Una matrona valenciana oferix classes de prepart en les xarxes socials durant el confinament

Una dona embarassada

Les embarassades han hagut de cancel·lar les seues classes prepart | Pixabay

 

Davant del decret d’estat d’alerta per la pandèmia del coronavirus, són moltes les activitats que hem deixat de poder fer. També les embarassades han deixat d’anar a les classes prepart i han hagut de quedar-se en casa confinades. Per això, una matrona valenciana ha volgut oferir gratuïtament este servici.

 

Es tracta de Celia Padilla, @matronasmillet en Instagram, que farà un directe en esta xarxa social este mateix diumenge, 22 de març, a les sis de la vesprada. Per a poder seguir la classe, només és necessari entrar en el seu perfil d’Instagram, a on començarà la connexió.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Desde @clinicamillet queremos ofrecer a todas las mujeres embarazadas y sus parejas en cuarentena por el estado de alarma y que han visto suspendidas sus clases de educación prenatal la oportunidad de asistir a una sesión de preparto… ¡¡aunque sea de forma virtual!! ?? . . Haremos un directo mañana domingo 22 a las 18:00h ?⏰ . . La sesión será sobre el Parto???? . . ¡¡Apuntad en vuestras agendas!! ? . . #matrona #preparto #ginecologo #clinicamillet #millet #matronas #parto #directo #instagram #educacionmaternal #educacionprenatal #preparacionalparto #nacerentiemposdelcoronavirus #nacerentiempodecoronavirus #embarazo #maternidad #embarazada #embarazados #maternity

A post shared by Matrona en @clinicamillet (@matronasmillet) on

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.