Salten les alarmes en ‘Supervivientes’: «Necessite un predictor»

Ivana Icardi i Hugo Serra a 'Supervivientes'

En els pròxims dies es coneixeran els resultats | Telecinco

 

No hi ha setmana que els concursants de ‘Supervivientes’ no sorprenguen amb una notícia que faça saltar tots els fonaments del concurs. En esta ocasió, una de les concursants ha confessat que té dubtes i que li agradaria poder fer-se un predictor per a poder descartar un possible embaràs i que es podria haver gestat dins del concurs.

 

Tot s’ha descobert durant un sopar que ha regalat el programa a Hugo Serra i Ivana Icardi per a celebrar els dos mesos del seu amor. En este sopar, els dos concursants recordaven algunes de les escenes més calentes que han protagonitzat dins del programa i enmig de la conversa, Ivana li ha confessat a Hugo que estava un poc preocupada.

 

No ha sigut l’única sorpresa de la nit

Ivana li ha explicat que volia demanar un test a l’organització per a descartar un embaràs i que es podria haver gestat en un d’estos moments d’intimitat que han protagonitzat els supervivents. La jove ha explicat que el període se li està endarrerint i això li està fent preocupar-se de més. D’altra banda, el programa ja està al corrent i facilitarà este test a la jove per a poder eixir de dubtes com més prompte millor.

 

 

Nagore Robles ha explicat que estos retards en el període són molt típics dins de ‘Supervivientes’ i que es deuen als desajustos que els provoca a les concursants el mètode de vida que tenen dins del concurs i que no té res a vore amb les vides que tenen en Espanya.

 

En l’última gala, també es donava a conéixer que Hugo Serra havia trencat amb Ivana Icardi, després de confessar-li que ja no sentia el mateix per ella i que, per este motiu, el millor seria trencar amb la relació. La veritat és que en els últims dies Hugo ha estat molt absent i això ha refredat molt la relació amb la model.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

La pluja i la previsió de més ruixats obliguen a cancel·lar la mascletà de les 14.00 hores en la plaça de l'Ajuntament. Aemet establix avís groc en la zona

Pluja generalitzada amb fang hui en la Comunitat Valenciana

Hui s'esperen pluges generalitzades en tota la Comunitat Valenciana, amb fang, episodis localment forts i tempestes puntuals, menys intenses en l'extrem sud. El vent del nord-est refermarà en la costa i les temperatures baixaran lleugerament.

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.