Dakota després de passar dos nits en presó: «M’han pegat i tot»

 

Després de què Dakota Tárraga, coneguda per haver participat en programes com ‘Hermano Mayor’ i ‘Supervivientes’, fora detinguda en Alacant, la seua ciutat natal, i passara dos nits en presó, la valenciana ha anat a la televisió a defendre’s i afer unes acusacions molt greus.

 

Dakota ha anat al programa ‘Viva la vida’ de Telecinco per a explicar que ha passat dos nits en el calabós i ha assegurat que, «per ser Dakota, em tracten pitjor. Més clar aigua. M’han pegat i tot». Unes acusacions que la presentadora, Toñi Moreno, ha qualificat de «molt greus».

 

Davant d’açò, la valenciana ha insistit en que «és veritat» i s’ha defés dient que «el que és gravíssim és el que han dit de mi, perquè jo amb ma mare no he tingut res. Parlarem a veus en ma casa i ja està. Jo no tinc necessitat d’aguantar el que he aguantat estos dies». 

 

Acusada de maltractar a sa mare

Cal recordar que Dakota va ser detinguda davant les acusacions d’haver maltractat a sa mare mentres anava beguda. Un problema, el de l’alcoholisme, que ja es va poder vore en el programa ‘Hermano Mayor’ i que la jove va començar a tindre quan va morir el seu germà, quan ella tenia només 17 anys.

 

A pesar d’això, la jove ha quedat en llibertat sense càrrecs perquè sa mare no ha presentat cap denúnica ni ha acudit a declarar i tampoc hi ha un part de lesions, pel que la Fiscalia ha considerat que, sense denúncia, no hi ha delicte.

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.