Cayetano Rivera i Eva González, junts però separats

Cayetano Rivera i Eva González amb el seu fill | València Diari

 

Cayetano Rivera i Eva González han guardat silenci i només s’han pronunciat per a anunciar mesures legals contra els qui afirmen que Cayetano ha sigut deslleial a la seua parella.

 

Des que es va saber la notícia, hem pogut vore a Eva i a la seua parella viatjant junts a Sevilla en el pont de desembre, per a ficar terra pel mig als rumors. Tot i això, una volta allí els dos van tindre plans per separat. Cayetano va ser testimoni de la boda d’un amic mentres que Eva viatjava a París per a assistir al concert de la seua amiga Vanesa Martín.

 

Plans per separat durant el Nadal

Ara, pareix que el matrimoni tampoc hauria passat el nadal junts tal com apuntava la periodista Lucía Tornero des de ‘Cazamariposas’. «Porten tot el nadal en Sevilla i no s’han mogut del residencial a on comparteixen casa, però fan vides separades» explicava la reportera traslladada fins a la residència que la parella compartix en Mairena del Alcor.

 

Segons les últimes informacions sobre la parella: «Van vindre a principis de desembre a Sevilla i els vam vore junts però no hem tornat a vore’ls. Dins pot ser que facen vida, però fora no. No se’ls ha tornat a vore junts. Esta setmana ell s’ha quedat amb els xiquets, ella ha viatjat a Madrid per motius laborals». Luis Rollán, col·laborador del programa, també aportava informació sobre l’estat que estaria travessant el matrimoni, qui ha afirmat que «estan intentant suportar la situació de la millor manera possible. Intenten reprendre les seues vides i tornar a la normalitat».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís groc per fortes pluges, tronades i granís a l’interior nord de Castelló este dimecres

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dimecres l’avís groc a l’interior nord de Castelló per fortes pluges, tronades, granís i ratxes molt fortes de vent. L’episodi, amb una probabilitat entre el 40 % i el 70 %, s’estendrà entre les 16.00 i les 22.00 hores.

Troben el cadàver d’una dona a Llaurí prop del riu Xúquer

La Guàrdia Civil ha localitzat este dimarts el cos sense vida d’una dona a Llaurí, prop del riu Xúquer, i ha obert una investigació. Els agents analitzen si es tracta d’una jove desapareguda a Sueca el 30 de juliol.

Detinguda a Ontinyent per ferir amb un ganivet el seu excompany

Una dona de 26 anys ha sigut detinguda a Ontinyent després de ferir presumptament amb un ganivet de 17 centímetres el seu excompany, que presentava una ferida sagnant al braç esquerre. Un agent fora de servici va donar l’avís en vore l’home ferit a la zona dels carrers L’Ereta i Martínez Valls.

Controlat l’incendi de la Vall d’Uixó després de calcinar 9.568 hectàrees

L’incendi declarat el 25 de juliol a la Vall d’Uixó ha quedat controlat després de cremar 9.568 hectàrees i diversos municipis de Castelló.

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.
FILMOTECA D'ESTIU