Anuncios

Baixen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.620.063 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 191.160 a Castelló, 592.849 a Alacant i 836.054 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 441.479 persones.

A més, s’han notificat 215 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 390.290 persones. Per províncies, 42 a Castelló (40.231 en total); 65 a Alacant (146.314 en total); i 108 a València, (203.744 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Anuncios

Des de l’última actualització s’han registrat 232 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 390.475 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.354 a Castelló, 146.072 a Alacant i 203.994 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 57 a la província de Castelló, amb 9 pacients en UCI; 69 a la província d’Alacant, 19 d’ells en l’UCI; i 131 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.310: 794 a la província de Castelló, 2.781 en la d’Alacant i 3.735 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 3.973 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En aquests moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 2 a la província d’Alacant i 2 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 7
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 12 brots des de l’última actualització:

Xàbia: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Vila-real: 5 casos. Origen social
• Xiva: 4 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Nules: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 7 casos. Origen social
Mislata: 3 casos. Origen social
La Vall d’Uixó: 5 casos. Origen laboral
Alfafar: 3 casos. Origen social
Alacant: 9 casos. Àmbit educatiu

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.
Anuncios