Una matrona valenciana oferix classes de prepart en les xarxes socials durant el confinament

Una dona embarassada

Les embarassades han hagut de cancel·lar les seues classes prepart | Pixabay

 

Davant del decret d’estat d’alerta per la pandèmia del coronavirus, són moltes les activitats que hem deixat de poder fer. També les embarassades han deixat d’anar a les classes prepart i han hagut de quedar-se en casa confinades. Per això, una matrona valenciana ha volgut oferir gratuïtament este servici.

 

Es tracta de Celia Padilla, @matronasmillet en Instagram, que farà un directe en esta xarxa social este mateix diumenge, 22 de març, a les sis de la vesprada. Per a poder seguir la classe, només és necessari entrar en el seu perfil d’Instagram, a on començarà la connexió.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Desde @clinicamillet queremos ofrecer a todas las mujeres embarazadas y sus parejas en cuarentena por el estado de alarma y que han visto suspendidas sus clases de educación prenatal la oportunidad de asistir a una sesión de preparto… ¡¡aunque sea de forma virtual!! ?? . . Haremos un directo mañana domingo 22 a las 18:00h ?⏰ . . La sesión será sobre el Parto???? . . ¡¡Apuntad en vuestras agendas!! ? . . #matrona #preparto #ginecologo #clinicamillet #millet #matronas #parto #directo #instagram #educacionmaternal #educacionprenatal #preparacionalparto #nacerentiemposdelcoronavirus #nacerentiempodecoronavirus #embarazo #maternidad #embarazada #embarazados #maternity

A post shared by Matrona en @clinicamillet (@matronasmillet) on

 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.