Puig demana prudència i evitar viatges en Nadal per a frenar el Covid-19

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dijous que, «si tot va bé», la vacunació del Covid-19 començarà en gener, i ha demanat «màxima prudència» i que s’eviten els desplaçaments i es complisquen les mesures durant este Nadal perquè «els pròxims mesos són decisius per a la superació de la pandèmia».

 

D’esta manera ho ha manifestat Puig en la Universitat Jaume I de Castelló ,a on ha assistit a la inauguració del Centre d’Investigació en Robòtica i Tecnologies Subaquàtiques de la Universitat Jaume I. Allí ha sigut preguntat sobre la reunió del Consell Interterritorial i les mesures adoptades i ha assegurat que es va adoptar un acord general en relació al «tancament perimetral» i a alleujaments conjunturals en moments determinats per a facilitar la reconnexió familiar.

 

En qualsevol cas, ha agregat, «a part de que prendrem les decisions en els pròxims dies quan es reunisca la comissió interdepartamental, cosa que sí que és clar és que l’horitzó és que estem inserits en la pandèmia i, per tant, les mesures fonamentals i el marc d’actuació no canviarà».

 

Per a «guanyar definitivament a la pandèmia», ha dit Puig, «necessitem continuar amb mesures restrictives que tenen un itinerari clar: insistir en l’ús de la mascareta, la distància física, la ventilació i la neteja higiènica de mans». Esta és, ha indicat, «una manera d’actuar permanent i a pesar que en alguns moments puga haver-hi excepcionalment reunions més enllà de 6 persones, fins a 10 persones en els dies de Nadal, la norma general continua vigent i cal limitar al màxim els desplaçaments en este moment».

Últimes notícies

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.

Ximo Puig recolza l’honradesa de Zapatero i confia que rebuig tots els dubtes

Ximo Puig expressa la seua confiança en l'honradesa de José Luis Rodríguez Zapatero i en l'actuació de la justícia, i dona per segur que l'expresident aclarirà totes les qüestions sobre el cas Plus ultra.

El Roig Arena anuncia per a novembre l’únic concert de Estopa en 2026

El Roig Arena albergarà el 28 de novembre l'únic concert de Estopa en 2026, una cita solidària promoguda per Iberdrola amb motiu del seu 125 aniversari.