13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Toñi Moreno anuncia que no presentarà al seu xiquet en públic

La presentadora Toñi Moreno

Toñi Moreno està passant per un dels millors moments de la seua vida | Instagram

 

Toñi Moreno ho ha deixat clar: no presentarà el seu fill. D’eixa manera contundent es va mostrar la presentadora de ‘MYHYV’ durant la seua visita a la desfilada d’Àgatha Ruiz de la Prada en la Mercedes Benz Fashion Week, a on va explicar que no tenia cap intenció de fer pública la cara del xiquet que està esperant als seus 46 anys.

 

Des que va anunciar que esperava un fill, allà a on va, els periodistes li pregunten com porta l’embaràs i pels plans de futur que té una volta siga mare. En eixe sentit, Moreno ja s’ha mostrat molt segura i decidida de les seues paraules en assegurar que, una volta done a llum, no presentarà el xiquet als mitjans.

 

El somni perseguit de la periodista

«Estic contenta perquè ha sigut un somni molt perseguit. Quan va eixir la notícia, no em vaig ficar tan contenta perquè jo volia explicar-la quan portara quatre mesos. Però jo no parlaré del tema perquè no és meu, no presentaré el meu xiquet ni res; la meua vida privada és meua i dels meus», va sentenciar la presentadora.

 

De fet, la presentadora sempre ha volgut cuidar la seua privacitat i mantindre una vida personal fora de les càmeres. De fet, a pesar de què els periodistes han enganxat a Moreno amb una actitud afectuosa amb la cantant Rosana pels carrers de Madrid, cap de les dos ha volgut confirmar la seua relació.

 

Per tant, tot apunta al fet que els seguidors de Moreno només podran disfrutar del seu embaràs mentres estiga en la televisió i, després, conformar-se amb alguna aparició o fotografia en la que es puga vore amb el xiquet.

 

Un estiu sense vacacions

En relació a la seua situació laboral actual, Moreno va assegurar que enguany no tindrà vacacions d’estiu. No obstant això, baixarà els caps de setmana a vore a sa mare a Sanlúcar. «Treballaré, no tinc vacacions. Aniré a Sanlúcar el cap de setmana i ja està, però feliç. Però bé… Afortunada perquè en això de la televisió és difícil», va concloure la periodista.

 

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

La periodista va assegurar que no presentarà el xiquet en públic | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.