14.9 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Sanitat registra 97 defuncions en 45 municipis valencians durant la setmana de Nadal

 

La Conselleria de Sanitat ha registrat i assignat al seu corresponent municipi 97 defuncions per coronavirus en 45 municipis del territori valencià durant la setmana de Nadal.

 

S’extrau de l’actualització de dades desagregades de la Conselleria, a on s’observa que València és la més afectada, amb 29 morts. Estes defuncions no tenen per què haver-se produït en els últims set dies, però sí que han sigut comptabilitzades i assignades al seu corresponent municipi en eixos dies.

 

Alcoi és el segon municipi més afectat, amb set defuncions, seguit del Verger, Paterna i Vila-real, amb tres i Alaquàs, Alacant, Benidorm, Castelló de la Plana, Cheste, Dénia, el Campello, Elda, la Pobla de Vallbona, Mislata, Orihuela i San Antonio de Benagéber, amb dos.

 

Una nova defunció s’ha produït en Aldaia, Algemesí, Almassora, Almenara, Borriana, Canals, Castalla, Catarroja, Cocentaina, Gandia, l’Alcúdia de Crespins, l’Alfàs del Pi, l’Eliana, la Vall d’Uixó, Ontinyent, Petrer, Picanya, Polop, Quart de Poblet, Sant Mateu, Sueca, Tàrbena, Torrent, Traiguera, Utiel, Vallada, Vilafranca i Xirivella. És la primera defunció en Tàrbena.

Últimes notícies

El domini .val: el nom que el valencià mereix en internet

Descobreix la importància del domini .val per a la identitat valenciana en l'espai digital i la seva rellevància actual.

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.