Toñi Moreno anuncia que no presentarà al seu xiquet en públic

La presentadora Toñi Moreno

Toñi Moreno està passant per un dels millors moments de la seua vida | Instagram

 

Toñi Moreno ho ha deixat clar: no presentarà el seu fill. D’eixa manera contundent es va mostrar la presentadora de ‘MYHYV’ durant la seua visita a la desfilada d’Àgatha Ruiz de la Prada en la Mercedes Benz Fashion Week, a on va explicar que no tenia cap intenció de fer pública la cara del xiquet que està esperant als seus 46 anys.

 

Des que va anunciar que esperava un fill, allà a on va, els periodistes li pregunten com porta l’embaràs i pels plans de futur que té una volta siga mare. En eixe sentit, Moreno ja s’ha mostrat molt segura i decidida de les seues paraules en assegurar que, una volta done a llum, no presentarà el xiquet als mitjans.

 

El somni perseguit de la periodista

«Estic contenta perquè ha sigut un somni molt perseguit. Quan va eixir la notícia, no em vaig ficar tan contenta perquè jo volia explicar-la quan portara quatre mesos. Però jo no parlaré del tema perquè no és meu, no presentaré el meu xiquet ni res; la meua vida privada és meua i dels meus», va sentenciar la presentadora.

 

De fet, la presentadora sempre ha volgut cuidar la seua privacitat i mantindre una vida personal fora de les càmeres. De fet, a pesar de què els periodistes han enganxat a Moreno amb una actitud afectuosa amb la cantant Rosana pels carrers de Madrid, cap de les dos ha volgut confirmar la seua relació.

 

Per tant, tot apunta al fet que els seguidors de Moreno només podran disfrutar del seu embaràs mentres estiga en la televisió i, després, conformar-se amb alguna aparició o fotografia en la que es puga vore amb el xiquet.

 

Un estiu sense vacacions

En relació a la seua situació laboral actual, Moreno va assegurar que enguany no tindrà vacacions d’estiu. No obstant això, baixarà els caps de setmana a vore a sa mare a Sanlúcar. «Treballaré, no tinc vacacions. Aniré a Sanlúcar el cap de setmana i ja està, però feliç. Però bé… Afortunada perquè en això de la televisió és difícil», va concloure la periodista.

 

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

La periodista va assegurar que no presentarà el xiquet en públic | València Diari

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.