Puig demana prudència i evitar viatges en Nadal per a frenar el Covid-19

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dijous que, «si tot va bé», la vacunació del Covid-19 començarà en gener, i ha demanat «màxima prudència» i que s’eviten els desplaçaments i es complisquen les mesures durant este Nadal perquè «els pròxims mesos són decisius per a la superació de la pandèmia».

 

D’esta manera ho ha manifestat Puig en la Universitat Jaume I de Castelló ,a on ha assistit a la inauguració del Centre d’Investigació en Robòtica i Tecnologies Subaquàtiques de la Universitat Jaume I. Allí ha sigut preguntat sobre la reunió del Consell Interterritorial i les mesures adoptades i ha assegurat que es va adoptar un acord general en relació al «tancament perimetral» i a alleujaments conjunturals en moments determinats per a facilitar la reconnexió familiar.

 

En qualsevol cas, ha agregat, «a part de que prendrem les decisions en els pròxims dies quan es reunisca la comissió interdepartamental, cosa que sí que és clar és que l’horitzó és que estem inserits en la pandèmia i, per tant, les mesures fonamentals i el marc d’actuació no canviarà».

 

Per a «guanyar definitivament a la pandèmia», ha dit Puig, «necessitem continuar amb mesures restrictives que tenen un itinerari clar: insistir en l’ús de la mascareta, la distància física, la ventilació i la neteja higiènica de mans». Esta és, ha indicat, «una manera d’actuar permanent i a pesar que en alguns moments puga haver-hi excepcionalment reunions més enllà de 6 persones, fins a 10 persones en els dies de Nadal, la norma general continua vigent i cal limitar al màxim els desplaçaments en este moment».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.