16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Tanca el Parc d’Educació Vial Santo Espíritu de Gilet en confirmar-se un cas de Covid-19 en l’escola d’estiu

 

L’escola d’estiu del Parc d’Educació Vial Santo Espíriu de Gilet, en el Camp de Morvedre (València), ha hagut d’acabar una setmana abans enguany a causa del positiu en coronavirus d’uns dels seus alumnes. El parc tancà les seues instal·lacions el passat divendres només conéixer el cas.

 

Bosco Baeza, coordinador del centre, ha assegurat a ‘València Diari’ que el menut anà a l’escola per última volta el passat 31 de juliol, pel que durant la setmana passada no va acudir, i que tots els xiquets i monitors que han coincidit amb el menut estan sotmetent-se a les proves PCR.

 

Ara com ara, només es coneixen 17 resultats de les proves, entre ells els de dos monitors i tots negatius, pel que «la situació està prou controlada» a l’espera de conéixer tots els resultats.

 

Este mateix matí de dilluns, la direcció del centre s’ha reunit amb l’alcalde de la localitat, Salva Costa, per a informar de la situació i fer «una posada en comú». En este sentit, Baeza ha assegurat que des de l’Ajuntament els han oferit l’ajuda que els siga necessària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.