13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La Banda Municipal d’Alacant farà 3 concerts en homenatge a les víctimes del coronavirus

 

L’Ajuntament d’Alacant ha presentat la programació de concerts que oferirà la Banda Simfònica Municipal el mes de juliol com a reconeixement a les víctimes de la pandèmia i en homenatge a totes les persones i professionals de tots els àmbits que s’han esforçat durant les setmanes més crítiques de la crisi vírica.

 

Els concerts s’han fixat per a les vesprades dels dies 9, 12 i 16 de juliol, a les 20.00 hores, en la plaça de l’Ajuntament, amb un especial control dels accessos per a tindre present el distanciament social i per a evitar en la mesura del possible problemes derivats del coronavirus. L’aforament màxim que s’ha pensat és de 200 persones, que disposaran de les seues corresponents cadires.

 

El regidor de Cultura ha avançat que la batuta dels concerts dels dies 9 i 12 estarà en mans del director titular de la Simfònica Municipal, José Vicente Díaz Alcaina, i el del dia 16 l’encapçalarà Pedro Lara Navarrete, subdirector de la Banda.

 

En l’espectacle del dijous 9 es vol tindre molt present el dolor de les víctimes de la pandèmia, les seues morts i el buit insofrible que han deixat en familiars i amics. Quant al concert del diumenge 12, este estarà dedicat als cossos i forces de seguretat de l’Estat. El concert previst per al dijous 16 de juliol es dedicarà al personal sanitari.

 

La plaça de l’Ajuntament amb recinte barrat

Per a les apuntades actuacions de juliol, l’Ajuntament ha condicionat la plaça, amb un escenari de majors dimensions de l’habitual i amb un pati de butaques barrat per a controlar els accessos i les mesures d’higiene.

 

Des de l’organització expliquen que a partir de les 19.00 hores s’entregaran les entrades als assistents per ordre d’arribada fins a completar aforament. I a les 19.30 hores s’obrirà l’accés al recinte. A demés, des dels servicis municipals de suport a la Banda es posarà a la disposició del públic gel desinfectant en l’accés i es controlarà l’entrada al lloc amb màscara.

 

A estes actuacions, se sumaran unes altres el mes d’agost, que es dedicaran als servicis socials i en agraïment als visitants de la ciutat. La Banda té també present el seu tradicional concert de l’Alborada, que tindrà lloc el dia 3 d’agost.

Últimes notícies

Iñaki Peña assumix el colp de Vinícius com un llance del joc després del 2-2 davant el Reial Madrid

El porter de l'Elx va lamentar els dos punts que es van escapar davant el Reial Madrid i va evitar la polèmica pel contacte amb Vinícius en l'acció prèvia al 2-2.

L’Elx frena al Madrid: 2-2 i el líder va remar a contra corrent

Elx va mantindre el seu invicte en el Martínez Valero i va empatar 2-2 davant un Reial Madrid que sempre va ser a remolc. El líder va salvar un punt amb un gol de Bellingham.

Rodrygo i Trent tornen a l’onze del Reial Madrid; Vinicius, suplent, i Iñaki Peña titular a l’Elx

El Reial Madrid recupera a Rodrygo i Trent en l'alineació inicial i deixa a Vinicius en la banqueta. A l'Elx, Iñaki Peña torna a la porteria després de diversos canvis.

València atropella al Girona (98-72) i manté el lideratge de l’ACB

El València Basket va véncer 98-72 al Bàsquet Girona en el Roig Arena i es va mantindre líder de l'ACB, empatat amb el Reial Madrid. Badio (19) i Pradilla (13) van liderar un triomf coral.

Pedraza avisa: sabem el que ens juguem el dimarts en Dortmund

Alfonso Pedraza va subratllar la transcendència del dol de Champions del dimarts en Dortmund, clau perquè el Vila-real continue viu després de quatre jornades sense guanyar. La victòria 2-1 davant el Mallorca va reforçar a l'equip i el lateral va assegurar que recupera sensacions després de la seua llarga lesió.

Mónica Naranjo celebra 30 anys amb un repàs d’èxits davant 12.000 persones en el Roig Arena

L'artista va presentar a València la seua 'Greatest Hits Tour' amb una producció renovada, més de dos hores de repertori i la participació de Agoney i Nebulossa.

Milan Pawelec, campió d’Europa de Moto2 després de remuntar a Cheste

Pawelec va guanyar a Cheste i va remuntar els 10 punts a Unai Orradre per a coronar-se en Moto2. Fernando Bujosa va segellar la European Talent Cup i Iker García el títol d'Estoc.

Pablo Ereño es proclama campió d’Espanya després de superar a Javier Sainz en el playoff

El madrileny s'ha adjudicat el Campionat d'Espanya de Professionals en Mediterrani Golf després de forçar i resoldre un desempat davant Javier Sainz. Borja Virto va quedar fora en el 18.