Toñi Moreno anuncia que no presentarà al seu xiquet en públic

La presentadora Toñi Moreno

Toñi Moreno està passant per un dels millors moments de la seua vida | Instagram

 

Toñi Moreno ho ha deixat clar: no presentarà el seu fill. D’eixa manera contundent es va mostrar la presentadora de ‘MYHYV’ durant la seua visita a la desfilada d’Àgatha Ruiz de la Prada en la Mercedes Benz Fashion Week, a on va explicar que no tenia cap intenció de fer pública la cara del xiquet que està esperant als seus 46 anys.

 

Des que va anunciar que esperava un fill, allà a on va, els periodistes li pregunten com porta l’embaràs i pels plans de futur que té una volta siga mare. En eixe sentit, Moreno ja s’ha mostrat molt segura i decidida de les seues paraules en assegurar que, una volta done a llum, no presentarà el xiquet als mitjans.

 

El somni perseguit de la periodista

«Estic contenta perquè ha sigut un somni molt perseguit. Quan va eixir la notícia, no em vaig ficar tan contenta perquè jo volia explicar-la quan portara quatre mesos. Però jo no parlaré del tema perquè no és meu, no presentaré el meu xiquet ni res; la meua vida privada és meua i dels meus», va sentenciar la presentadora.

 

De fet, la presentadora sempre ha volgut cuidar la seua privacitat i mantindre una vida personal fora de les càmeres. De fet, a pesar de què els periodistes han enganxat a Moreno amb una actitud afectuosa amb la cantant Rosana pels carrers de Madrid, cap de les dos ha volgut confirmar la seua relació.

 

Per tant, tot apunta al fet que els seguidors de Moreno només podran disfrutar del seu embaràs mentres estiga en la televisió i, després, conformar-se amb alguna aparició o fotografia en la que es puga vore amb el xiquet.

 

Un estiu sense vacacions

En relació a la seua situació laboral actual, Moreno va assegurar que enguany no tindrà vacacions d’estiu. No obstant això, baixarà els caps de setmana a vore a sa mare a Sanlúcar. «Treballaré, no tinc vacacions. Aniré a Sanlúcar el cap de setmana i ja està, però feliç. Però bé… Afortunada perquè en això de la televisió és difícil», va concloure la periodista.

 

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

La periodista va assegurar que no presentarà el xiquet en públic | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.