20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Carlota Corredera vol mediar entre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Sens dubte Carlota Corredera és la principal defensora de Rocío Carrasco des de que es va emetre el primer capítol del documental: “Rocío, contar la verdad para seguir viva” i ara sembla decidida a posar el seu granet d’arena a l’hora de provocar un acostament entre Carrasco i la seua filla, Rocío Flores.

La presentadora va molt en serio

La presentadora vol donar veu a les dones maltractades i s’ho ha pres molt en serio, ella mateixa reconeix que es tracta d’una lluita que no té fi. «La violència de gènere no entén ni d’estereotips ni de família ni de diners», ha assenyalat.
A més, Corredera reconeix que «presentar este programa ha tingut coses molt boniques, com el reconeixement de Jorge Javier, però també he tingut uns peatges».

Conseqüències de posicionar-se

I és que posar-se al capdavant del documental i mostrar el seu clar suport a Rocío Carrasco, també li ha portat unes certes conseqüències. «Hi ha una frase que li dic a la meua psicòloga quan em pregunta com em trobe: ‘Amb cruiximent de lluitar contra el patriarcat’. Per a mi ha estat un honor haver pogut posar veu al programa, però tenia una tensió que a vegades em feia plorar».

La lluita encara no ha acabat

No obstant això, sembla que la lluita de Corredera encara no ha acabat, ja que ara es mostra decidida a parlar amb Rocío Flores. Em vull prendre alguna cosa amb ella i m’agradaria preguntar-li per què no ha acceptat la invitació de la Fàbrica de la Tele per a veure els onze minuts que va demanar veure de la pallissa a la seua mare, assegurava en el ‘Deluxe‘.

Es tracta de l’episodi 8 de la docuserie, en el qual Carrasco comptava per fi el que va succeir al juliol de 2012, quan una disputa iniciada arran d’una nectarina, acabava amb Rocío Flores colpejant brutalment a la seua mare, després de la qual cosa la deixava inconscient en el sòl i sortia fugint de casa.

Per a protegir la imatge de la seua filla, Rocío Carrasco, va optar per ometre certs detalls del capítol per la seua crueltat. En total, uns 11 minuts que no han vist la llum, i sobre els quals la mateixa Rocío Flores opinava que bé podrien emetre’ls, perquè no tenia por al que pogués comptar la seua mare.

De fet, Carlota Corredera li va oferir asseure’s a veure’ls en exclusiva i de manera privada, encara que fins al moment no ha obtingut resposta. «Ella, per la seua família, la defensarà fins al final. Què això significa emportar-se per davant a la seua mare? Ella haurà de valorar. Què ha d’estar regirada? No tinc cap dubte», ha opinat la presentadora.

Carlota està disposada a mediar entre mare i filla

Així, queda clar que Carlota Corredera estaria encantada de poder mediar entre mare i filla, i d’esta forma obrir-li també els ulls a Rocío. I és que tal com assegura: «se’m partia l’ànima amb què Rocío Carrasco portés anys sense poder abraçar a la seua filla».

A més, reconeix que va haver-hi un moment en el qual les paraules de la filla d’Antonio David van estar a punt de portar al límit a la seua mare. En concret, Carlota fa referència a esta crida que Rocío li va fer des del plató de ‘El programa d’Ana Rosa‘. «Mamà, els teus fills estan ací. Els teus fills no te’ls ha llevat ningú. Crida’ns», li demanava públicament.

Un moment, que Carlota qualifica de molt dur, i que tots van viure amb gran preocupació per l’estat de Rociíto.

«El moment en el qual Rocío Flores llança este missatge des de ‘El programa d’Ana Rosa’, va ser un dia dur. Era una bomba per a tots. Este dia tots ens quedem en xoc perquè la nostra gran preocupació era saber com estava Rocío Carrasco, que venia esta nit a donar una entrevista. Teníem por que no vingués», recordava sobre les emocions que es van viure després de bastidors.

«Més enllà de la crisi, hi ha una cosa molt important perquè Rocío encara no havia explicat el que havia passat amb la seua filla. No podíem revelar el final. Per a mi el més important d’esta entrevista és que Rocío es va poder explicar», ha concretat.

Este dimecres Rocío Carrasco posarà el broche final

Este pròxim dimecres, Rocío Carrasco tornarà a fer acte de presència en plató, i concedirà la seua entrevista final. Una entrevista en la qual donarà resposta a estes últimes preguntes que han quedat en l’aire arran del documental.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant investigarà de manera interna el botellazo a Cömert

El club anuncia una revisió interna dels incidents després del derbi davant el València, inclòs el botellazo a Eray Cömert, i reforça el seu missatge de respecte.

La jutgessa de la DANA demana a Telegram i WhatsApp els missatges de Conca del 29-O

La magistrada demana per via internacional a Telegram i a WhatsApp els missatges de José Manuel Cuenca del 29-O. La mesura seguix a un informe de la Guàrdia Civil sobre les dificultats per a recuperar-los.

Bernabé espera que Pérez Llorca anuncie el cessament de Barcala este dimecres

La delegada del Govern reclama al president que demane la dimissió de Luis Barcala i l'a part de tots els seus càrrecs orgànics en la primera sessió de control. Emmarca la seua exigència en la polèmica per l'adjudicació de vivenda pública i critica el model del PP.

Ramazani passa de l’ostracisme als gols decisius al València

L'extrem belga, cedit pel Leeds, ha transformat el seu rol amb dos punts clau en la segona volta. De suplent habitual a tercer màxim golejador del València.

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.