Salten les alarmes en ‘Supervivientes’: «Necessite un predictor»

Ivana Icardi i Hugo Serra a 'Supervivientes'

En els pròxims dies es coneixeran els resultats | Telecinco

 

No hi ha setmana que els concursants de ‘Supervivientes’ no sorprenguen amb una notícia que faça saltar tots els fonaments del concurs. En esta ocasió, una de les concursants ha confessat que té dubtes i que li agradaria poder fer-se un predictor per a poder descartar un possible embaràs i que es podria haver gestat dins del concurs.

 

Tot s’ha descobert durant un sopar que ha regalat el programa a Hugo Serra i Ivana Icardi per a celebrar els dos mesos del seu amor. En este sopar, els dos concursants recordaven algunes de les escenes més calentes que han protagonitzat dins del programa i enmig de la conversa, Ivana li ha confessat a Hugo que estava un poc preocupada.

 

No ha sigut l’única sorpresa de la nit

Ivana li ha explicat que volia demanar un test a l’organització per a descartar un embaràs i que es podria haver gestat en un d’estos moments d’intimitat que han protagonitzat els supervivents. La jove ha explicat que el període se li està endarrerint i això li està fent preocupar-se de més. D’altra banda, el programa ja està al corrent i facilitarà este test a la jove per a poder eixir de dubtes com més prompte millor.

 

 

Nagore Robles ha explicat que estos retards en el període són molt típics dins de ‘Supervivientes’ i que es deuen als desajustos que els provoca a les concursants el mètode de vida que tenen dins del concurs i que no té res a vore amb les vides que tenen en Espanya.

 

En l’última gala, també es donava a conéixer que Hugo Serra havia trencat amb Ivana Icardi, després de confessar-li que ja no sentia el mateix per ella i que, per este motiu, el millor seria trencar amb la relació. La veritat és que en els últims dies Hugo ha estat molt absent i això ha refredat molt la relació amb la model.

Últimes notícies

Mirotic tindrà quatre entrenaments amb el València Basket abans de la Supercopa

Nikola Mirotic passarà este dimarts la revisió mèdica amb el València Basket i podrà entrenar-se quatre vegades abans de debutar en la Supercopa de Badalona contra el Barcelona.

Les Corts fixen el debat de Política General per als dies 28 i 30 de setembre

El debat de Política General o sobre l'estat de la Comunitat de l'actual legislatura se celebrarà en Les Corts el 28 i el 30 de setembre, i serà el primer de Juanfran Pérez Llorca com a president de la Generalitat.

Lidl, DIA i Consum guanyen quota mentre Mercadona i Carrefour es frenen

Lidl, DIA i Consum s’han situat com les cadenes de supermercats que més quota han guanyat fins agost, mentre Mercadona i Carrefour mantenen posicions estables en un context de consumidors més sensibles al preu.

El PP reclama millores urgents al tren entre Sagunt i Saragossa

El portaveu d’Infraestructures del GPP en Les Corts, Joserra González de Zárate, acusa el Ministeri de Transportes d’abandonar la Comunitat Valenciana i exigix millores immediates a la connexió ferroviària entre Sagunt i Saragossa.

Detingut a Vall d’Alba per amenaçar dos clients d’un bar amb un ganivet

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d’Alba un home de 44 anys per presumptes amenaces greus amb arma blanca a dos persones en un bar i per resistència greu als agents. El detingut acumulava cinc reclamacions judicials prèvies a la província de Castelló.

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.