Baixen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.620.063 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 191.160 a Castelló, 592.849 a Alacant i 836.054 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 441.479 persones.

A més, s’han notificat 215 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 390.290 persones. Per províncies, 42 a Castelló (40.231 en total); 65 a Alacant (146.314 en total); i 108 a València, (203.744 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 232 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 390.475 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.354 a Castelló, 146.072 a Alacant i 203.994 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 57 a la província de Castelló, amb 9 pacients en UCI; 69 a la província d’Alacant, 19 d’ells en l’UCI; i 131 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.310: 794 a la província de Castelló, 2.781 en la d’Alacant i 3.735 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 3.973 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En aquests moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 2 a la província d’Alacant i 2 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 7
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 12 brots des de l’última actualització:

Xàbia: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Vila-real: 5 casos. Origen social
• Xiva: 4 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Nules: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 7 casos. Origen social
Mislata: 3 casos. Origen social
La Vall d’Uixó: 5 casos. Origen laboral
Alfafar: 3 casos. Origen social
Alacant: 9 casos. Àmbit educatiu

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.