Shakira i Gerard Piqué graven amb els mòbils als càmeres i als reporters que els esperaven a les portes del seu domicili

Imatge de Shakira i Gerard Piqué

Imatge de Shakira i Gerard Piqué | València Diari.com

 

La relació entre la parella formada per Shakira i Gerard Piqué i la premsa mai ha acabat de ser del tot bona. Des que la cantant colombiana i el blaugrana van començar la seua relació l’any 2010, concretament al Mundial de Sud-àfrica, sempre han estat envoltats de paparazzis, un fet que mai ha agradat ni a ell ni a ella, convertint-se en una de les parelles més complicades per als fotògrafs. «Mai hi ha hagut un gest amable», han comentat alguns dels paparazzis. 

 

Entre els rumors de ruptura i la complicada situació que està vivint la cantant, com a conseqüència de l’hemorràgia a les cordes vocals que l’ha fet cancel·lar la seua gira ‘El Dorado, la parella s’ha vist superada per la constant presència dels reporters i de les notícies que es publiquen d’ells dia a dia. 

 

Últimes notícies

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.