Dakota després de passar dos nits en presó: «M’han pegat i tot»

 

Després de què Dakota Tárraga, coneguda per haver participat en programes com ‘Hermano Mayor’ i ‘Supervivientes’, fora detinguda en Alacant, la seua ciutat natal, i passara dos nits en presó, la valenciana ha anat a la televisió a defendre’s i afer unes acusacions molt greus.

 

Dakota ha anat al programa ‘Viva la vida’ de Telecinco per a explicar que ha passat dos nits en el calabós i ha assegurat que, «per ser Dakota, em tracten pitjor. Més clar aigua. M’han pegat i tot». Unes acusacions que la presentadora, Toñi Moreno, ha qualificat de «molt greus».

 

Davant d’açò, la valenciana ha insistit en que «és veritat» i s’ha defés dient que «el que és gravíssim és el que han dit de mi, perquè jo amb ma mare no he tingut res. Parlarem a veus en ma casa i ja està. Jo no tinc necessitat d’aguantar el que he aguantat estos dies». 

 

Acusada de maltractar a sa mare

Cal recordar que Dakota va ser detinguda davant les acusacions d’haver maltractat a sa mare mentres anava beguda. Un problema, el de l’alcoholisme, que ja es va poder vore en el programa ‘Hermano Mayor’ i que la jove va començar a tindre quan va morir el seu germà, quan ella tenia només 17 anys.

 

A pesar d’això, la jove ha quedat en llibertat sense càrrecs perquè sa mare no ha presentat cap denúnica ni ha acudit a declarar i tampoc hi ha un part de lesions, pel que la Fiscalia ha considerat que, sense denúncia, no hi ha delicte.

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.