Baixen els morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.620.063 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 191.160 a Castelló, 592.849 a Alacant i 836.054 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca i la monodosi de Janssen) 441.479 persones.

A més, s’han notificat 215 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 390.290 persones. Per províncies, 42 a Castelló (40.231 en total); 65 a Alacant (146.314 en total); i 108 a València, (203.744 en total). El total de casos no assignats es manté en 1.

Des de l’última actualització s’han registrat 232 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, ja són 390.475 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.354 a Castelló, 146.072 a Alacant i 203.994 a València. El total d’altes no assignades es manté en 55.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 257 persones ingressades: 57 a la província de Castelló, amb 9 pacients en UCI; 69 a la província d’Alacant, 19 d’ells en l’UCI; i 131 a la província de València, 27 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 3 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.310: 794 a la província de Castelló, 2.781 en la d’Alacant i 3.735 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 3.973 casos actius, la qual cosa suposa un 0,99% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En aquests moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 2 a la província d’Alacant i 2 a la província de València) i 1 centre de menors de la província de València.

Residents nous positius: 7
Treballadors i treballadores nous positius: 2
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 12 brots des de l’última actualització:

Xàbia: 3 casos. Origen social
València: 3 casos. Origen social
Vila-real: 5 casos. Origen social
• Xiva: 4 casos. Origen social
València: 4 casos. Origen social
Nules: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 7 casos. Origen social
Mislata: 3 casos. Origen social
La Vall d’Uixó: 5 casos. Origen laboral
Alfafar: 3 casos. Origen social
Alacant: 9 casos. Àmbit educatiu

 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.

David Costas avança a l’Oviedo davant el València amb un gol en la primera part (1-0)

David Costas va marcar a la mitja hora i va posar per davant a l'Oviedo davant el València en el Carlos Tartiere. El 1-0 va reflectir la superioritat local en la primera part.

Gayà aconseguix els 400 partits amb el València i és ja el sèptim amb més trobades

El capità del València va aconseguir els 400 partits oficials en ser titular davant l'Oviedo i va empatar amb Enrique Saura com sèptim de la història del club.

Metrovalencia oferirà servicis mínims del 80% del 15 al 19 de març durant els aturs

FGV aplicarà una cobertura del 80% en Metrovalencia i del 75% en el TRAM d'Alacant entre el 15 i el 19 de març. Hi haurà franges d'aturs el diumenge i el dilluns.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de les Falles 2026 amb una escena de taller firmada per Zvonimir Ostoic (Zeta). L'elecció, amb 9.190 dels 53.661 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá infantil.

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.