12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La Policia Local d’Alacant imposa 42 denúncies per no respectar les mesures sanitàries en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, dirigida per l’edil José Ramón González, informa que la Policia Local organitza amplis dispositius diürns i nocturns amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar, ús de mascaretes, evitar botellons i mantindre les distàncies de seguretat per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents de les unitats Fox, Goir i del servici Nocturn de la Policia han tancat l’operatiu imposant esta nit de divendres 42 denúncies per desobediència en l’ús de mascaretes, fumar sense mantindre les distàncies, consum d’alcohol, drogues i infraccions de tràfic, ha dissolt 9 botellons, actuat en 13 festes en cases i sancionat a 7 establiments en el dispositiu de seguretat.

 

La Policia ha hagut de tornar a desallotjar nou grups de jóvens que estaven fent botelló sancionant a 10 per consum d’alcohol, 6 per tinença i consum de drogues,  i a un per infracció a la llei de seguretat ciutadana, en portar una arma blanca.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat de tots per l’increment de contagis que s’estan produint, i al compliment estricte de totes les mesures de seguretat i prevenció sanitària, hem d’evitar reunions socials, festes i botellons», al mateix temps que davant el nombre de festes en cases ha instat a «denunciar-les perquè la Policia Local acudix i les sanciona pel bé i la protecció de la salut de tots, ja que s’estan donant molts brots de contagis socials en estes reunions».

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.