Kiko Rivera pren una decisió que canvia la seua relació amb la seua cosina, Anabel Pantoja

Sembla que després que Kiko Rivera carregués amb duresa contra la seua mare, Isabel Pantoja, per l’herència del seu pare, la relació entre el DJ i la seua cosina, Anabel Pantoja, també es va veure greument afectada. En un primer moment, Kiko atribuïa a Anabel el fet de no posicionar-se de cap costat, a més de treballar en televisió i comentar sobre els problemes famílies. Però, el principal problema arribava després que la neboda de la’ tonadillera’ defensés a capa i espasa la posició de la seua tia respecte a les addiccions de Kiko.

Per a Irene Rosales, dona del DJ, les paraules d’Anabel van suposar una autèntica ofensa, ja que ella va ser l’única que va estar al costat del seu marit en els moments més durs, quan es passava tota la nit en vetlla esperant que Kiko tornés dels ‘bolos’, i resant perquè no hi hagués tornat a consumir. De fet, Irene entrava en directe completament furiosa per desmentir a Anabel, qui destacava el gran suport que li havia brindat Isabel Pantoja al seu fill.

«Vaig fer esta telefonada perquè vaig veure un fragment del qual s’estava emetent en ‘Sálvame’ en què Anabel deia que la seua tia, pel que fa a les addiccions de Kiko, ho havia fet tot. Em va semblar molt malament, podria haver-se callat en comptes de dir això. Jo ho vaig passar molt malament i en este procés vaig estar sola amb l’ajuda del nostre compare Fran», explicava la dona de Kiko Rivera. «Vaig esclatar perquè no es va dir la veritat, no és veritat que Isabel haja ajudat tot el que ha pogut. No n’hi ha prou amb portar-li una setmana al Rocío. Em va agafar a mi sola amb les meues dos filles petites i el fill de Kiko», recalcava al respecte.

«Va ser molt dur el qual vam viure. Jo he hagut de veure com al meu marit li donaven tremolors i atacs d’ansietat. No és gens fàcil veure al teu marit així quan s’està traient d’una addicció tan gran. El pitjor moment va ser quan va acabar l’estiu, perquè els dies es feien més grisos. Kiko estava enfadat amb ell mateix i amb el món», unes paraules que van afectar moltíssim a Anabel, a la qual fins i tot es van negar a agafar-li el telèfon. I és que la seua relació ja no ha tornat a ser la mateixa des d’aleshores, un fet que la va afectar moltíssim, ja que ella sempre havia estat molt unida al seu cosí. A més, estima als seus fills com si foren seus, i sempre gaudeix passant temps amb ells.

Este rebuig del seu cosí, va fer sentir a Anabel com si no hagués estat a l’altura quan patia tant per les seues addiccions, encara que ell mai ho haja admés: «Li vaig trucar, no per plorar-li, sinó per donar-li una explicació, igual que li vaig demanar a Irene que em truqués i ho va fer, ell no em va agafar el telèfon, segurament, perquè coneixent-me pensaria que m’anava a posar a plorar».

«Ara se’m dirà que no em vaig encarregar? Pregunteu a Irene quantes trucades de telèfon perquè ja està bé, jo no vull medalletes de res, però jo no he estat en aquell moment perquè se’m va dir que havia d’estar sol. I tinc la consciència molt tranquil·la. Si ell està molest perquè no he estat a l’altura, té el meu número fa deu anys i parle amb les seues filles diàriament», assegurava. Poc després, Kiko li responia amb duresa afirmant públicament que la relació ja no era la mateixa que quan eren uns nens, i que en créixer, cada un havia fet la seua vida.

 

L’ha deixat de seguir a les xarxes socials

Així, amb la imminent tornada d’Isabel Pantoja a la televisió, i el gran suport que Anabel ha tornat a mostrar-li a la seua tia, sembla que definitivament el DJ li ha tancat les portes d’una vegada per totes. Almenys, a les xarxes socials, on Anabel s’ha emportat un gran cop a l’hora de comprovar que el seu estimat cosí l’havia deixat de seguir. Una dràstica decisió que ha pres a la tornada del seu viatge a Nepal al costat de Jesús Calleja, anunciant-ho a través dels ‘stories’, on els comentava als seus seguidors que tenia pensat fer una neteja de les seues xarxes socials: «Seguisc als qui són els meus amics i als qui em cauen bé».

I, sembla que Anabel ja no forma part d’esta selecta llista: «M’ha començat a escriure molta gent per dir-me que m’havia deixat de seguir Kiko. Vaig comprovar que m’havia deixat de seguir i em vaig quedar una mica en xoc. Li respectaré, ell té la seua família, el seu nucli, hi ha molts que l’estimem i que no podem estar en el seu dia a dia». Segons explica, ella valora moltíssim el suport que Kiko li està brindant al seu xicot Omar durant el seu pas per ‘Supervivientes’.

«Ha tingut el detall de pujar un cartell per salvar Omar a ‘Supervivientes‘, i si es comporta bé amb la persona que estime, té tot el meu respecte», al·legava. Encara que, això sí, no ha negat que el que ha fet el seu cosí li ha dolgut: «M’ha dolgut, perquè jo no he penjat res ni he tingut una actitud que li puga molestar. Tothom és lliure de seguir a qui vulga. Jo li seguisc, vull que estiga bé i que els seus fills i la seua dona estiguen bé. Que tothom siga feliç».

Kiko Rivera ha entrat a ‘Sálvame’ per a explicar perquè ha deixat de seguir a la seua cosina a les xarxes socials, i ha sigut molt contundent, “no m’aporta res“, encara que també hi ha deixat clar que continua volent-la.

A més el DJ ha explicat que està molt dolgut amb la seua cosina Anabel perquè no ha continue capaç d’anar a veure tota la documentació que acredita que diu tota la veritat sobre la seua família materna.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.