Kiko Rivera demana a Irene Rosales que es torne a casar amb ell

Kiko Rivera i la seva dona Irene Rosales

Kiko Rivera i Irene Rosales estan ja casats pel registre civil | ValènciaDiari

Kiko Rivera va prometre setmanes enrere a Emma García que visitaria ‘Viva la vida’ per poder saludar-la en persona i de pas, vore a la seva dona, Irene Rosales, treballar. Esta promesa es va fer efectiva en la vesprada d’ahir diumenge.

 

En un set íntim, Emma García acompanyada d’Irene Rosales, van entrevistar a Kiko Rivera on van parlar de la seua trajectòria professional, però al cap de poc, van passar als temes personals relacionats amb la família i que engloba tot el relacionat amb la seua mare Isabel Pantoja i la seua germana Chabelita. Emma va preguntar com els hi anava la relació després de les nombroses acusacions d’infidelitat que els rodejava i els dos van dir que estaven millor que mai. Va ser aquí quan Kiko Rivera va passar a l’acció.

 

Volen cassar-se per l’Església

Kiko li demana la mà per casar-se amb ella per l’Església. Ella, visiblement emocionada, va acceptar la sol·licitud de Kiko i tot el públic va celebrar-ho amb un gran aplaudiment. Esta unió suposarà un gran revolt mediàtic i sens dubte, la venda d’exclusives de l’enllaç a totes les revistes del cor. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.