Tanca el Parc d’Educació Vial Santo Espíritu de Gilet en confirmar-se un cas de Covid-19 en l’escola d’estiu

 

L’escola d’estiu del Parc d’Educació Vial Santo Espíriu de Gilet, en el Camp de Morvedre (València), ha hagut d’acabar una setmana abans enguany a causa del positiu en coronavirus d’uns dels seus alumnes. El parc tancà les seues instal·lacions el passat divendres només conéixer el cas.

 

Bosco Baeza, coordinador del centre, ha assegurat a ‘València Diari’ que el menut anà a l’escola per última volta el passat 31 de juliol, pel que durant la setmana passada no va acudir, i que tots els xiquets i monitors que han coincidit amb el menut estan sotmetent-se a les proves PCR.

 

Ara com ara, només es coneixen 17 resultats de les proves, entre ells els de dos monitors i tots negatius, pel que «la situació està prou controlada» a l’espera de conéixer tots els resultats.

 

Este mateix matí de dilluns, la direcció del centre s’ha reunit amb l’alcalde de la localitat, Salva Costa, per a informar de la situació i fer «una posada en comú». En este sentit, Baeza ha assegurat que des de l’Ajuntament els han oferit l’ajuda que els siga necessària.

Últimes notícies

Camarero es reserva a entregar a la jutgessa els missatges de WhatsApp sobre la DANA

Susana Camarero ha declarat com a testimoni pel cas de la DANA i ha afirmat que encara decidirà si entrega voluntàriament a la jutgessa els missatges de WhatsApp que va intercanviar amb altres consellers el 29 d’octubre de 2024.

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.