La Banda Municipal d’Alacant farà 3 concerts en homenatge a les víctimes del coronavirus

 

L’Ajuntament d’Alacant ha presentat la programació de concerts que oferirà la Banda Simfònica Municipal el mes de juliol com a reconeixement a les víctimes de la pandèmia i en homenatge a totes les persones i professionals de tots els àmbits que s’han esforçat durant les setmanes més crítiques de la crisi vírica.

 

Els concerts s’han fixat per a les vesprades dels dies 9, 12 i 16 de juliol, a les 20.00 hores, en la plaça de l’Ajuntament, amb un especial control dels accessos per a tindre present el distanciament social i per a evitar en la mesura del possible problemes derivats del coronavirus. L’aforament màxim que s’ha pensat és de 200 persones, que disposaran de les seues corresponents cadires.

 

El regidor de Cultura ha avançat que la batuta dels concerts dels dies 9 i 12 estarà en mans del director titular de la Simfònica Municipal, José Vicente Díaz Alcaina, i el del dia 16 l’encapçalarà Pedro Lara Navarrete, subdirector de la Banda.

 

En l’espectacle del dijous 9 es vol tindre molt present el dolor de les víctimes de la pandèmia, les seues morts i el buit insofrible que han deixat en familiars i amics. Quant al concert del diumenge 12, este estarà dedicat als cossos i forces de seguretat de l’Estat. El concert previst per al dijous 16 de juliol es dedicarà al personal sanitari.

 

La plaça de l’Ajuntament amb recinte barrat

Per a les apuntades actuacions de juliol, l’Ajuntament ha condicionat la plaça, amb un escenari de majors dimensions de l’habitual i amb un pati de butaques barrat per a controlar els accessos i les mesures d’higiene.

 

Des de l’organització expliquen que a partir de les 19.00 hores s’entregaran les entrades als assistents per ordre d’arribada fins a completar aforament. I a les 19.30 hores s’obrirà l’accés al recinte. A demés, des dels servicis municipals de suport a la Banda es posarà a la disposició del públic gel desinfectant en l’accés i es controlarà l’entrada al lloc amb màscara.

 

A estes actuacions, se sumaran unes altres el mes d’agost, que es dedicaran als servicis socials i en agraïment als visitants de la ciutat. La Banda té també present el seu tradicional concert de l’Alborada, que tindrà lloc el dia 3 d’agost.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Agirrezabala, operat del menisc a Vitòria i sense termini de tornada

El porter cedit al València va ser intervingut del menisc del genoll esquerre a Vitòria. El club no ha fixat terminis i el retorn queda en l'aire.

Rodríguez ha afirmat sobre l’Iran que el Govern està del costat del Dret Internacional

Isabel Rodríguez ha assegurat que l'Executiu no ha canviat de posició davant l'Iran i continua defenent el Dret Internacional. Ha recordat el precedent de l'Iraq i ha garantit seguiment i decisions si hi ha impacte econòmic.

L’última dècada de Tàpies irromp a València amb radicalitat i vigència

Una nova mostra en la Fundació Bancaixa de València presenta des d'este divendres l'última dècada d'Antoni Tàpies, subratllada com a radical i vigent. Reunix 22 obres de gran format, diverses inèdites, i podrà visitar-se fins al 30 d'agost.

El Cecopi va rebre avisos de particulars sobre inundacions, segons un comandament de la UME

Un comandament de la UME ha declarat que en el Cecopi van entrar avisos ciutadans sobre inundacions i que l'És-alert s'ha debatut després de les 19.00. També ha relatat desconnexions d'assistents telemàtics i un enviament de l'avís a les 20.11.

Sergio García arranca tercer a Hong Kong; Carlos Ortiz vola al lideratge amb -10

Sergio García va defendre el títol a Hong Kong amb un -7 que li va col·locar tercer després d'una volta sense errors. Carlos Ortiz va enlairar amb un 60 (-10) per a liderar.

Ábalos demana al Suprem ajornar un mes el juí per no poder descarregar la causa

La defensa de José Luis Ábalos sol·licita al Suprem retardar un mes el juí del cas de les màscares per problemes d'accés a la causa i falta de temps per a preparar-la.

Un cotxe cau a la via del TRAM a la Vila Joiosa i tala la circulació entre Cala Piteres i Creueta

Un vehicle ha caigut des d'un pont a la via del TRAM a la Vila Joiosa. No hi ha ferits; el trànsit s'ha interromput i s'han activat busos entre El Campello i Creueta.

El Vila-real ha duplicat els gols encaixats en la segona volta

El Vila-real ha passat d'encaixar 0,8 gols per partit en la primera volta a 2 en l'arrancada de la segona. En set xocs ha rebut 14 punts, quasi tants com en les 19 jornades inicials, en un tram amb rivals exigents i baixes arrere.