Pugen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes hores

 

L’estabilització de la pandèmia no acaba d’arribar, almenys en l’àmbit nacional. Este dimarts, 12 de gener, el Ministeri de Sanitat ens porta males notícies, ja que el número de contagiats per coronavirus ha augmentat en les últimes hores.

 

Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 14.060 casos nous de coronavirus. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 2.137.220.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 723 defuncions per coronavirus en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 52.683, més que des de l’última actualització.

 

En l’últim informe dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid, és la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, ha notificat 3.665 diagnòstics per la malaltia. Li seguixen Catalunya, amb 3.441 positius i Castella i Lleó amb 1.655.

 

Respecte a les morts, 189 corresponen al territori valencià, seguit d’Andalusia, que acumula 76 defuncions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.