Desmantellat un punt de venda de droga al districte de Trànsits amb dos detinguts

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt negre de venda de droga en el districte valencià de Trànsits després de la detenció de dos homes, de 35 i 38 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública per traficar amb substàncies estupefaents i la intervenció de 40 grams de cocaïna i quasi 400 grams de marihuana , segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

La investigació va tenir el seu origen en el mes de maig quan els agents van tenir coneixement que un home podria estar dedicant-se a la venda cocaïna, marihuana i haixix des d’un habitatge situat en un barri del districte valencià de Trànsits.

Els policies van observar que els compradors contactaven amb els investigats en un bar proper al domicili familiar d’un d’ells, dirigint-se tots dos a l’habitatge en la qual presumptament, emmagatzemarien les substancies estupefaents preparades ja en dosis per a la seua distribució.

Els agents van sol·licitar un manament judicial per a registrar dos dels habitatges i van decomissar en elles 40 grams de cocaïna, quasi 400 gramosde marihuana dividida en 169 dosis ja preparades per a la seua venda, 300 grams d’haixix, 126 grams de substància de tall, diners en efectiu, tres bàscules de precisió i diversos útils per a la distribució i venda de la droga.

Els arrestats, de nacionalitat espanyola i un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.