Sanitat obri un procediment per a jubilats interessats en ajudar amb faenes de lluita contra el Covid-19

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha posat en marxa un procediment d’inscripció per a personal del Sistema Nacional de Salut jubilat interessat a col·laborar en faenes de suport o en la campanya de vacunació contra el Covid19. Es tracta d’una mesura que s’adopta perquè el control de l’evolució de la pandèmia per part dels sistemes de salut pot exigir un reforç de les plantilles de professionals.

 

Hui en dia, el Sistema Valencià de Salut té capacitat per a administrar de manera àgil les vacunes que el territori valencià rep, però si les farmacèutiques pogueren aportar una quantitat important de dosis en un temps relativament curt, la campanya de vacunació es podria reforçar amb este personal voluntari.

 

Les vacunes són una ferramenta segura i eficaç per a controlar l’evolució de la pandèmia i preservar la salut de la ciutadania i la Conselleria ha resolt obrir un procediment per a incorporar a la campanya, en cas de ser necessari, de manera voluntària, a personal jubilat del Sistema Nacional de Salut menor de 70 anys.

 

 

Els professionals han de ser menors de 70 anys

El procediment està obert a professionals de Medicina, Infermeria, Odontologia, Veterinària i Podologia del Sistema Nacional de Salut menors de 70 anys; i la inscripció es fa telemàticament a través de la pàgina web de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

Les persones interessades han d’emplenar i registrar la sol·licitud en línia, a on han d’indicar el col·lectiu al que pertanyen i el departament de salut amb el que voldrien col·laborar, igual que les seues dades personals i mitjans de localització. La documentació acreditativa dels requisits es presentarà quan l’Administració ho requerisca i la inscripció continuarà oberta fins a un altre avís. En cas de dubte, es pot trucar al telèfon 012.

 

L’obertura d’este procediment de personal jubilat voluntari és una mesura prevista en el Reial decret llei 21/2020, de 9 de juny, de mesures urgents de prevenció, contenció i coordinació per a fer front a la crisi sanitària ocasionada pel Covid-19; i ja es contemplava també en la primera declaració d’estat d’alarma pel Covid-19 en el mes de març de 2020.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.