Kiko Rivera pren una decisió que canvia la seua relació amb la seua cosina, Anabel Pantoja

Sembla que després que Kiko Rivera carregués amb duresa contra la seua mare, Isabel Pantoja, per l’herència del seu pare, la relació entre el DJ i la seua cosina, Anabel Pantoja, també es va veure greument afectada. En un primer moment, Kiko atribuïa a Anabel el fet de no posicionar-se de cap costat, a més de treballar en televisió i comentar sobre els problemes famílies. Però, el principal problema arribava després que la neboda de la’ tonadillera’ defensés a capa i espasa la posició de la seua tia respecte a les addiccions de Kiko.

Per a Irene Rosales, dona del DJ, les paraules d’Anabel van suposar una autèntica ofensa, ja que ella va ser l’única que va estar al costat del seu marit en els moments més durs, quan es passava tota la nit en vetlla esperant que Kiko tornés dels ‘bolos’, i resant perquè no hi hagués tornat a consumir. De fet, Irene entrava en directe completament furiosa per desmentir a Anabel, qui destacava el gran suport que li havia brindat Isabel Pantoja al seu fill.

«Vaig fer esta telefonada perquè vaig veure un fragment del qual s’estava emetent en ‘Sálvame’ en què Anabel deia que la seua tia, pel que fa a les addiccions de Kiko, ho havia fet tot. Em va semblar molt malament, podria haver-se callat en comptes de dir això. Jo ho vaig passar molt malament i en este procés vaig estar sola amb l’ajuda del nostre compare Fran», explicava la dona de Kiko Rivera. «Vaig esclatar perquè no es va dir la veritat, no és veritat que Isabel haja ajudat tot el que ha pogut. No n’hi ha prou amb portar-li una setmana al Rocío. Em va agafar a mi sola amb les meues dos filles petites i el fill de Kiko», recalcava al respecte.

«Va ser molt dur el qual vam viure. Jo he hagut de veure com al meu marit li donaven tremolors i atacs d’ansietat. No és gens fàcil veure al teu marit així quan s’està traient d’una addicció tan gran. El pitjor moment va ser quan va acabar l’estiu, perquè els dies es feien més grisos. Kiko estava enfadat amb ell mateix i amb el món», unes paraules que van afectar moltíssim a Anabel, a la qual fins i tot es van negar a agafar-li el telèfon. I és que la seua relació ja no ha tornat a ser la mateixa des d’aleshores, un fet que la va afectar moltíssim, ja que ella sempre havia estat molt unida al seu cosí. A més, estima als seus fills com si foren seus, i sempre gaudeix passant temps amb ells.

Este rebuig del seu cosí, va fer sentir a Anabel com si no hagués estat a l’altura quan patia tant per les seues addiccions, encara que ell mai ho haja admés: «Li vaig trucar, no per plorar-li, sinó per donar-li una explicació, igual que li vaig demanar a Irene que em truqués i ho va fer, ell no em va agafar el telèfon, segurament, perquè coneixent-me pensaria que m’anava a posar a plorar».

«Ara se’m dirà que no em vaig encarregar? Pregunteu a Irene quantes trucades de telèfon perquè ja està bé, jo no vull medalletes de res, però jo no he estat en aquell moment perquè se’m va dir que havia d’estar sol. I tinc la consciència molt tranquil·la. Si ell està molest perquè no he estat a l’altura, té el meu número fa deu anys i parle amb les seues filles diàriament», assegurava. Poc després, Kiko li responia amb duresa afirmant públicament que la relació ja no era la mateixa que quan eren uns nens, i que en créixer, cada un havia fet la seua vida.

 

L’ha deixat de seguir a les xarxes socials

Així, amb la imminent tornada d’Isabel Pantoja a la televisió, i el gran suport que Anabel ha tornat a mostrar-li a la seua tia, sembla que definitivament el DJ li ha tancat les portes d’una vegada per totes. Almenys, a les xarxes socials, on Anabel s’ha emportat un gran cop a l’hora de comprovar que el seu estimat cosí l’havia deixat de seguir. Una dràstica decisió que ha pres a la tornada del seu viatge a Nepal al costat de Jesús Calleja, anunciant-ho a través dels ‘stories’, on els comentava als seus seguidors que tenia pensat fer una neteja de les seues xarxes socials: «Seguisc als qui són els meus amics i als qui em cauen bé».

I, sembla que Anabel ja no forma part d’esta selecta llista: «M’ha començat a escriure molta gent per dir-me que m’havia deixat de seguir Kiko. Vaig comprovar que m’havia deixat de seguir i em vaig quedar una mica en xoc. Li respectaré, ell té la seua família, el seu nucli, hi ha molts que l’estimem i que no podem estar en el seu dia a dia». Segons explica, ella valora moltíssim el suport que Kiko li està brindant al seu xicot Omar durant el seu pas per ‘Supervivientes’.

«Ha tingut el detall de pujar un cartell per salvar Omar a ‘Supervivientes‘, i si es comporta bé amb la persona que estime, té tot el meu respecte», al·legava. Encara que, això sí, no ha negat que el que ha fet el seu cosí li ha dolgut: «M’ha dolgut, perquè jo no he penjat res ni he tingut una actitud que li puga molestar. Tothom és lliure de seguir a qui vulga. Jo li seguisc, vull que estiga bé i que els seus fills i la seua dona estiguen bé. Que tothom siga feliç».

Kiko Rivera ha entrat a ‘Sálvame’ per a explicar perquè ha deixat de seguir a la seua cosina a les xarxes socials, i ha sigut molt contundent, «no m’aporta res«, encara que també hi ha deixat clar que continua volent-la.

A més el DJ ha explicat que està molt dolgut amb la seua cosina Anabel perquè no ha continue capaç d’anar a veure tota la documentació que acredita que diu tota la veritat sobre la seua família materna.

Últimes notícies

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.