13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La presó de Picassent tanca en tindre 133 casos de Covid-19 entre els residents

 

El número de presos amb test positiu per Covid-19 en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta (València), ha augmentat fins a 133, és a dir, 90 casos més des de l’última actualització fa un poc més d’una setmana.

 

Segons ha informat IIPP, la immensa majoria dels positius són asimptomàtics entre una població que se situa en 1.910 interns. Alguns casos presenten simptomatologia lleu i no hi ha cap ingressat en l’hospital. El número d’interns confinats en cel·la, com a marca el protocol sanitari, és de 473.

 

Quant al número de treballadors, 16 funcionaris es troben amb una PCR positiva i estan en aïllament. Caldria sumar altres sis pertanyents al Centre d’Inserció Social i el número d’empleats en quarantena ascendix a 27. Davant d’esta situació, el centre, en coordinació amb la Secretaria General d’Institucions Penitenciàries, ha disposat noves mesures contra el Covid-19 que entren hui en vigor i tindran una vigència inicial de dos setmanes.

 

Suspensió de totes les activitats de la presó

Entre elles, se suspenen totes les comunicacions, ordinàries i especials; totes les eixides de permís, programades i qualsevol altra eixida, excepte per causes de força major, situació de necessitat, per raons judicials o sanitàries imprescindibles. A demés, se suspenen els tallers productius; i només es permetrà l’accés al personal funcionari i laboral, i al personal extrapenitenciari la faena del que siga indispensable.

 

Per a pal·liar esta restricció de les comunicacions i permisos de les persones que es troben a la presó, s’ampliarà el número de trucades telefòniques que tenen autoritzades els interns, especialment amb els seus advocats, i es potenciarà l’ús de les telefonades per vídeo.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.