La denúncia al rei emèrit per assetjament que posa en perill a la Família Reial

 

Corinna Larsen ha denunciat al rei emèrit davant l’Alt Tribunal de Justícia del Regne Unit per assetjament i fustigació. Sol·licita, a més, ser indemnitzada per la «vigilància il·legal» que va patir dels serveis secrets espanyols i que Joan Carles I de Borbó no puga acostarse a menys de 150 metres de cap de les seues residències.

 

La demanda va ser presentada al desembre, encara que fins ara no ha sigut feta pública per la Justícia britànica. L’examiga íntima del Rei emèrit l’acusa directament d’estar darrere dels seguiments als quals li haurien sotmés des de 2012 fins a l’actualitat agents d’intel·ligència espanyols. Segons informa el Financial Times, la demanda sosté que també va rebre amenaces i reclama una indemnització milionària, encara que no precisa la quantitat.

 

Tal com explica la publicació del Regne Unit, la defensa de Joan Carles I encara no ha respost a la reclamació, si bé encara ha de dirimir-se si la justícia anglesa és competent per a investigar a un excap de l’Estat d’una altra nació que no viu al Regne Unit.

 

Corinna Larsen ha denunciat en diverses entrevistes l‘assetjament que diu patir des de 2012, quan va eixir a la llum la seua relació després del viatge que van realitzar junts a Botswana, perquè no revelarà secrets d’Estat que, segons ella, l’acusen de tindre en el seu poder.

 

El regal del rei emèrit a Corinna 

D’altra banda, en la denúncia, Larsen insisteix que Joan Carles de Borbó li havia regalat 65 milions d’euros per a la seua manutenció i la dels seus fills, uns diners que s’investiga com a part d’una comissió irregular al rei emèrit entregat per l’Aràbia Saudita per la seua intermediació en l’AVE a la Meca.

 

Quan l‘exmonarca li va demanar que retornarà aqueixos diners, Larsen es va negar. Segons declara, l’assetjament es va fer cada vegada major, fins al punt que, denúncia, ha perdut ingressos com a «consultora estratègica que treballa amb persones que compten amb un important patrimoni i amb empreses líders a tot el món».

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.