19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Carlota Corredera vol mediar entre Rocío Carrasco i Rocío Flores

Sens dubte Carlota Corredera és la principal defensora de Rocío Carrasco des de que es va emetre el primer capítol del documental: “Rocío, contar la verdad para seguir viva” i ara sembla decidida a posar el seu granet d’arena a l’hora de provocar un acostament entre Carrasco i la seua filla, Rocío Flores.

La presentadora va molt en serio

La presentadora vol donar veu a les dones maltractades i s’ho ha pres molt en serio, ella mateixa reconeix que es tracta d’una lluita que no té fi. «La violència de gènere no entén ni d’estereotips ni de família ni de diners», ha assenyalat.
A més, Corredera reconeix que «presentar este programa ha tingut coses molt boniques, com el reconeixement de Jorge Javier, però també he tingut uns peatges».

Conseqüències de posicionar-se

I és que posar-se al capdavant del documental i mostrar el seu clar suport a Rocío Carrasco, també li ha portat unes certes conseqüències. «Hi ha una frase que li dic a la meua psicòloga quan em pregunta com em trobe: ‘Amb cruiximent de lluitar contra el patriarcat’. Per a mi ha estat un honor haver pogut posar veu al programa, però tenia una tensió que a vegades em feia plorar».

La lluita encara no ha acabat

No obstant això, sembla que la lluita de Corredera encara no ha acabat, ja que ara es mostra decidida a parlar amb Rocío Flores. Em vull prendre alguna cosa amb ella i m’agradaria preguntar-li per què no ha acceptat la invitació de la Fàbrica de la Tele per a veure els onze minuts que va demanar veure de la pallissa a la seua mare, assegurava en el ‘Deluxe‘.

Es tracta de l’episodi 8 de la docuserie, en el qual Carrasco comptava per fi el que va succeir al juliol de 2012, quan una disputa iniciada arran d’una nectarina, acabava amb Rocío Flores colpejant brutalment a la seua mare, després de la qual cosa la deixava inconscient en el sòl i sortia fugint de casa.

Per a protegir la imatge de la seua filla, Rocío Carrasco, va optar per ometre certs detalls del capítol per la seua crueltat. En total, uns 11 minuts que no han vist la llum, i sobre els quals la mateixa Rocío Flores opinava que bé podrien emetre’ls, perquè no tenia por al que pogués comptar la seua mare.

De fet, Carlota Corredera li va oferir asseure’s a veure’ls en exclusiva i de manera privada, encara que fins al moment no ha obtingut resposta. «Ella, per la seua família, la defensarà fins al final. Què això significa emportar-se per davant a la seua mare? Ella haurà de valorar. Què ha d’estar regirada? No tinc cap dubte», ha opinat la presentadora.

Carlota està disposada a mediar entre mare i filla

Així, queda clar que Carlota Corredera estaria encantada de poder mediar entre mare i filla, i d’esta forma obrir-li també els ulls a Rocío. I és que tal com assegura: «se’m partia l’ànima amb què Rocío Carrasco portés anys sense poder abraçar a la seua filla».

A més, reconeix que va haver-hi un moment en el qual les paraules de la filla d’Antonio David van estar a punt de portar al límit a la seua mare. En concret, Carlota fa referència a esta crida que Rocío li va fer des del plató de ‘El programa d’Ana Rosa‘. «Mamà, els teus fills estan ací. Els teus fills no te’ls ha llevat ningú. Crida’ns», li demanava públicament.

Un moment, que Carlota qualifica de molt dur, i que tots van viure amb gran preocupació per l’estat de Rociíto.

«El moment en el qual Rocío Flores llança este missatge des de ‘El programa d’Ana Rosa’, va ser un dia dur. Era una bomba per a tots. Este dia tots ens quedem en xoc perquè la nostra gran preocupació era saber com estava Rocío Carrasco, que venia esta nit a donar una entrevista. Teníem por que no vingués», recordava sobre les emocions que es van viure després de bastidors.

«Més enllà de la crisi, hi ha una cosa molt important perquè Rocío encara no havia explicat el que havia passat amb la seua filla. No podíem revelar el final. Per a mi el més important d’esta entrevista és que Rocío es va poder explicar», ha concretat.

Este dimecres Rocío Carrasco posarà el broche final

Este pròxim dimecres, Rocío Carrasco tornarà a fer acte de presència en plató, i concedirà la seua entrevista final. Una entrevista en la qual donarà resposta a estes últimes preguntes que han quedat en l’aire arran del documental.

Últimes notícies

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.