Anuncios

Carlota Corredera vol mediar entre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Sens dubte Carlota Corredera és la principal defensora de Rocío Carrasco des de que es va emetre el primer capítol del documental: “Rocío, contar la verdad para seguir viva” i ara sembla decidida a posar el seu granet d’arena a l’hora de provocar un acostament entre Carrasco i la seua filla, Rocío Flores.

La presentadora va molt en serio

La presentadora vol donar veu a les dones maltractades i s’ho ha pres molt en serio, ella mateixa reconeix que es tracta d’una lluita que no té fi. «La violència de gènere no entén ni d’estereotips ni de família ni de diners», ha assenyalat.
A més, Corredera reconeix que «presentar este programa ha tingut coses molt boniques, com el reconeixement de Jorge Javier, però també he tingut uns peatges».

Anuncios

Conseqüències de posicionar-se

I és que posar-se al capdavant del documental i mostrar el seu clar suport a Rocío Carrasco, també li ha portat unes certes conseqüències. «Hi ha una frase que li dic a la meua psicòloga quan em pregunta com em trobe: ‘Amb cruiximent de lluitar contra el patriarcat’. Per a mi ha estat un honor haver pogut posar veu al programa, però tenia una tensió que a vegades em feia plorar».

La lluita encara no ha acabat

No obstant això, sembla que la lluita de Corredera encara no ha acabat, ja que ara es mostra decidida a parlar amb Rocío Flores. Em vull prendre alguna cosa amb ella i m’agradaria preguntar-li per què no ha acceptat la invitació de la Fàbrica de la Tele per a veure els onze minuts que va demanar veure de la pallissa a la seua mare, assegurava en el ‘Deluxe‘.

Es tracta de l’episodi 8 de la docuserie, en el qual Carrasco comptava per fi el que va succeir al juliol de 2012, quan una disputa iniciada arran d’una nectarina, acabava amb Rocío Flores colpejant brutalment a la seua mare, després de la qual cosa la deixava inconscient en el sòl i sortia fugint de casa.

Per a protegir la imatge de la seua filla, Rocío Carrasco, va optar per ometre certs detalls del capítol per la seua crueltat. En total, uns 11 minuts que no han vist la llum, i sobre els quals la mateixa Rocío Flores opinava que bé podrien emetre’ls, perquè no tenia por al que pogués comptar la seua mare.

De fet, Carlota Corredera li va oferir asseure’s a veure’ls en exclusiva i de manera privada, encara que fins al moment no ha obtingut resposta. «Ella, per la seua família, la defensarà fins al final. Què això significa emportar-se per davant a la seua mare? Ella haurà de valorar. Què ha d’estar regirada? No tinc cap dubte», ha opinat la presentadora.

Carlota està disposada a mediar entre mare i filla

Així, queda clar que Carlota Corredera estaria encantada de poder mediar entre mare i filla, i d’esta forma obrir-li també els ulls a Rocío. I és que tal com assegura: «se’m partia l’ànima amb què Rocío Carrasco portés anys sense poder abraçar a la seua filla».

A més, reconeix que va haver-hi un moment en el qual les paraules de la filla d’Antonio David van estar a punt de portar al límit a la seua mare. En concret, Carlota fa referència a esta crida que Rocío li va fer des del plató de ‘El programa d’Ana Rosa‘. «Mamà, els teus fills estan ací. Els teus fills no te’ls ha llevat ningú. Crida’ns», li demanava públicament.

Un moment, que Carlota qualifica de molt dur, i que tots van viure amb gran preocupació per l’estat de Rociíto.

«El moment en el qual Rocío Flores llança este missatge des de ‘El programa d’Ana Rosa’, va ser un dia dur. Era una bomba per a tots. Este dia tots ens quedem en xoc perquè la nostra gran preocupació era saber com estava Rocío Carrasco, que venia esta nit a donar una entrevista. Teníem por que no vingués», recordava sobre les emocions que es van viure després de bastidors.

«Més enllà de la crisi, hi ha una cosa molt important perquè Rocío encara no havia explicat el que havia passat amb la seua filla. No podíem revelar el final. Per a mi el més important d’esta entrevista és que Rocío es va poder explicar», ha concretat.

Este dimecres Rocío Carrasco posarà el broche final

Este pròxim dimecres, Rocío Carrasco tornarà a fer acte de presència en plató, i concedirà la seua entrevista final. Una entrevista en la qual donarà resposta a estes últimes preguntes que han quedat en l’aire arran del documental.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.
Anuncios