15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Desmantellat un punt de venda de droga al districte de Trànsits amb dos detinguts

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt negre de venda de droga en el districte valencià de Trànsits després de la detenció de dos homes, de 35 i 38 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública per traficar amb substàncies estupefaents i la intervenció de 40 grams de cocaïna i quasi 400 grams de marihuana , segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

La investigació va tenir el seu origen en el mes de maig quan els agents van tenir coneixement que un home podria estar dedicant-se a la venda cocaïna, marihuana i haixix des d’un habitatge situat en un barri del districte valencià de Trànsits.

Els policies van observar que els compradors contactaven amb els investigats en un bar proper al domicili familiar d’un d’ells, dirigint-se tots dos a l’habitatge en la qual presumptament, emmagatzemarien les substancies estupefaents preparades ja en dosis per a la seua distribució.

Els agents van sol·licitar un manament judicial per a registrar dos dels habitatges i van decomissar en elles 40 grams de cocaïna, quasi 400 gramosde marihuana dividida en 169 dosis ja preparades per a la seua venda, 300 grams d’haixix, 126 grams de substància de tall, diners en efectiu, tres bàscules de precisió i diversos útils per a la distribució i venda de la droga.

Els arrestats, de nacionalitat espanyola i un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.