Carlota Corredera vol mediar entre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Sens dubte Carlota Corredera és la principal defensora de Rocío Carrasco des de que es va emetre el primer capítol del documental: “Rocío, contar la verdad para seguir viva” i ara sembla decidida a posar el seu granet d’arena a l’hora de provocar un acostament entre Carrasco i la seua filla, Rocío Flores.

La presentadora va molt en serio

La presentadora vol donar veu a les dones maltractades i s’ho ha pres molt en serio, ella mateixa reconeix que es tracta d’una lluita que no té fi. «La violència de gènere no entén ni d’estereotips ni de família ni de diners», ha assenyalat.
A més, Corredera reconeix que «presentar este programa ha tingut coses molt boniques, com el reconeixement de Jorge Javier, però també he tingut uns peatges».

Conseqüències de posicionar-se

I és que posar-se al capdavant del documental i mostrar el seu clar suport a Rocío Carrasco, també li ha portat unes certes conseqüències. «Hi ha una frase que li dic a la meua psicòloga quan em pregunta com em trobe: ‘Amb cruiximent de lluitar contra el patriarcat’. Per a mi ha estat un honor haver pogut posar veu al programa, però tenia una tensió que a vegades em feia plorar».

La lluita encara no ha acabat

No obstant això, sembla que la lluita de Corredera encara no ha acabat, ja que ara es mostra decidida a parlar amb Rocío Flores. Em vull prendre alguna cosa amb ella i m’agradaria preguntar-li per què no ha acceptat la invitació de la Fàbrica de la Tele per a veure els onze minuts que va demanar veure de la pallissa a la seua mare, assegurava en el ‘Deluxe‘.

Es tracta de l’episodi 8 de la docuserie, en el qual Carrasco comptava per fi el que va succeir al juliol de 2012, quan una disputa iniciada arran d’una nectarina, acabava amb Rocío Flores colpejant brutalment a la seua mare, després de la qual cosa la deixava inconscient en el sòl i sortia fugint de casa.

Per a protegir la imatge de la seua filla, Rocío Carrasco, va optar per ometre certs detalls del capítol per la seua crueltat. En total, uns 11 minuts que no han vist la llum, i sobre els quals la mateixa Rocío Flores opinava que bé podrien emetre’ls, perquè no tenia por al que pogués comptar la seua mare.

De fet, Carlota Corredera li va oferir asseure’s a veure’ls en exclusiva i de manera privada, encara que fins al moment no ha obtingut resposta. «Ella, per la seua família, la defensarà fins al final. Què això significa emportar-se per davant a la seua mare? Ella haurà de valorar. Què ha d’estar regirada? No tinc cap dubte», ha opinat la presentadora.

Carlota està disposada a mediar entre mare i filla

Així, queda clar que Carlota Corredera estaria encantada de poder mediar entre mare i filla, i d’esta forma obrir-li també els ulls a Rocío. I és que tal com assegura: «se’m partia l’ànima amb què Rocío Carrasco portés anys sense poder abraçar a la seua filla».

A més, reconeix que va haver-hi un moment en el qual les paraules de la filla d’Antonio David van estar a punt de portar al límit a la seua mare. En concret, Carlota fa referència a esta crida que Rocío li va fer des del plató de ‘El programa d’Ana Rosa‘. «Mamà, els teus fills estan ací. Els teus fills no te’ls ha llevat ningú. Crida’ns», li demanava públicament.

Un moment, que Carlota qualifica de molt dur, i que tots van viure amb gran preocupació per l’estat de Rociíto.

«El moment en el qual Rocío Flores llança este missatge des de ‘El programa d’Ana Rosa’, va ser un dia dur. Era una bomba per a tots. Este dia tots ens quedem en xoc perquè la nostra gran preocupació era saber com estava Rocío Carrasco, que venia esta nit a donar una entrevista. Teníem por que no vingués», recordava sobre les emocions que es van viure després de bastidors.

«Més enllà de la crisi, hi ha una cosa molt important perquè Rocío encara no havia explicat el que havia passat amb la seua filla. No podíem revelar el final. Per a mi el més important d’esta entrevista és que Rocío es va poder explicar», ha concretat.

Este dimecres Rocío Carrasco posarà el broche final

Este pròxim dimecres, Rocío Carrasco tornarà a fer acte de presència en plató, i concedirà la seua entrevista final. Una entrevista en la qual donarà resposta a estes últimes preguntes que han quedat en l’aire arran del documental.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Consell substituïx a la secretària autonòmica d’Emergències i al director d’Innovació

El Consell ha comunicat el cessament d'Irene Rodríguez i Raúl Quílez i ha nomenat a Fernando Lasheras i Miriam Gil. A més, cobrix una vacant en Innovació i Transformació Urbana.

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.

Presó per a tres detinguts per un cultiu de marihuana amb 1.200 plantes a Crevillent

Tres hòmens de 22, 25 i 27 anys han ingressat a la presó provisional després de l'operació 'Lomac' que va desmantellar un cultiu amb 1.200 plantes a Crevillent. En la nau es va constatar un frau elèctric superior a 50.000 euros i el cas l'instruïx un jutjat d'Elx.