15.1 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Denuncien 14 punxades però sense que es detecte cap substància a l’organisme de les presumptes víctimes

Fonts de Delegació de Govern han confirmat que aquest cap de setmana s’han presentat entorn de 14 denúncies per presumptes burxades a la Policia Nacional i la Guàrdia Civil en la Comuintat Valenciana.

Una de les zones on més casos s’han reportat ha sigut a la Marina Alta, on els serveis sanitaris d’Urgències de l’Hospital de Dénia han atés entre el divendres al diumenge a una desena de joves que creien haver sigut punxades. Les presumptes burxades havien ocorregut en discoteques i festes.

Sanitat ha confirmat que hi havia burxada en alguns dels casos, sense precisar quants, però no s’han trobat substàncies en l’organisme. Tampoc s’han reportat agressions sexuals o robatoris vinculats a aquests atacs.

De les 14 denúncies presentades en la Comunitat, dues han sigut precisament a Dénia, una a Benidorm i una altra a Alacant. La Guàrdia Civil d’aquesta província està investigant a més tres denúncies a la Marina Alta i altres tres a la Vega Baixa

Últimes notícies

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.

El Vila-real té al seu abast la millor primera tornada de la seua història

L'equip de Marcelino suma 35 punts en 16 jornades i, amb tres partits per jugar, li basten 5 de 9 per a batre el seu millor registre de primera volta. També perseguix el rècord golejador i ja no pot millorar el defensiu.

Morant acusa el Consell d’executar només el 27% de la inversió educativa

Diana Morant ha denunciat que el Consell només ha executat el 27% de les inversions en Educació i un 20% en Servicis Socials. Ha qualificat el balanç de l'any com a suspens total i ha criticat la pròrroga pressupostària.

Quinta jornada sense resultats en la busca dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

Els equips han tancat sense troballes la quinta jornada per a localitzar a tres espanyols després del naufragi prop de Padar. L'operatiu seguirà el dimecres.

Metrovalencia supera 3,6 milions de viatgers en el tram sud reobert després de la dana

En sis mesos des de la reobertura del 27 de juny, el tram entre València Sud i Castelló ha mogut 3.659.828 usuaris. La inversió de més de 100 milions i la reconstrucció de 50 km han normalitzat el servici en les Línies 1, 2 i 7.

El València es juga a Vigo tallar la seua ratxa sense guanyar fora

L'equip de Carlos Corberán visita al Celta per a buscar el seu primer triomf a domicili de la temporada i esquivar repetir el mal inici de la passada campanya.

Alacant ha aprovat ajudes de 300 euros per fill nascut en 2025 per a 332 famílies

L'Ajuntament ha aprovat la resolució definitiva de les ajudes de naixement de 2025: 300 euros per fill per a 332 famílies, amb un total de 100.000 euros. En 2026 el pressupost es duplica per a atendre tota la demanda.