Baixen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.620.063 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 191.160 a Castelló, 592.849 a Alacant i 836.054 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 441.479 persones.

A més, s’han notificat 215 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 390.290 persones. Per províncies, 42 a Castelló (40.231 en total); 65 a Alacant (146.314 en total); i 108 a València, (203.744 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 232 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 390.475 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.354 a Castelló, 146.072 a Alacant i 203.994 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 57 a la província de Castelló, amb 9 pacients en UCI; 69 a la província d’Alacant, 19 d’ells en l’UCI; i 131 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.310: 794 a la província de Castelló, 2.781 en la d’Alacant i 3.735 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 3.973 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En aquests moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 2 a la província d’Alacant i 2 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 7
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 12 brots des de l’última actualització:

Xàbia: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Vila-real: 5 casos. Origen social
• Xiva: 4 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Nules: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 7 casos. Origen social
Mislata: 3 casos. Origen social
La Vall d’Uixó: 5 casos. Origen laboral
Alfafar: 3 casos. Origen social
Alacant: 9 casos. Àmbit educatiu

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.