Desmantellat un punt de venda de droga al districte de Trànsits amb dos detinguts

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt negre de venda de droga en el districte valencià de Trànsits després de la detenció de dos homes, de 35 i 38 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública per traficar amb substàncies estupefaents i la intervenció de 40 grams de cocaïna i quasi 400 grams de marihuana , segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

La investigació va tenir el seu origen en el mes de maig quan els agents van tenir coneixement que un home podria estar dedicant-se a la venda cocaïna, marihuana i haixix des d’un habitatge situat en un barri del districte valencià de Trànsits.

Els policies van observar que els compradors contactaven amb els investigats en un bar proper al domicili familiar d’un d’ells, dirigint-se tots dos a l’habitatge en la qual presumptament, emmagatzemarien les substancies estupefaents preparades ja en dosis per a la seua distribució.

Els agents van sol·licitar un manament judicial per a registrar dos dels habitatges i van decomissar en elles 40 grams de cocaïna, quasi 400 gramosde marihuana dividida en 169 dosis ja preparades per a la seua venda, 300 grams d’haixix, 126 grams de substància de tall, diners en efectiu, tres bàscules de precisió i diversos útils per a la distribució i venda de la droga.

Els arrestats, de nacionalitat espanyola i un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.