Dissolen una festa d’aniversari amb 20 persones en un xalet en Xàbia

 

En este segon cap de setmana de mobilitat lliure per tot el territori valencià, les policies locals de Dénia i Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han posat unes 40 multes perquè alguns dels veïns i residents no han seguit les mesures sanitàries i han optat per la irresponsabilitat. 

 

Per este motiu, segons explica ‘Información’, els agents de la Policia Local de Xàbia van haver de dissoldre una festa d’aniversari que se celebrava en un xalet i en la que participaven 20 persones. Els agents també van sancionar a alguns jóvens, gran part d’ells menors, que participaven en sis botellons. A demés, van denunciar a tres persones per donar positiu en la prova d’alcoholèmia.

 

Les policies locals d’estos municipis han posat en total este cap de setmana unes 40 denúncies per incomplir la normativa sanitària contra el coronavirus. I encara que no són excessives, denoten que es comença a baixar la guàrdia pel que fa a la pandèmia, que és el pitjor que es pot fer. Els passejos marítims i les platges s’han observat plens de gent intentant disfrutar del bon temps.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.