14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

La Policia Local d’Alacant imposa 42 denúncies per no respectar les mesures sanitàries en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, dirigida per l’edil José Ramón González, informa que la Policia Local organitza amplis dispositius diürns i nocturns amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar, ús de mascaretes, evitar botellons i mantindre les distàncies de seguretat per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents de les unitats Fox, Goir i del servici Nocturn de la Policia han tancat l’operatiu imposant esta nit de divendres 42 denúncies per desobediència en l’ús de mascaretes, fumar sense mantindre les distàncies, consum d’alcohol, drogues i infraccions de tràfic, ha dissolt 9 botellons, actuat en 13 festes en cases i sancionat a 7 establiments en el dispositiu de seguretat.

 

La Policia ha hagut de tornar a desallotjar nou grups de jóvens que estaven fent botelló sancionant a 10 per consum d’alcohol, 6 per tinença i consum de drogues,  i a un per infracció a la llei de seguretat ciutadana, en portar una arma blanca.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat de tots per l’increment de contagis que s’estan produint, i al compliment estricte de totes les mesures de seguretat i prevenció sanitària, hem d’evitar reunions socials, festes i botellons», al mateix temps que davant el nombre de festes en cases ha instat a «denunciar-les perquè la Policia Local acudix i les sanciona pel bé i la protecció de la salut de tots, ja que s’estan donant molts brots de contagis socials en estes reunions».

Últimes notícies

El València Basket vol tancar l’any en el Roig Arena i buidar dubtes davant el Saragossa

València Basket rep este dimarts al Casademont Zaragoza en el Roig Arena, dol ajornat de la jornada 11, amb la meta de confirmar la millora i acostar-se al capdavant.

La jutgessa de la dana permet que Feijóo declare per videoconferència el 9 de gener

La instructora accepta que Alberto Núñez Feijóo ateste per via telemàtica el 9 de gener des del Congrés i reitera l'opció d'aportar les seues WhatsApp. El líder del PP sosté que ja va entregar el requerit i donarà les seues respostes si li les demanen.

El València Basket vol tancar l’any en gran davant un Partizan en reconstrucció

El València Basket rep al Partizan en el Roig Arena per a acomiadar 2025 amb una victòria i sostindre la seua posició de privilegi en l'Eurolliga. L'equip serbi arriba en transició amb Joan Peñarroya i tres derrotes seguides.

Feijóo defén haver entregat a la jutgessa de la DANA tots els missatges sol·licitats

Feijóo ha assegurat haver donat a la jutgessa tots els missatges que li va demanar sobre la DANA i ha oferit les seues respostes si es reclamen. Ha insistit en la seua col·laboració 'al 100 per 100' i ha criticat que el Govern li demane la dimissió.

El València afronta cinc partits al gener amb l’objectiu d’allunyar-se del descens

L'equip encara un gener amb quatre cites de Lliga i els octaus de la Copa del Rei, a només un punt de la zona de descens. Buscarà el seu primer triomf de lliga fora.

Desallotjat un centre de diàlisi per l’incendi en una empresa de mobles de La Vall d’Uixò

L'incendi en una empresa de mobles de La Vall d'Uixò ha obligat al desallotjament preventiu d'un centre de diàlisi confrontant. Els bombers actuen des de l'exterior amb set dotacions i un camió nodrissa de 35.000 litres.

Gener exigent per al Vila-real en Lliga i tràmit econòmic en Champions

El Vila-real afronta un gener amb quatre partits de Lliga i dos de Champions. En el torneig domèstic es juga la zona Champions; a Europa, premis i honra.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els rescatistas van trobar el cos d'una menor, filla d'Andrea Ortuño, després del naufragi d'un vaixell turístic. Seguixen desapareguts Fernando Martín i dos menors.