Sanitat i Igualtat investiguen la propagació del brot de la residència del Puig

 

Actualització 13/10/2020 a les 16.05 hores. Les conselleries de Sanitat i d’Igualtat i Polítiques Inclusives investiguen les causes de la propagació del brot coronavirus en una residència privada d’ancians del Puig de Santa Maria, en l’Horta Nord (València), i si el protocol d’aïllaments va deixar d’aplicar-se o no va funcionar.

 

La investigació es va iniciar després de detectar-se un brot de Covid-19 en el que hi ha afectats 138 persones, 107 residents i 31 treballadors, i que ha portat al fet que la residència estiga intervinguda per Sanitat.

 

Confirmats 138 casos en el brot de coronavirus de la residència del Puig

Actualització 08/10/2020 a les 12.40 hores. Una residència privada d’ancians del Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha sigut intervinguda per la Conselleria de Sanitat després de detectar-se un brot de Covid-19 en el que hi ha afectats 107 residents i 31 treballadors, el que podria portar a l’obertura d’un expedient informatiu.

 

D’eixa manera ho han assenyalat a EFE fonts de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, que han indicat que estan a l’espera que la comissió intercentres (en la que estan representades les conselleries de Sanitat i d’Igualtat) els remeten la informació sobre les circumstàncies del brot en la residència per a vore si es procedix a l’obertura d’expedient informatiu.

 

Sanitat intervé una residència del Puig per un brot de coronavirus

La Conselleria de Sanitat ha intervingut una residència privada en el Puig de Santa Maria, en la comarca de l’Horta Nord (València), després de detectar-se un brot per coronavirus molt gran entre usuaris i treballadors del centre. Este matí, l’Ajuntament de la localitat ha anunciat l’incident.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, el divendres passat, 2 d’octubre, la residència d’esta comarca ja comptava amb tres infectats per Covid-19 entre usuaris i empleats. Este dilluns, Salut Pública es va desplaçar a la residència per inspeccionar el lloc i conèixer de primera mà l’estat real que tenia el centre en eixe moment.

 

Un dia després, Sanitat ha hagut d’intervenir en el centre de majors i ha enviat personal mèdic de l’hospital de Sagunt, per a prestar servici als ancians, ja que han aïllat a la majoria dels treballadors en les seues cases.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig