Perd l’herència de 210 milions d’euros que li va deixar el seu pare

 

Damian, el fill d’Elizabeth Hurley i el mort Steve Bing, ha trencat el seu silenci després que el seu avi, el pare del productor haja aconseguit desheretar-li de la fortuna que el seu pare li havia deixat en herència, la inestimable xifra de 210 milions d’euros.

El jove, de 19 anys, ha rebut el consol de la seua família, i sobretot de la seua mare, Elizabeth Hurley, que se sent “horroritzada” davant l’última mala jugada de l’avi del seu fill, Peter Bing, que hauria aconseguit desheretar-li al·ludint que el seu naixement es va produir fora del matrimoni.

“Quan Stephen es va llevar la vida, va morir pensant que els seus fills anaven a ser atesos. El que Stephen volia ara s’ha revertit cruelment. Sé que Stephen s’hauria sentit devastat“, assenyalava Hurley a través d’un comunicat enviat a Daily Mail.

 

“Stephen va lluitar molt dur en el seu últim any perquè els seus fills foren reconeguts i repetidament em va dir l’increïblement important que era això per a ell”, puntualitzava l’actriu sobre la seua exparella, amb qui va mantindre un fugaç festeig que va durar menys d’un any i va finalitzar poc abans de conéixer que estava embarassada.

Recentment Damian, que sempre ha intentat passar el més desapercebut possible, ha compartit una foto d’ell al costat de la seua mare, la seua àvia i els seus cosins en Instagram, l’endemà passat que es fera pública la notícia.

 

 

“Agraït per la meua bella família, hui i tots els dies”, esmentava al peu de foto. Rostres coneguts com a Naomi Campell i Irina Shayk van comentar la publicació mostrant el seu suport al fill de l’actriu.

A més, la publicació també es va inundar amb missatges de suport per part dels fans: “Absolutament, tens una família increïble”, deia un dels seus fans, mentre uns altres s’adonaven de l’atractiu, heretat de la seua família materna. “Ací hi ha gens realment bons!!” o “tanta bellesa en una imatge, no es pot suportar”, mentre un altre es preguntava: “És esta possiblement la família més atractiva de tots els temps?”.

 

 

Steve Bing va aconseguir que els seus fills estigueren en el testament

 

 

Damian va nàixer fruit de la relació de la seua mare amb Steve, amb qui va estar 18 mesos. Encara que este sempre va mantindre un tracte distant amb el xiquet, fa un parell d’anys, quan el jove va complir els 18, va començar un acostament que es va veure truncat amb la seua defunció.

Tal com recull ‘Daily Mail’, Peter Bing, el pare de Steve, va lluitar per evitar que els fills que havia tingut fora del matrimoni, Damian i Kira Bonder, filla de l’ex-tenista Lisa Bonder, no estigueren inclosos en el seu testament. No obstant això, Steve va aconseguir derrotar al seu pare i incloure als dos com a hereus.

Però sembla que Peter ha acabat eixint-se amb la seua. Peter Bing tornaria a portar el cas als tribunals i venceria, al·ludint que tots dos descendents van arribar al món en relacions extramatrimonials. Esta notícia ha deixat “devastada i horroritzada” a Elizabeth Hurley, qui ha comptat amb el suport d’amics, entre ells Hugh Grant, padrí de Damian.

 

Últimes notícies

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.

Papi Robles recolza el retorn de Mónica Oltra i confia a recuperar l’alcaldia de València en 2027

La portaveu de Compromís a l'Ajuntament de València, Papi Robles, celebra el retorn de Mónica Oltra a la primera línia política i la veu com la millor opció per a recuperar l'alcaldia en 2027.

Diana Morant insistix en el rebuig a la guerra i acusa el PP d’alinear-se amb Trump i Netanyahu

Diana Morant defén el rebuig a la guerra i el respecte al dret internacional, vincula el conflicte a l'Iran amb un greu cost humà i critica al PP per la seua postura exterior i la seua gestió de les crisis.

Ruga i Wilhelm dominen la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali en la seua vintena edició

Fábio Ruga revalida triomf i Annemarie Wilhelm s'estrena com a campiona de la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali, en una edició amb 550 participants i domini estranger en l'elit.

Rovira reclama a Arcadi España un fons d’anivellament transitori per a la Comunitat Valenciana

Rovira exigix al nou ministre d'Hisenda, Arcadi España, un fons d'anivellament transitori i major sensibilitat amb l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana.

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.