La Policia Local d’Alacant imposa 42 denúncies per no respectar les mesures sanitàries en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, dirigida per l’edil José Ramón González, informa que la Policia Local organitza amplis dispositius diürns i nocturns amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar, ús de mascaretes, evitar botellons i mantindre les distàncies de seguretat per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents de les unitats Fox, Goir i del servici Nocturn de la Policia han tancat l’operatiu imposant esta nit de divendres 42 denúncies per desobediència en l’ús de mascaretes, fumar sense mantindre les distàncies, consum d’alcohol, drogues i infraccions de tràfic, ha dissolt 9 botellons, actuat en 13 festes en cases i sancionat a 7 establiments en el dispositiu de seguretat.

 

La Policia ha hagut de tornar a desallotjar nou grups de jóvens que estaven fent botelló sancionant a 10 per consum d’alcohol, 6 per tinença i consum de drogues,  i a un per infracció a la llei de seguretat ciutadana, en portar una arma blanca.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat de tots per l’increment de contagis que s’estan produint, i al compliment estricte de totes les mesures de seguretat i prevenció sanitària, hem d’evitar reunions socials, festes i botellons», al mateix temps que davant el nombre de festes en cases ha instat a «denunciar-les perquè la Policia Local acudix i les sanciona pel bé i la protecció de la salut de tots, ja que s’estan donant molts brots de contagis socials en estes reunions».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.