Salten les alarmes en ‘Supervivientes’: «Necessite un predictor»

Ivana Icardi i Hugo Serra a 'Supervivientes'

En els pròxims dies es coneixeran els resultats | Telecinco

 

No hi ha setmana que els concursants de ‘Supervivientes’ no sorprenguen amb una notícia que faça saltar tots els fonaments del concurs. En esta ocasió, una de les concursants ha confessat que té dubtes i que li agradaria poder fer-se un predictor per a poder descartar un possible embaràs i que es podria haver gestat dins del concurs.

 

Tot s’ha descobert durant un sopar que ha regalat el programa a Hugo Serra i Ivana Icardi per a celebrar els dos mesos del seu amor. En este sopar, els dos concursants recordaven algunes de les escenes més calentes que han protagonitzat dins del programa i enmig de la conversa, Ivana li ha confessat a Hugo que estava un poc preocupada.

 

No ha sigut l’única sorpresa de la nit

Ivana li ha explicat que volia demanar un test a l’organització per a descartar un embaràs i que es podria haver gestat en un d’estos moments d’intimitat que han protagonitzat els supervivents. La jove ha explicat que el període se li està endarrerint i això li està fent preocupar-se de més. D’altra banda, el programa ja està al corrent i facilitarà este test a la jove per a poder eixir de dubtes com més prompte millor.

 

 

Nagore Robles ha explicat que estos retards en el període són molt típics dins de ‘Supervivientes’ i que es deuen als desajustos que els provoca a les concursants el mètode de vida que tenen dins del concurs i que no té res a vore amb les vides que tenen en Espanya.

 

En l’última gala, també es donava a conéixer que Hugo Serra havia trencat amb Ivana Icardi, després de confessar-li que ja no sentia el mateix per ella i que, per este motiu, el millor seria trencar amb la relació. La veritat és que en els últims dies Hugo ha estat molt absent i això ha refredat molt la relació amb la model.

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.