Rigoberta Bandini estrena el videoclip de ‘Ay, Mamá’

Convertit ja en un dels himnes del feminisme a Espanya, el tema ‘Ay, Mamá’ de Rigoberta Bandini estrena aquest diumenge, coincidint amb el Dia de la Mare, el seu videoclip. Dirigit per Salvador Sunyer i produït per Demà, el vídeo musical és un espectacle visual on la fantasia s’uneix a les reivindicacions de la cançó.

Amb el seu ‘Ay, Mamá’, la cantant catalana es va quedar a les portes de ser la representant espanyola en Eurovisió. Encara que no ho va aconseguir, la seua cançó s’ha convertit en un himne i l’ha portada a ocupar els llocs més alts en les llistes de reproducció del país.

El vídeo que estrena hui reivindica la maternitat i els pits femenins al llarg de la història. A més, inclou imatges del popular quadre de Delacroix, ‘La llibertat guiant al poble’, coincidint amb una de les frases de la cançó que resa: “traure’s un pit fora al pur estil Delacroix”.

“Milions de gràcies a tot l’equip que ho ha fet possible”, escrivia en Instagram la cantant, anunciant així l’estrena del nou videoclip.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.