7.9 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Salten les alarmes en ‘Supervivientes’: «Necessite un predictor»

Ivana Icardi i Hugo Serra a 'Supervivientes'

En els pròxims dies es coneixeran els resultats | Telecinco

 

No hi ha setmana que els concursants de ‘Supervivientes’ no sorprenguen amb una notícia que faça saltar tots els fonaments del concurs. En esta ocasió, una de les concursants ha confessat que té dubtes i que li agradaria poder fer-se un predictor per a poder descartar un possible embaràs i que es podria haver gestat dins del concurs.

 

Tot s’ha descobert durant un sopar que ha regalat el programa a Hugo Serra i Ivana Icardi per a celebrar els dos mesos del seu amor. En este sopar, els dos concursants recordaven algunes de les escenes més calentes que han protagonitzat dins del programa i enmig de la conversa, Ivana li ha confessat a Hugo que estava un poc preocupada.

 

No ha sigut l’única sorpresa de la nit

Ivana li ha explicat que volia demanar un test a l’organització per a descartar un embaràs i que es podria haver gestat en un d’estos moments d’intimitat que han protagonitzat els supervivents. La jove ha explicat que el període se li està endarrerint i això li està fent preocupar-se de més. D’altra banda, el programa ja està al corrent i facilitarà este test a la jove per a poder eixir de dubtes com més prompte millor.

 

 

Nagore Robles ha explicat que estos retards en el període són molt típics dins de ‘Supervivientes’ i que es deuen als desajustos que els provoca a les concursants el mètode de vida que tenen dins del concurs i que no té res a vore amb les vides que tenen en Espanya.

 

En l’última gala, també es donava a conéixer que Hugo Serra havia trencat amb Ivana Icardi, després de confessar-li que ja no sentia el mateix per ella i que, per este motiu, el millor seria trencar amb la relació. La veritat és que en els últims dies Hugo ha estat molt absent i això ha refredat molt la relació amb la model.

Últimes notícies

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.