Pillats junts després de conéixer-se el seu embaràs

Laura Matamoros i Benji Aparicio havien trencat, però després de conéixer-se l’embaràs de la influencer, la parella ha decidit donar-se una segona oportunitat. Cal recordar, que ja tenien un fill en comú anomenat Matías.

L’embaràs s’ha donat a conéixer, després que Laura ho confirmara en una entrevista en la revista ‘Hola’.
La parella es va deixar veure anit després d’una vetlada d’allò més relaxada.

Amb esta nova etapa en la seua relació, Benji i Laura comencen el tercer capítol de la seua història d’amor deixant arrere les diferències que han aconseguit separar-los en repetides ocasions. Confirmant el seu estat de bona esperança, Laura assegura que l’arribada d’un bebé sempre és una bona notícia per a tots i confirma que tant ella com Benji estan “molt bé” en estos moments.

I és que la relació ha estat plena d’alts i baixos, ja que quan el seu fill Matías tenia huit mesos van decidir separar-se. Tots dos van signar la custòdia compartida i poc després Laura començava una relació amb l’influencer Daniel Illescas. Uns mesos després la parella trencava i la filla de Kiko Matamoros tornava amb Benji, amb el qual semblava que tot marxava bé fins que el cuiner decidia trencar la relació.

Ara, amb el seu segon fill en camí, tornen a donar-se una oportunitat. Sens dubte, la prova de foc definitiva ara que ampliaran la família i donar-li un germanet al xicotet Matías.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.