Carlota Corredera vol mediar entre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Sens dubte Carlota Corredera és la principal defensora de Rocío Carrasco des de que es va emetre el primer capítol del documental: «Rocío, contar la verdad para seguir viva» i ara sembla decidida a posar el seu granet d’arena a l’hora de provocar un acostament entre Carrasco i la seua filla, Rocío Flores.

La presentadora va molt en serio

La presentadora vol donar veu a les dones maltractades i s’ho ha pres molt en serio, ella mateixa reconeix que es tracta d’una lluita que no té fi. «La violència de gènere no entén ni d’estereotips ni de família ni de diners», ha assenyalat.
A més, Corredera reconeix que «presentar este programa ha tingut coses molt boniques, com el reconeixement de Jorge Javier, però també he tingut uns peatges».

Conseqüències de posicionar-se

I és que posar-se al capdavant del documental i mostrar el seu clar suport a Rocío Carrasco, també li ha portat unes certes conseqüències. «Hi ha una frase que li dic a la meua psicòloga quan em pregunta com em trobe: ‘Amb cruiximent de lluitar contra el patriarcat’. Per a mi ha estat un honor haver pogut posar veu al programa, però tenia una tensió que a vegades em feia plorar».

La lluita encara no ha acabat

No obstant això, sembla que la lluita de Corredera encara no ha acabat, ja que ara es mostra decidida a parlar amb Rocío Flores. Em vull prendre alguna cosa amb ella i m’agradaria preguntar-li per què no ha acceptat la invitació de la Fàbrica de la Tele per a veure els onze minuts que va demanar veure de la pallissa a la seua mare, assegurava en el ‘Deluxe‘.

Es tracta de l’episodi 8 de la docuserie, en el qual Carrasco comptava per fi el que va succeir al juliol de 2012, quan una disputa iniciada arran d’una nectarina, acabava amb Rocío Flores colpejant brutalment a la seua mare, després de la qual cosa la deixava inconscient en el sòl i sortia fugint de casa.

Per a protegir la imatge de la seua filla, Rocío Carrasco, va optar per ometre certs detalls del capítol per la seua crueltat. En total, uns 11 minuts que no han vist la llum, i sobre els quals la mateixa Rocío Flores opinava que bé podrien emetre’ls, perquè no tenia por al que pogués comptar la seua mare.

De fet, Carlota Corredera li va oferir asseure’s a veure’ls en exclusiva i de manera privada, encara que fins al moment no ha obtingut resposta. «Ella, per la seua família, la defensarà fins al final. Què això significa emportar-se per davant a la seua mare? Ella haurà de valorar. Què ha d’estar regirada? No tinc cap dubte», ha opinat la presentadora.

Carlota està disposada a mediar entre mare i filla

Així, queda clar que Carlota Corredera estaria encantada de poder mediar entre mare i filla, i d’esta forma obrir-li també els ulls a Rocío. I és que tal com assegura: «se’m partia l’ànima amb què Rocío Carrasco portés anys sense poder abraçar a la seua filla».

A més, reconeix que va haver-hi un moment en el qual les paraules de la filla d’Antonio David van estar a punt de portar al límit a la seua mare. En concret, Carlota fa referència a esta crida que Rocío li va fer des del plató de ‘El programa d’Ana Rosa‘. «Mamà, els teus fills estan ací. Els teus fills no te’ls ha llevat ningú. Crida’ns», li demanava públicament.

Un moment, que Carlota qualifica de molt dur, i que tots van viure amb gran preocupació per l’estat de Rociíto.

«El moment en el qual Rocío Flores llança este missatge des de ‘El programa d’Ana Rosa’, va ser un dia dur. Era una bomba per a tots. Este dia tots ens quedem en xoc perquè la nostra gran preocupació era saber com estava Rocío Carrasco, que venia esta nit a donar una entrevista. Teníem por que no vingués», recordava sobre les emocions que es van viure després de bastidors.

«Més enllà de la crisi, hi ha una cosa molt important perquè Rocío encara no havia explicat el que havia passat amb la seua filla. No podíem revelar el final. Per a mi el més important d’esta entrevista és que Rocío es va poder explicar», ha concretat.

Este dimecres Rocío Carrasco posarà el broche final

Este pròxim dimecres, Rocío Carrasco tornarà a fer acte de presència en plató, i concedirà la seua entrevista final. Una entrevista en la qual donarà resposta a estes últimes preguntes que han quedat en l’aire arran del documental.

Últimes notícies

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.