Dakota després de passar dos nits en presó: «M’han pegat i tot»

 

Després de què Dakota Tárraga, coneguda per haver participat en programes com ‘Hermano Mayor’ i ‘Supervivientes’, fora detinguda en Alacant, la seua ciutat natal, i passara dos nits en presó, la valenciana ha anat a la televisió a defendre’s i afer unes acusacions molt greus.

 

Dakota ha anat al programa ‘Viva la vida’ de Telecinco per a explicar que ha passat dos nits en el calabós i ha assegurat que, «per ser Dakota, em tracten pitjor. Més clar aigua. M’han pegat i tot». Unes acusacions que la presentadora, Toñi Moreno, ha qualificat de «molt greus».

 

Davant d’açò, la valenciana ha insistit en que «és veritat» i s’ha defés dient que «el que és gravíssim és el que han dit de mi, perquè jo amb ma mare no he tingut res. Parlarem a veus en ma casa i ja està. Jo no tinc necessitat d’aguantar el que he aguantat estos dies». 

 

Acusada de maltractar a sa mare

Cal recordar que Dakota va ser detinguda davant les acusacions d’haver maltractat a sa mare mentres anava beguda. Un problema, el de l’alcoholisme, que ja es va poder vore en el programa ‘Hermano Mayor’ i que la jove va començar a tindre quan va morir el seu germà, quan ella tenia només 17 anys.

 

A pesar d’això, la jove ha quedat en llibertat sense càrrecs perquè sa mare no ha presentat cap denúnica ni ha acudit a declarar i tampoc hi ha un part de lesions, pel que la Fiscalia ha considerat que, sense denúncia, no hi ha delicte.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.