La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i activitats per Setmana Santa

La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i activitats per a Setmana Santa. Un bon pla i imprescindible en la llista de què fer a València aquests dies festius per a tots aquells que visiten o decidisquen quedar-se a la ciutat. El museu ens convida a descobrir el secret del Museu de les Ciències amb el musical del Teatre de la Ciència. O també, a experimentar en el nou taller ‘SOS Planeta’ de la Ciència a Escena’. Una altra opció és recórrer el passeig que envolta a la cúpula de l’Hemisfèric amb les seues vistes úniques i contemplar la nova exposició d’art amb obres d’Igor Mitoraj.

La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i sessions del 14 al 25 d’abril en el Museu de les Ciències i en l’Hemisfèric, on a més s’ha obert al públic l’anell perimetral exterior. Entre les novetats, destaca l’exposició de lliure accés d’Igor Mitoraj, una sèrie de quinze escultures de grans dimensions realitzades en bronze que se situen en diferents espais dels exteriors del complex. La mostra reuneix algunes de les obres de l’artista polonés inspirades en el concepte de bellesa trencada. Es tracta de peces, similars a les obres de l’antiga cultura romana i grega, fragmentades i amb un cert toc postmodern, d’entre dos a cinc metres.

L’Hemisfèric celebra el dissabte 16 d’abril el seu 24 aniversari| Foto: CAC

L’Hemisfèric, el primer dels edificis de la Ciutat de les Arts i les Ciències que va obrir les portes al públic, celebra el dissabte 16 d’abril el seu 24 aniversari en plena temporada alta i amb horari reforçat per Setmana Santa. S’han programat sessions des de les 11 a les 21 h, amb grans pel·lícules documentals que ens descobreixen com era la Terra amb dinosaures, un viatge des de l’inici de l’Univers fins a Mart o de l’Amazones als oceans. Per al públic infantil, animació en 3D amb ‘L’escull encantat’ i el planetari ‘Astromenuts’ per a futurs astronautes (diumenges a les 12 hores).

Sessions diàries de ‘La Ciència a Escena’

Els nous experiments del taller ‘SOS Planeta’ s’uneixen a les sessions especials de “La Ciència a Escena” que se celebra cada dia: “Química en acció” i “La ciència invisible” reuneixen les millors experiències de “Màgia Química” “Fred, fred”, “aLUZina!, “Horror al buit” i “Roent”. A més, els més xicotets, de 4 a 8 anys, es converteixen en científics i experimenten amb la matèria i les seues propietats en “Científic per un dia”.

“Ramona i Cajal. El secret del Museu”, l’únic musical científic d’Espanya, és una divertida representació musical destinada a públic familiar protagonitzat per dos joves que viuen una nit d’aventures en el Museu de les Ciències. Es representa en el Teatre de la Ciència del Museu i està inclòs en l’entrada general, fins al 25 d’abril hi ha sessions els divendres i diumenges (16.00 / 17.30 h), dissabtes i dilluns (11.00 / 12.30 h).

També hi ha visites guiades diàries a les exposicions ‘Mart. La conquesta d’una somni’ i ‘Play. Música i Ciència’, a més de contacontes en l’exposició ‘Vet aquí que una vegada hi havia… la ciència per als amants dels contes’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.