15 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Perd l’herència de 210 milions d’euros que li va deixar el seu pare

 

Damian, el fill d’Elizabeth Hurley i el mort Steve Bing, ha trencat el seu silenci després que el seu avi, el pare del productor haja aconseguit desheretar-li de la fortuna que el seu pare li havia deixat en herència, la inestimable xifra de 210 milions d’euros.

El jove, de 19 anys, ha rebut el consol de la seua família, i sobretot de la seua mare, Elizabeth Hurley, que se sent “horroritzada” davant l’última mala jugada de l’avi del seu fill, Peter Bing, que hauria aconseguit desheretar-li al·ludint que el seu naixement es va produir fora del matrimoni.

“Quan Stephen es va llevar la vida, va morir pensant que els seus fills anaven a ser atesos. El que Stephen volia ara s’ha revertit cruelment. Sé que Stephen s’hauria sentit devastat“, assenyalava Hurley a través d’un comunicat enviat a Daily Mail.

 

“Stephen va lluitar molt dur en el seu últim any perquè els seus fills foren reconeguts i repetidament em va dir l’increïblement important que era això per a ell”, puntualitzava l’actriu sobre la seua exparella, amb qui va mantindre un fugaç festeig que va durar menys d’un any i va finalitzar poc abans de conéixer que estava embarassada.

Recentment Damian, que sempre ha intentat passar el més desapercebut possible, ha compartit una foto d’ell al costat de la seua mare, la seua àvia i els seus cosins en Instagram, l’endemà passat que es fera pública la notícia.

 

 

“Agraït per la meua bella família, hui i tots els dies”, esmentava al peu de foto. Rostres coneguts com a Naomi Campell i Irina Shayk van comentar la publicació mostrant el seu suport al fill de l’actriu.

A més, la publicació també es va inundar amb missatges de suport per part dels fans: “Absolutament, tens una família increïble”, deia un dels seus fans, mentre uns altres s’adonaven de l’atractiu, heretat de la seua família materna. “Ací hi ha gens realment bons!!” o “tanta bellesa en una imatge, no es pot suportar”, mentre un altre es preguntava: “És esta possiblement la família més atractiva de tots els temps?”.

 

 

Steve Bing va aconseguir que els seus fills estigueren en el testament

 

 

Damian va nàixer fruit de la relació de la seua mare amb Steve, amb qui va estar 18 mesos. Encara que este sempre va mantindre un tracte distant amb el xiquet, fa un parell d’anys, quan el jove va complir els 18, va començar un acostament que es va veure truncat amb la seua defunció.

Tal com recull ‘Daily Mail’, Peter Bing, el pare de Steve, va lluitar per evitar que els fills que havia tingut fora del matrimoni, Damian i Kira Bonder, filla de l’ex-tenista Lisa Bonder, no estigueren inclosos en el seu testament. No obstant això, Steve va aconseguir derrotar al seu pare i incloure als dos com a hereus.

Però sembla que Peter ha acabat eixint-se amb la seua. Peter Bing tornaria a portar el cas als tribunals i venceria, al·ludint que tots dos descendents van arribar al món en relacions extramatrimonials. Esta notícia ha deixat “devastada i horroritzada” a Elizabeth Hurley, qui ha comptat amb el suport d’amics, entre ells Hugh Grant, padrí de Damian.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.