La Policia Local d’Alacant imposa 42 denúncies per no respectar les mesures sanitàries en una sola nit

 

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant, dirigida per l’edil José Ramón González, informa que la Policia Local organitza amplis dispositius diürns i nocturns amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar, ús de mascaretes, evitar botellons i mantindre les distàncies de seguretat per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents de les unitats Fox, Goir i del servici Nocturn de la Policia han tancat l’operatiu imposant esta nit de divendres 42 denúncies per desobediència en l’ús de mascaretes, fumar sense mantindre les distàncies, consum d’alcohol, drogues i infraccions de tràfic, ha dissolt 9 botellons, actuat en 13 festes en cases i sancionat a 7 establiments en el dispositiu de seguretat.

 

La Policia ha hagut de tornar a desallotjar nou grups de jóvens que estaven fent botelló sancionant a 10 per consum d’alcohol, 6 per tinença i consum de drogues,  i a un per infracció a la llei de seguretat ciutadana, en portar una arma blanca.

 

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha fet una crida a la «responsabilitat de tots per l’increment de contagis que s’estan produint, i al compliment estricte de totes les mesures de seguretat i prevenció sanitària, hem d’evitar reunions socials, festes i botellons», al mateix temps que davant el nombre de festes en cases ha instat a «denunciar-les perquè la Policia Local acudix i les sanciona pel bé i la protecció de la salut de tots, ja que s’estan donant molts brots de contagis socials en estes reunions».

Últimes notícies

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.