Cayetano Rivera i Eva González, junts però separats

Cayetano Rivera i Eva González amb el seu fill | València Diari

 

Cayetano Rivera i Eva González han guardat silenci i només s’han pronunciat per a anunciar mesures legals contra els qui afirmen que Cayetano ha sigut deslleial a la seua parella.

 

Des que es va saber la notícia, hem pogut vore a Eva i a la seua parella viatjant junts a Sevilla en el pont de desembre, per a ficar terra pel mig als rumors. Tot i això, una volta allí els dos van tindre plans per separat. Cayetano va ser testimoni de la boda d’un amic mentres que Eva viatjava a París per a assistir al concert de la seua amiga Vanesa Martín.

 

Plans per separat durant el Nadal

Ara, pareix que el matrimoni tampoc hauria passat el nadal junts tal com apuntava la periodista Lucía Tornero des de ‘Cazamariposas’. «Porten tot el nadal en Sevilla i no s’han mogut del residencial a on comparteixen casa, però fan vides separades» explicava la reportera traslladada fins a la residència que la parella compartix en Mairena del Alcor.

 

Segons les últimes informacions sobre la parella: «Van vindre a principis de desembre a Sevilla i els vam vore junts però no hem tornat a vore’ls. Dins pot ser que facen vida, però fora no. No se’ls ha tornat a vore junts. Esta setmana ell s’ha quedat amb els xiquets, ella ha viatjat a Madrid per motius laborals». Luis Rollán, col·laborador del programa, també aportava informació sobre l’estat que estaria travessant el matrimoni, qui ha afirmat que «estan intentant suportar la situació de la millor manera possible. Intenten reprendre les seues vides i tornar a la normalitat».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.

Pérez Llorca manté el contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

El president confirma que la delegació de 33 persones roman a l'espera d'indicacions de l'ambaixada després del tancament de l'espai aeri pel conflicte amb l'Iran.

Consell i Ajuntament impulsen zones d’ombra en patis escolars d’Alacant

La Generalitat i l'Ajuntament treballen en un pla per a instal·lar sombrajes en patis escolars i prioritzar centres segons necessitat. També avancen licitacions i obres en col·legis i patrimoni.

PLD Space alçarà a Elx una nova fàbrica de coets i duplicarà la plantilla

PLD Space construirà una planta en l'àrea Porta d'Elx per a escalar producció i operacions. La companyia preveu arribar a prop de 1.000 ocupacions a partir de mediats de 2028.