11 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Pillats junts després de conéixer-se el seu embaràs

Laura Matamoros i Benji Aparicio havien trencat, però després de conéixer-se l’embaràs de la influencer, la parella ha decidit donar-se una segona oportunitat. Cal recordar, que ja tenien un fill en comú anomenat Matías.

L’embaràs s’ha donat a conéixer, després que Laura ho confirmara en una entrevista en la revista ‘Hola’.
La parella es va deixar veure anit després d’una vetlada d’allò més relaxada.

Amb esta nova etapa en la seua relació, Benji i Laura comencen el tercer capítol de la seua història d’amor deixant arrere les diferències que han aconseguit separar-los en repetides ocasions. Confirmant el seu estat de bona esperança, Laura assegura que l’arribada d’un bebé sempre és una bona notícia per a tots i confirma que tant ella com Benji estan “molt bé” en estos moments.

I és que la relació ha estat plena d’alts i baixos, ja que quan el seu fill Matías tenia huit mesos van decidir separar-se. Tots dos van signar la custòdia compartida i poc després Laura començava una relació amb l’influencer Daniel Illescas. Uns mesos després la parella trencava i la filla de Kiko Matamoros tornava amb Benji, amb el qual semblava que tot marxava bé fins que el cuiner decidia trencar la relació.

Ara, amb el seu segon fill en camí, tornen a donar-se una oportunitat. Sens dubte, la prova de foc definitiva ara que ampliaran la família i donar-li un germanet al xicotet Matías.

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.