Dissolen una festa d’aniversari amb 20 persones en un xalet en Xàbia

 

En este segon cap de setmana de mobilitat lliure per tot el territori valencià, les policies locals de Dénia i Xàbia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han posat unes 40 multes perquè alguns dels veïns i residents no han seguit les mesures sanitàries i han optat per la irresponsabilitat. 

 

Per este motiu, segons explica ‘Información’, els agents de la Policia Local de Xàbia van haver de dissoldre una festa d’aniversari que se celebrava en un xalet i en la que participaven 20 persones. Els agents també van sancionar a alguns jóvens, gran part d’ells menors, que participaven en sis botellons. A demés, van denunciar a tres persones per donar positiu en la prova d’alcoholèmia.

 

Les policies locals d’estos municipis han posat en total este cap de setmana unes 40 denúncies per incomplir la normativa sanitària contra el coronavirus. I encara que no són excessives, denoten que es comença a baixar la guàrdia pel que fa a la pandèmia, que és el pitjor que es pot fer. Els passejos marítims i les platges s’han observat plens de gent intentant disfrutar del bon temps.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.