Pillats junts després de conéixer-se el seu embaràs

Laura Matamoros i Benji Aparicio havien trencat, però després de conéixer-se l’embaràs de la influencer, la parella ha decidit donar-se una segona oportunitat. Cal recordar, que ja tenien un fill en comú anomenat Matías.

L’embaràs s’ha donat a conéixer, després que Laura ho confirmara en una entrevista en la revista ‘Hola’.
La parella es va deixar veure anit després d’una vetlada d’allò més relaxada.

Amb esta nova etapa en la seua relació, Benji i Laura comencen el tercer capítol de la seua història d’amor deixant arrere les diferències que han aconseguit separar-los en repetides ocasions. Confirmant el seu estat de bona esperança, Laura assegura que l’arribada d’un bebé sempre és una bona notícia per a tots i confirma que tant ella com Benji estan «molt bé» en estos moments.

I és que la relació ha estat plena d’alts i baixos, ja que quan el seu fill Matías tenia huit mesos van decidir separar-se. Tots dos van signar la custòdia compartida i poc després Laura començava una relació amb l’influencer Daniel Illescas. Uns mesos després la parella trencava i la filla de Kiko Matamoros tornava amb Benji, amb el qual semblava que tot marxava bé fins que el cuiner decidia trencar la relació.

Ara, amb el seu segon fill en camí, tornen a donar-se una oportunitat. Sens dubte, la prova de foc definitiva ara que ampliaran la família i donar-li un germanet al xicotet Matías.

Últimes notícies

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.

Catalá reclama que la polarització no embrute la defensa de l’Albufera com a reserva de la Biosfera

María José Catalá demana al Govern d’Espanya un suport clar a la candidatura de l’Albufera com a reserva de la Biosfera i alerta que la polarització política no ha de contaminar este consens social.

Cues de fins a 5 quilòmetres a l’A-7 a Manises i Moncada per una avaria i un accident

L’A-7 patix este dijous retencions de fins a cinc quilòmetres a Manises i Moncada per una avaria en un camió i un accident, mentre que un altre sinistre a la V-31 a Sedaví ha causat cues de quasi tres quilòmetres.

Quatre detinguts per una sèrie de robatoris en àrees de servici de l’AP-7 entre la Comunitat Valenciana i Múrcia

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup que presumptament robava en àrees de servici de l’AP-7 a Castelló, València, Alacant i Múrcia, amb quatre hòmens detinguts de 35 a 45 anys.

Així és la nova equipació del Valencia CF amb detalls en roig Torino per a l’últim any a Mestalla

El Valencia CF i Puma han presentat la camiseta de la temporada 2026-27, que combina el blanc tradicional amb detalls en roig Torino i pantaló i mitjons negres, com a homenatge al Camp de Mestalla en la seua temporada de comiat.

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.