8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Toñi Moreno anuncia que no presentarà al seu xiquet en públic

La presentadora Toñi Moreno

Toñi Moreno està passant per un dels millors moments de la seua vida | Instagram

 

Toñi Moreno ho ha deixat clar: no presentarà el seu fill. D’eixa manera contundent es va mostrar la presentadora de ‘MYHYV’ durant la seua visita a la desfilada d’Àgatha Ruiz de la Prada en la Mercedes Benz Fashion Week, a on va explicar que no tenia cap intenció de fer pública la cara del xiquet que està esperant als seus 46 anys.

 

Des que va anunciar que esperava un fill, allà a on va, els periodistes li pregunten com porta l’embaràs i pels plans de futur que té una volta siga mare. En eixe sentit, Moreno ja s’ha mostrat molt segura i decidida de les seues paraules en assegurar que, una volta done a llum, no presentarà el xiquet als mitjans.

 

El somni perseguit de la periodista

«Estic contenta perquè ha sigut un somni molt perseguit. Quan va eixir la notícia, no em vaig ficar tan contenta perquè jo volia explicar-la quan portara quatre mesos. Però jo no parlaré del tema perquè no és meu, no presentaré el meu xiquet ni res; la meua vida privada és meua i dels meus», va sentenciar la presentadora.

 

De fet, la presentadora sempre ha volgut cuidar la seua privacitat i mantindre una vida personal fora de les càmeres. De fet, a pesar de què els periodistes han enganxat a Moreno amb una actitud afectuosa amb la cantant Rosana pels carrers de Madrid, cap de les dos ha volgut confirmar la seua relació.

 

Per tant, tot apunta al fet que els seguidors de Moreno només podran disfrutar del seu embaràs mentres estiga en la televisió i, després, conformar-se amb alguna aparició o fotografia en la que es puga vore amb el xiquet.

 

Un estiu sense vacacions

En relació a la seua situació laboral actual, Moreno va assegurar que enguany no tindrà vacacions d’estiu. No obstant això, baixarà els caps de setmana a vore a sa mare a Sanlúcar. «Treballaré, no tinc vacacions. Aniré a Sanlúcar el cap de setmana i ja està, però feliç. Però bé… Afortunada perquè en això de la televisió és difícil», va concloure la periodista.

 

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

La periodista va assegurar que no presentarà el xiquet en públic | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.