14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Pillats junts després de conéixer-se el seu embaràs

Laura Matamoros i Benji Aparicio havien trencat, però després de conéixer-se l’embaràs de la influencer, la parella ha decidit donar-se una segona oportunitat. Cal recordar, que ja tenien un fill en comú anomenat Matías.

L’embaràs s’ha donat a conéixer, després que Laura ho confirmara en una entrevista en la revista ‘Hola’.
La parella es va deixar veure anit després d’una vetlada d’allò més relaxada.

Amb esta nova etapa en la seua relació, Benji i Laura comencen el tercer capítol de la seua història d’amor deixant arrere les diferències que han aconseguit separar-los en repetides ocasions. Confirmant el seu estat de bona esperança, Laura assegura que l’arribada d’un bebé sempre és una bona notícia per a tots i confirma que tant ella com Benji estan “molt bé” en estos moments.

I és que la relació ha estat plena d’alts i baixos, ja que quan el seu fill Matías tenia huit mesos van decidir separar-se. Tots dos van signar la custòdia compartida i poc després Laura començava una relació amb l’influencer Daniel Illescas. Uns mesos després la parella trencava i la filla de Kiko Matamoros tornava amb Benji, amb el qual semblava que tot marxava bé fins que el cuiner decidia trencar la relació.

Ara, amb el seu segon fill en camí, tornen a donar-se una oportunitat. Sens dubte, la prova de foc definitiva ara que ampliaran la família i donar-li un germanet al xicotet Matías.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.