Toñi Moreno anuncia que no presentarà al seu xiquet en públic

La presentadora Toñi Moreno

Toñi Moreno està passant per un dels millors moments de la seua vida | Instagram

 

Toñi Moreno ho ha deixat clar: no presentarà el seu fill. D’eixa manera contundent es va mostrar la presentadora de ‘MYHYV’ durant la seua visita a la desfilada d’Àgatha Ruiz de la Prada en la Mercedes Benz Fashion Week, a on va explicar que no tenia cap intenció de fer pública la cara del xiquet que està esperant als seus 46 anys.

 

Des que va anunciar que esperava un fill, allà a on va, els periodistes li pregunten com porta l’embaràs i pels plans de futur que té una volta siga mare. En eixe sentit, Moreno ja s’ha mostrat molt segura i decidida de les seues paraules en assegurar que, una volta done a llum, no presentarà el xiquet als mitjans.

 

El somni perseguit de la periodista

«Estic contenta perquè ha sigut un somni molt perseguit. Quan va eixir la notícia, no em vaig ficar tan contenta perquè jo volia explicar-la quan portara quatre mesos. Però jo no parlaré del tema perquè no és meu, no presentaré el meu xiquet ni res; la meua vida privada és meua i dels meus», va sentenciar la presentadora.

 

De fet, la presentadora sempre ha volgut cuidar la seua privacitat i mantindre una vida personal fora de les càmeres. De fet, a pesar de què els periodistes han enganxat a Moreno amb una actitud afectuosa amb la cantant Rosana pels carrers de Madrid, cap de les dos ha volgut confirmar la seua relació.

 

Per tant, tot apunta al fet que els seguidors de Moreno només podran disfrutar del seu embaràs mentres estiga en la televisió i, després, conformar-se amb alguna aparició o fotografia en la que es puga vore amb el xiquet.

 

Un estiu sense vacacions

En relació a la seua situació laboral actual, Moreno va assegurar que enguany no tindrà vacacions d’estiu. No obstant això, baixarà els caps de setmana a vore a sa mare a Sanlúcar. «Treballaré, no tinc vacacions. Aniré a Sanlúcar el cap de setmana i ja està, però feliç. Però bé… Afortunada perquè en això de la televisió és difícil», va concloure la periodista.

 

Toñi Moreno parlant amb els periodistes

La periodista va assegurar que no presentarà el xiquet en públic | València Diari

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.