Tanca el Parc d’Educació Vial Santo Espíritu de Gilet en confirmar-se un cas de Covid-19 en l’escola d’estiu

 

L’escola d’estiu del Parc d’Educació Vial Santo Espíriu de Gilet, en el Camp de Morvedre (València), ha hagut d’acabar una setmana abans enguany a causa del positiu en coronavirus d’uns dels seus alumnes. El parc tancà les seues instal·lacions el passat divendres només conéixer el cas.

 

Bosco Baeza, coordinador del centre, ha assegurat a ‘València Diari’ que el menut anà a l’escola per última volta el passat 31 de juliol, pel que durant la setmana passada no va acudir, i que tots els xiquets i monitors que han coincidit amb el menut estan sotmetent-se a les proves PCR.

 

Ara com ara, només es coneixen 17 resultats de les proves, entre ells els de dos monitors i tots negatius, pel que «la situació està prou controlada» a l’espera de conéixer tots els resultats.

 

Este mateix matí de dilluns, la direcció del centre s’ha reunit amb l’alcalde de la localitat, Salva Costa, per a informar de la situació i fer «una posada en comú». En este sentit, Baeza ha assegurat que des de l’Ajuntament els han oferit l’ajuda que els siga necessària.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.