La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i activitats per Setmana Santa

La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i activitats per a Setmana Santa. Un bon pla i imprescindible en la llista de què fer a València aquests dies festius per a tots aquells que visiten o decidisquen quedar-se a la ciutat. El museu ens convida a descobrir el secret del Museu de les Ciències amb el musical del Teatre de la Ciència. O també, a experimentar en el nou taller ‘SOS Planeta’ de la Ciència a Escena’. Una altra opció és recórrer el passeig que envolta a la cúpula de l’Hemisfèric amb les seues vistes úniques i contemplar la nova exposició d’art amb obres d’Igor Mitoraj.

La Ciutat de les Arts i les Ciències amplia horaris i sessions del 14 al 25 d’abril en el Museu de les Ciències i en l’Hemisfèric, on a més s’ha obert al públic l’anell perimetral exterior. Entre les novetats, destaca l’exposició de lliure accés d’Igor Mitoraj, una sèrie de quinze escultures de grans dimensions realitzades en bronze que se situen en diferents espais dels exteriors del complex. La mostra reuneix algunes de les obres de l’artista polonés inspirades en el concepte de bellesa trencada. Es tracta de peces, similars a les obres de l’antiga cultura romana i grega, fragmentades i amb un cert toc postmodern, d’entre dos a cinc metres.

L’Hemisfèric celebra el dissabte 16 d’abril el seu 24 aniversari| Foto: CAC

L’Hemisfèric, el primer dels edificis de la Ciutat de les Arts i les Ciències que va obrir les portes al públic, celebra el dissabte 16 d’abril el seu 24 aniversari en plena temporada alta i amb horari reforçat per Setmana Santa. S’han programat sessions des de les 11 a les 21 h, amb grans pel·lícules documentals que ens descobreixen com era la Terra amb dinosaures, un viatge des de l’inici de l’Univers fins a Mart o de l’Amazones als oceans. Per al públic infantil, animació en 3D amb ‘L’escull encantat’ i el planetari ‘Astromenuts’ per a futurs astronautes (diumenges a les 12 hores).

Sessions diàries de ‘La Ciència a Escena’

Els nous experiments del taller ‘SOS Planeta’ s’uneixen a les sessions especials de “La Ciència a Escena” que se celebra cada dia: “Química en acció” i “La ciència invisible” reuneixen les millors experiències de “Màgia Química” “Fred, fred”, “aLUZina!, “Horror al buit” i “Roent”. A més, els més xicotets, de 4 a 8 anys, es converteixen en científics i experimenten amb la matèria i les seues propietats en “Científic per un dia”.

“Ramona i Cajal. El secret del Museu”, l’únic musical científic d’Espanya, és una divertida representació musical destinada a públic familiar protagonitzat per dos joves que viuen una nit d’aventures en el Museu de les Ciències. Es representa en el Teatre de la Ciència del Museu i està inclòs en l’entrada general, fins al 25 d’abril hi ha sessions els divendres i diumenges (16.00 / 17.30 h), dissabtes i dilluns (11.00 / 12.30 h).

També hi ha visites guiades diàries a les exposicions ‘Mart. La conquesta d’una somni’ i ‘Play. Música i Ciència’, a més de contacontes en l’exposició ‘Vet aquí que una vegada hi havia… la ciència per als amants dels contes’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.