Pillats junts després de conéixer-se el seu embaràs

Laura Matamoros i Benji Aparicio havien trencat, però després de conéixer-se l’embaràs de la influencer, la parella ha decidit donar-se una segona oportunitat. Cal recordar, que ja tenien un fill en comú anomenat Matías.

L’embaràs s’ha donat a conéixer, després que Laura ho confirmara en una entrevista en la revista ‘Hola’.
La parella es va deixar veure anit després d’una vetlada d’allò més relaxada.

Amb esta nova etapa en la seua relació, Benji i Laura comencen el tercer capítol de la seua història d’amor deixant arrere les diferències que han aconseguit separar-los en repetides ocasions. Confirmant el seu estat de bona esperança, Laura assegura que l’arribada d’un bebé sempre és una bona notícia per a tots i confirma que tant ella com Benji estan «molt bé» en estos moments.

I és que la relació ha estat plena d’alts i baixos, ja que quan el seu fill Matías tenia huit mesos van decidir separar-se. Tots dos van signar la custòdia compartida i poc després Laura començava una relació amb l’influencer Daniel Illescas. Uns mesos després la parella trencava i la filla de Kiko Matamoros tornava amb Benji, amb el qual semblava que tot marxava bé fins que el cuiner decidia trencar la relació.

Ara, amb el seu segon fill en camí, tornen a donar-se una oportunitat. Sens dubte, la prova de foc definitiva ara que ampliaran la família i donar-li un germanet al xicotet Matías.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.