada en el València Basket malgrat la seua condició de possible número u del draft WNBA

Awa Fam, interior del València Basket i una de les grans favorites al número u del draft de la WNBA, afronta la Copa de la Reina centrada en ajudar al seu equip i no a millorar la seua posició en el sorteig estatunidenc.