Cayetano Rivera i Eva González, junts però separats

Cayetano Rivera i Eva González amb el seu fill | València Diari

 

Cayetano Rivera i Eva González han guardat silenci i només s’han pronunciat per a anunciar mesures legals contra els qui afirmen que Cayetano ha sigut deslleial a la seua parella.

 

Des que es va saber la notícia, hem pogut vore a Eva i a la seua parella viatjant junts a Sevilla en el pont de desembre, per a ficar terra pel mig als rumors. Tot i això, una volta allí els dos van tindre plans per separat. Cayetano va ser testimoni de la boda d’un amic mentres que Eva viatjava a París per a assistir al concert de la seua amiga Vanesa Martín.

 

Plans per separat durant el Nadal

Ara, pareix que el matrimoni tampoc hauria passat el nadal junts tal com apuntava la periodista Lucía Tornero des de ‘Cazamariposas’. «Porten tot el nadal en Sevilla i no s’han mogut del residencial a on comparteixen casa, però fan vides separades» explicava la reportera traslladada fins a la residència que la parella compartix en Mairena del Alcor.

 

Segons les últimes informacions sobre la parella: «Van vindre a principis de desembre a Sevilla i els vam vore junts però no hem tornat a vore’ls. Dins pot ser que facen vida, però fora no. No se’ls ha tornat a vore junts. Esta setmana ell s’ha quedat amb els xiquets, ella ha viatjat a Madrid per motius laborals». Luis Rollán, col·laborador del programa, també aportava informació sobre l’estat que estaria travessant el matrimoni, qui ha afirmat que «estan intentant suportar la situació de la millor manera possible. Intenten reprendre les seues vides i tornar a la normalitat».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.