Anuncios

Kiko Rivera pren una decisió que canvia la seua relació amb la seua cosina, Anabel Pantoja

Sembla que després que Kiko Rivera carregués amb duresa contra la seua mare, Isabel Pantoja, per l’herència del seu pare, la relació entre el DJ i la seua cosina, Anabel Pantoja, també es va veure greument afectada. En un primer moment, Kiko atribuïa a Anabel el fet de no posicionar-se de cap costat, a més de treballar en televisió i comentar sobre els problemes famílies. Però, el principal problema arribava després que la neboda de la’ tonadillera’ defensés a capa i espasa la posició de la seua tia respecte a les addiccions de Kiko.

Per a Irene Rosales, dona del DJ, les paraules d’Anabel van suposar una autèntica ofensa, ja que ella va ser l’única que va estar al costat del seu marit en els moments més durs, quan es passava tota la nit en vetlla esperant que Kiko tornés dels ‘bolos’, i resant perquè no hi hagués tornat a consumir. De fet, Irene entrava en directe completament furiosa per desmentir a Anabel, qui destacava el gran suport que li havia brindat Isabel Pantoja al seu fill.

Anuncios

«Vaig fer esta telefonada perquè vaig veure un fragment del qual s’estava emetent en ‘Sálvame’ en què Anabel deia que la seua tia, pel que fa a les addiccions de Kiko, ho havia fet tot. Em va semblar molt malament, podria haver-se callat en comptes de dir això. Jo ho vaig passar molt malament i en este procés vaig estar sola amb l’ajuda del nostre compare Fran», explicava la dona de Kiko Rivera. «Vaig esclatar perquè no es va dir la veritat, no és veritat que Isabel haja ajudat tot el que ha pogut. No n’hi ha prou amb portar-li una setmana al Rocío. Em va agafar a mi sola amb les meues dos filles petites i el fill de Kiko», recalcava al respecte.

«Va ser molt dur el qual vam viure. Jo he hagut de veure com al meu marit li donaven tremolors i atacs d’ansietat. No és gens fàcil veure al teu marit així quan s’està traient d’una addicció tan gran. El pitjor moment va ser quan va acabar l’estiu, perquè els dies es feien més grisos. Kiko estava enfadat amb ell mateix i amb el món», unes paraules que van afectar moltíssim a Anabel, a la qual fins i tot es van negar a agafar-li el telèfon. I és que la seua relació ja no ha tornat a ser la mateixa des d’aleshores, un fet que la va afectar moltíssim, ja que ella sempre havia estat molt unida al seu cosí. A més, estima als seus fills com si foren seus, i sempre gaudeix passant temps amb ells.

Este rebuig del seu cosí, va fer sentir a Anabel com si no hagués estat a l’altura quan patia tant per les seues addiccions, encara que ell mai ho haja admés: «Li vaig trucar, no per plorar-li, sinó per donar-li una explicació, igual que li vaig demanar a Irene que em truqués i ho va fer, ell no em va agafar el telèfon, segurament, perquè coneixent-me pensaria que m’anava a posar a plorar».

«Ara se’m dirà que no em vaig encarregar? Pregunteu a Irene quantes trucades de telèfon perquè ja està bé, jo no vull medalletes de res, però jo no he estat en aquell moment perquè se’m va dir que havia d’estar sol. I tinc la consciència molt tranquil·la. Si ell està molest perquè no he estat a l’altura, té el meu número fa deu anys i parle amb les seues filles diàriament», assegurava. Poc després, Kiko li responia amb duresa afirmant públicament que la relació ja no era la mateixa que quan eren uns nens, i que en créixer, cada un havia fet la seua vida.

 

L’ha deixat de seguir a les xarxes socials

Així, amb la imminent tornada d’Isabel Pantoja a la televisió, i el gran suport que Anabel ha tornat a mostrar-li a la seua tia, sembla que definitivament el DJ li ha tancat les portes d’una vegada per totes. Almenys, a les xarxes socials, on Anabel s’ha emportat un gran cop a l’hora de comprovar que el seu estimat cosí l’havia deixat de seguir. Una dràstica decisió que ha pres a la tornada del seu viatge a Nepal al costat de Jesús Calleja, anunciant-ho a través dels ‘stories’, on els comentava als seus seguidors que tenia pensat fer una neteja de les seues xarxes socials: «Seguisc als qui són els meus amics i als qui em cauen bé».

I, sembla que Anabel ja no forma part d’esta selecta llista: «M’ha començat a escriure molta gent per dir-me que m’havia deixat de seguir Kiko. Vaig comprovar que m’havia deixat de seguir i em vaig quedar una mica en xoc. Li respectaré, ell té la seua família, el seu nucli, hi ha molts que l’estimem i que no podem estar en el seu dia a dia». Segons explica, ella valora moltíssim el suport que Kiko li està brindant al seu xicot Omar durant el seu pas per ‘Supervivientes’.

«Ha tingut el detall de pujar un cartell per salvar Omar a ‘Supervivientes‘, i si es comporta bé amb la persona que estime, té tot el meu respecte», al·legava. Encara que, això sí, no ha negat que el que ha fet el seu cosí li ha dolgut: «M’ha dolgut, perquè jo no he penjat res ni he tingut una actitud que li puga molestar. Tothom és lliure de seguir a qui vulga. Jo li seguisc, vull que estiga bé i que els seus fills i la seua dona estiguen bé. Que tothom siga feliç».

Kiko Rivera ha entrat a ‘Sálvame’ per a explicar perquè ha deixat de seguir a la seua cosina a les xarxes socials, i ha sigut molt contundent, “no m’aporta res“, encara que també hi ha deixat clar que continua volent-la.

A més el DJ ha explicat que està molt dolgut amb la seua cosina Anabel perquè no ha continue capaç d’anar a veure tota la documentació que acredita que diu tota la veritat sobre la seua família materna.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.
Anuncios