Perd l’herència de 210 milions d’euros que li va deixar el seu pare

 

Damian, el fill d’Elizabeth Hurley i el mort Steve Bing, ha trencat el seu silenci després que el seu avi, el pare del productor haja aconseguit desheretar-li de la fortuna que el seu pare li havia deixat en herència, la inestimable xifra de 210 milions d’euros.

El jove, de 19 anys, ha rebut el consol de la seua família, i sobretot de la seua mare, Elizabeth Hurley, que se sent “horroritzada” davant l’última mala jugada de l’avi del seu fill, Peter Bing, que hauria aconseguit desheretar-li al·ludint que el seu naixement es va produir fora del matrimoni.

“Quan Stephen es va llevar la vida, va morir pensant que els seus fills anaven a ser atesos. El que Stephen volia ara s’ha revertit cruelment. Sé que Stephen s’hauria sentit devastat“, assenyalava Hurley a través d’un comunicat enviat a Daily Mail.

 

“Stephen va lluitar molt dur en el seu últim any perquè els seus fills foren reconeguts i repetidament em va dir l’increïblement important que era això per a ell”, puntualitzava l’actriu sobre la seua exparella, amb qui va mantindre un fugaç festeig que va durar menys d’un any i va finalitzar poc abans de conéixer que estava embarassada.

Recentment Damian, que sempre ha intentat passar el més desapercebut possible, ha compartit una foto d’ell al costat de la seua mare, la seua àvia i els seus cosins en Instagram, l’endemà passat que es fera pública la notícia.

 

 

“Agraït per la meua bella família, hui i tots els dies”, esmentava al peu de foto. Rostres coneguts com a Naomi Campell i Irina Shayk van comentar la publicació mostrant el seu suport al fill de l’actriu.

A més, la publicació també es va inundar amb missatges de suport per part dels fans: “Absolutament, tens una família increïble”, deia un dels seus fans, mentre uns altres s’adonaven de l’atractiu, heretat de la seua família materna. “Ací hi ha gens realment bons!!” o “tanta bellesa en una imatge, no es pot suportar”, mentre un altre es preguntava: “És esta possiblement la família més atractiva de tots els temps?”.

 

 

Steve Bing va aconseguir que els seus fills estigueren en el testament

 

 

Damian va nàixer fruit de la relació de la seua mare amb Steve, amb qui va estar 18 mesos. Encara que este sempre va mantindre un tracte distant amb el xiquet, fa un parell d’anys, quan el jove va complir els 18, va començar un acostament que es va veure truncat amb la seua defunció.

Tal com recull ‘Daily Mail’, Peter Bing, el pare de Steve, va lluitar per evitar que els fills que havia tingut fora del matrimoni, Damian i Kira Bonder, filla de l’ex-tenista Lisa Bonder, no estigueren inclosos en el seu testament. No obstant això, Steve va aconseguir derrotar al seu pare i incloure als dos com a hereus.

Però sembla que Peter ha acabat eixint-se amb la seua. Peter Bing tornaria a portar el cas als tribunals i venceria, al·ludint que tots dos descendents van arribar al món en relacions extramatrimonials. Esta notícia ha deixat “devastada i horroritzada” a Elizabeth Hurley, qui ha comptat amb el suport d’amics, entre ells Hugh Grant, padrí de Damian.

 

Últimes notícies

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.