Dakota després de passar dos nits en presó: «M’han pegat i tot»

 

Després de què Dakota Tárraga, coneguda per haver participat en programes com ‘Hermano Mayor’ i ‘Supervivientes’, fora detinguda en Alacant, la seua ciutat natal, i passara dos nits en presó, la valenciana ha anat a la televisió a defendre’s i afer unes acusacions molt greus.

 

Dakota ha anat al programa ‘Viva la vida’ de Telecinco per a explicar que ha passat dos nits en el calabós i ha assegurat que, «per ser Dakota, em tracten pitjor. Més clar aigua. M’han pegat i tot». Unes acusacions que la presentadora, Toñi Moreno, ha qualificat de «molt greus».

 

Davant d’açò, la valenciana ha insistit en que «és veritat» i s’ha defés dient que «el que és gravíssim és el que han dit de mi, perquè jo amb ma mare no he tingut res. Parlarem a veus en ma casa i ja està. Jo no tinc necessitat d’aguantar el que he aguantat estos dies». 

 

Acusada de maltractar a sa mare

Cal recordar que Dakota va ser detinguda davant les acusacions d’haver maltractat a sa mare mentres anava beguda. Un problema, el de l’alcoholisme, que ja es va poder vore en el programa ‘Hermano Mayor’ i que la jove va començar a tindre quan va morir el seu germà, quan ella tenia només 17 anys.

 

A pesar d’això, la jove ha quedat en llibertat sense càrrecs perquè sa mare no ha presentat cap denúnica ni ha acudit a declarar i tampoc hi ha un part de lesions, pel que la Fiscalia ha considerat que, sense denúncia, no hi ha delicte.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU