Dakota després de passar dos nits en presó: «M’han pegat i tot»

 

Després de què Dakota Tárraga, coneguda per haver participat en programes com ‘Hermano Mayor’ i ‘Supervivientes’, fora detinguda en Alacant, la seua ciutat natal, i passara dos nits en presó, la valenciana ha anat a la televisió a defendre’s i afer unes acusacions molt greus.

 

Dakota ha anat al programa ‘Viva la vida’ de Telecinco per a explicar que ha passat dos nits en el calabós i ha assegurat que, «per ser Dakota, em tracten pitjor. Més clar aigua. M’han pegat i tot». Unes acusacions que la presentadora, Toñi Moreno, ha qualificat de «molt greus».

 

Davant d’açò, la valenciana ha insistit en que «és veritat» i s’ha defés dient que «el que és gravíssim és el que han dit de mi, perquè jo amb ma mare no he tingut res. Parlarem a veus en ma casa i ja està. Jo no tinc necessitat d’aguantar el que he aguantat estos dies». 

 

Acusada de maltractar a sa mare

Cal recordar que Dakota va ser detinguda davant les acusacions d’haver maltractat a sa mare mentres anava beguda. Un problema, el de l’alcoholisme, que ja es va poder vore en el programa ‘Hermano Mayor’ i que la jove va començar a tindre quan va morir el seu germà, quan ella tenia només 17 anys.

 

A pesar d’això, la jove ha quedat en llibertat sense càrrecs perquè sa mare no ha presentat cap denúnica ni ha acudit a declarar i tampoc hi ha un part de lesions, pel que la Fiscalia ha considerat que, sense denúncia, no hi ha delicte.

Últimes notícies

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.