Cayetano Rivera i Eva González, junts però separats

Cayetano Rivera i Eva González amb el seu fill | València Diari

 

Cayetano Rivera i Eva González han guardat silenci i només s’han pronunciat per a anunciar mesures legals contra els qui afirmen que Cayetano ha sigut deslleial a la seua parella.

 

Des que es va saber la notícia, hem pogut vore a Eva i a la seua parella viatjant junts a Sevilla en el pont de desembre, per a ficar terra pel mig als rumors. Tot i això, una volta allí els dos van tindre plans per separat. Cayetano va ser testimoni de la boda d’un amic mentres que Eva viatjava a París per a assistir al concert de la seua amiga Vanesa Martín.

 

Plans per separat durant el Nadal

Ara, pareix que el matrimoni tampoc hauria passat el nadal junts tal com apuntava la periodista Lucía Tornero des de ‘Cazamariposas’. «Porten tot el nadal en Sevilla i no s’han mogut del residencial a on comparteixen casa, però fan vides separades» explicava la reportera traslladada fins a la residència que la parella compartix en Mairena del Alcor.

 

Segons les últimes informacions sobre la parella: «Van vindre a principis de desembre a Sevilla i els vam vore junts però no hem tornat a vore’ls. Dins pot ser que facen vida, però fora no. No se’ls ha tornat a vore junts. Esta setmana ell s’ha quedat amb els xiquets, ella ha viatjat a Madrid per motius laborals». Luis Rollán, col·laborador del programa, també aportava informació sobre l’estat que estaria travessant el matrimoni, qui ha afirmat que «estan intentant suportar la situació de la millor manera possible. Intenten reprendre les seues vides i tornar a la normalitat».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.

El Roig Arena dona avantatge al València Basket davant el Joventut en les semifinals

València Basket i Asisa Joventut s’enfronten des d’este dimecres en unes semifinals de Lliga Endesa al millor de cinc partits, marcades fins ara pel factor pista. Els tres duels d’esta temporada s’han resolt amb victòria de l’equip que jugava en el seu pavelló.

Els municipis afectats per la dana reclamen més flexibilitat fiscal al Consell

Els secretaris, interventors i tresorers de l’Administració local han demanat a la Generalitat flexibilitzar les regles fiscals als municipis afectats per la dana i reduir càrregues burocràtiques per a facilitar la reconstrucció.

Cau al Prat de València amb 3,5 quilos d’heroïna amagats dins la maleta

La Policia Nacional ha detingut al aeroport de València un home de 48 anys que portava més de tres quilos i mig d’heroïna amagats en carpetes i caixes de sabó dins la seua maleta.

Nous tractaments epigenètics aconseguixen revertir part del dany per cirrosi en ratolins

Un estudi liderat per la UMH d’Elx ha demostrat en ratolins que diversos compostos epigenètics recuperen la proteïna protectora LSECtin, reduïxen la inflamació hepàtica i limiten la fibrosi associada a la cirrosi. Els resultats obrin una nova via de tractament per a futures teràpies contra les malalties hepàtiques cròniques.

Així és l’última campanya d’abonaments a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El Valencia CF ha llançat la campanya d’abonaments 2026-27, l’última a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla, amb preus congelats però menys descompte per als accionistes i un anunci que recorre més de cent anys d’història valencianista.