15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Sanitat registra 97 defuncions en 45 municipis valencians durant la setmana de Nadal

 

La Conselleria de Sanitat ha registrat i assignat al seu corresponent municipi 97 defuncions per coronavirus en 45 municipis del territori valencià durant la setmana de Nadal.

 

S’extrau de l’actualització de dades desagregades de la Conselleria, a on s’observa que València és la més afectada, amb 29 morts. Estes defuncions no tenen per què haver-se produït en els últims set dies, però sí que han sigut comptabilitzades i assignades al seu corresponent municipi en eixos dies.

 

Alcoi és el segon municipi més afectat, amb set defuncions, seguit del Verger, Paterna i Vila-real, amb tres i Alaquàs, Alacant, Benidorm, Castelló de la Plana, Cheste, Dénia, el Campello, Elda, la Pobla de Vallbona, Mislata, Orihuela i San Antonio de Benagéber, amb dos.

 

Una nova defunció s’ha produït en Aldaia, Algemesí, Almassora, Almenara, Borriana, Canals, Castalla, Catarroja, Cocentaina, Gandia, l’Alcúdia de Crespins, l’Alfàs del Pi, l’Eliana, la Vall d’Uixó, Ontinyent, Petrer, Picanya, Polop, Quart de Poblet, Sant Mateu, Sueca, Tàrbena, Torrent, Traiguera, Utiel, Vallada, Vilafranca i Xirivella. És la primera defunció en Tàrbena.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.