Cayetano Rivera i Eva González, junts però separats

Cayetano Rivera i Eva González amb el seu fill | València Diari

 

Cayetano Rivera i Eva González han guardat silenci i només s’han pronunciat per a anunciar mesures legals contra els qui afirmen que Cayetano ha sigut deslleial a la seua parella.

 

Des que es va saber la notícia, hem pogut vore a Eva i a la seua parella viatjant junts a Sevilla en el pont de desembre, per a ficar terra pel mig als rumors. Tot i això, una volta allí els dos van tindre plans per separat. Cayetano va ser testimoni de la boda d’un amic mentres que Eva viatjava a París per a assistir al concert de la seua amiga Vanesa Martín.

 

Plans per separat durant el Nadal

Ara, pareix que el matrimoni tampoc hauria passat el nadal junts tal com apuntava la periodista Lucía Tornero des de ‘Cazamariposas’. «Porten tot el nadal en Sevilla i no s’han mogut del residencial a on comparteixen casa, però fan vides separades» explicava la reportera traslladada fins a la residència que la parella compartix en Mairena del Alcor.

 

Segons les últimes informacions sobre la parella: «Van vindre a principis de desembre a Sevilla i els vam vore junts però no hem tornat a vore’ls. Dins pot ser que facen vida, però fora no. No se’ls ha tornat a vore junts. Esta setmana ell s’ha quedat amb els xiquets, ella ha viatjat a Madrid per motius laborals». Luis Rollán, col·laborador del programa, també aportava informació sobre l’estat que estaria travessant el matrimoni, qui ha afirmat que «estan intentant suportar la situació de la millor manera possible. Intenten reprendre les seues vides i tornar a la normalitat».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.

La UV i la UPV passen a classes en línia per l’alerta taronja per pluges

La Universitat de València i la Politècnica han suspés les activitats a l’aire lliure i han passat la docència a línia per l’alerta taronja per pluges activada per Emergències de la Generalitat arran dels avisos d’Aemet.

València proposa Ferran Torres i Grimaldo com a fills adoptius de la ciutat

L’Ajuntament de València ha proposat distingir Ferran Torres i Alejandro Grimaldo com a fills adoptius i Fátima Diame i José Ballester com a fills predilectes en els Honors i Distincions de 2026, que es lliuraran el 6 d’octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.