14.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Salten les alarmes en ‘Supervivientes’: «Necessite un predictor»

Ivana Icardi i Hugo Serra a 'Supervivientes'

En els pròxims dies es coneixeran els resultats | Telecinco

 

No hi ha setmana que els concursants de ‘Supervivientes’ no sorprenguen amb una notícia que faça saltar tots els fonaments del concurs. En esta ocasió, una de les concursants ha confessat que té dubtes i que li agradaria poder fer-se un predictor per a poder descartar un possible embaràs i que es podria haver gestat dins del concurs.

 

Tot s’ha descobert durant un sopar que ha regalat el programa a Hugo Serra i Ivana Icardi per a celebrar els dos mesos del seu amor. En este sopar, els dos concursants recordaven algunes de les escenes més calentes que han protagonitzat dins del programa i enmig de la conversa, Ivana li ha confessat a Hugo que estava un poc preocupada.

 

No ha sigut l’única sorpresa de la nit

Ivana li ha explicat que volia demanar un test a l’organització per a descartar un embaràs i que es podria haver gestat en un d’estos moments d’intimitat que han protagonitzat els supervivents. La jove ha explicat que el període se li està endarrerint i això li està fent preocupar-se de més. D’altra banda, el programa ja està al corrent i facilitarà este test a la jove per a poder eixir de dubtes com més prompte millor.

 

 

Nagore Robles ha explicat que estos retards en el període són molt típics dins de ‘Supervivientes’ i que es deuen als desajustos que els provoca a les concursants el mètode de vida que tenen dins del concurs i que no té res a vore amb les vides que tenen en Espanya.

 

En l’última gala, també es donava a conéixer que Hugo Serra havia trencat amb Ivana Icardi, després de confessar-li que ja no sentia el mateix per ella i que, per este motiu, el millor seria trencar amb la relació. La veritat és que en els últims dies Hugo ha estat molt absent i això ha refredat molt la relació amb la model.

Últimes notícies

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.

El 10K València bat dos rècords d’Europa i 18 nacionals en una edició històrica

La prova valenciana es va saldar amb dos plusmarques continentals i 18 nacionals, triomf de Andreas Almgren amb 26:45 i rècord europeu de Eilish McColgan amb 30:08. Amb 14.134 arribats a meta i 15.529 participants entre 10K i 5K, l'edició va ser la més nombrosa.

El Suprem dona cinc dies a Ábalos i Koldo per a pagar la fiança abans del juí

El Suprem ha concedit cinc dies hàbils a José Luis Ábalos i al seu exasesor Koldo García per a depositar 60.000 euros cada un com a fiança civil prèvia al juí per les presumptes comissions en contractes de màscares. El termini comença després de la notificació de la peça separada de responsabilitat civil.

Vox veu oportú que les víctimes de la DANA declaren en Les Corts com més prompte millor

El síndic de Vox, José María Llanos, ha defés que les víctimes de la DANA compareguen com més prompte millor en la comissió de Les Corts i que es done entrada ja a les associacions. També ha demanat que els acaraments i proves incloguen a tots els implicats i ha obert la porta a citar a Pedro Sánchez.

Cox afirma que ja fabrica dessaladores per a agricultura amb baix consum energètic

Enrique Riquelme ha assegurat que Cox ja construïx dessaladores eficients que subministren aigua a la carta per al camp amb el menor gasto energètic. L'empresa ha presentat amb la Universitat d'Alacant una càtedra per a investigar en aigua i energia i abaratir costos.

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.