12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Aïllen a 400 interns de la presó de Villena per un positiu per Covid-19 d’un monitor

 

La presó de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), ha aïllat quatre mòduls en els que conviuen uns 400 presos després de saber-se que un monitor d’un dels tallers productius ha donat positiu per Covid-19, segons han confirmat des d’Institucions Penitenciàries (IIPP) a Europa Press, que han matisat que es tracta d’una mesura preventiva.

 

Ha sigut este dimecres quan este monitor ha comunicat que havia donat positiu en una prova de coronavirus i, després d’això, s’ha decidit aïllar a tots aquells interns que havien estat en contacte amb ell en els seus corresponents mòduls. També s’han tancat els tallers de la presó i s’ha posat el positiu en coneixement de les autoritats sanitàries.

 

Des de l’IIPP han explicat que esta mesura d’aïllament té la intenció de frenar i previndre l’extensió del Covid-19 entre els reclusos de l’establiment penitenciari alacantí. Els interns aïllats en els seus corresponents mòduls, han explicat les mateixes fonts, fan vida normal sense estar en contacte amb els companys d’altres mòduls ni practicar activitats comunes.

 

D’esta forma, els presos seguiran confinats de moment. No es tracta d’un brot, han insistit des d’Institucions Penitenciàries, sinó d’un positiu en un monitor que requerix mesures preventives entre els interns.

Últimes notícies

Obres i finançament del Nou Mestalla marquen el 2025 del València amb Kiat Lim

El València va reactivar les obres del Nou Mestalla i va tancar un finançament clau per a completar l'estadi i reestructurar el seu deute. L'any també va estar marcat per la presidència de Kiat Lim i una junta amb crítiques de part de l'afició.

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.

Ferrero, sobre la seua ruptura amb Alcaraz: ‘Estic dolgut però tranquil per haver fet els deures’

Juan Carlos Ferrero admet que la separació amb Carlos Alcaraz li deixa 'dolgut', però amb la tranquil·litat d'haver complit els objectius. No tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i confia que el canvi no afecte el seu rendiment.

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.