La Policia de la Generalitat tanca 3 locals i sanciona a 11 per incomplir normatives sanitàries

 

La Policia de la Generalitat Valenciana ha tancat i desallotjat tres locals d’oci nocturn i ha sancionat a 11 per incomplir les normatives sanitàries per la pandèmia o la Llei d’Espectacles.

 

Este és el balanç de les actuacions dels grups d’Establiments i d’Espectacles de la Unitat de la Policia Nacional Adscrita en el territori valencià, que han fet este cap de setmana 78 inspeccions tant en bars, restaurants com a comerços valencians. En este sentit, tres locals s’han desallotjat i tancat: dos bars en Alacant i un altre local d’oci en la ciutat de València amb 80 persones.

 

Dels 78 locals inspeccionats, la Unitat Adscrita ha elevat 11 propostes de sanció a locals a on s’infringia la normativa Covid i la de la Llei d’Espectacles. A demés, s’ha controlat l’aforament dels centres comercials de les tres províncies.

 

Durant el cap de setmana, la Policia de la Generalitat ha identificat a 659 persones i 269 vehicles i ha fet 141 advertiments per l’ús inadequat de la mascareta o no complir les distàncies de seguretat, a demés de 14 actes per incompliment de l’ús de la mascareta, saltar-se el toc de queda o per tinença de drogues. Els agents han col·laborat també amb altres forces de seguretat i policies locals en el control d’aforament de comerços i locals en les poblacions confinades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.

Compromís proposa vivendes protegides permanents i adjudicades per sorteig

Compromís registra una proposició de llei perquè les vivendes de protecció pública siguen permanents, amb requisits iguals i adjudicació per sorteig públic. La iniciativa respon al cas dels Naus i preveu un registre de demandants i un calendari d'aprovació entre març i abril.