Desmantellat un punt de venda de droga al districte de Trànsits amb dos detinguts

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt negre de venda de droga en el districte valencià de Trànsits després de la detenció de dos homes, de 35 i 38 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública per traficar amb substàncies estupefaents i la intervenció de 40 grams de cocaïna i quasi 400 grams de marihuana , segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

La investigació va tenir el seu origen en el mes de maig quan els agents van tenir coneixement que un home podria estar dedicant-se a la venda cocaïna, marihuana i haixix des d’un habitatge situat en un barri del districte valencià de Trànsits.

Els policies van observar que els compradors contactaven amb els investigats en un bar proper al domicili familiar d’un d’ells, dirigint-se tots dos a l’habitatge en la qual presumptament, emmagatzemarien les substancies estupefaents preparades ja en dosis per a la seua distribució.

Els agents van sol·licitar un manament judicial per a registrar dos dels habitatges i van decomissar en elles 40 grams de cocaïna, quasi 400 gramosde marihuana dividida en 169 dosis ja preparades per a la seua venda, 300 grams d’haixix, 126 grams de substància de tall, diners en efectiu, tres bàscules de precisió i diversos útils per a la distribució i venda de la droga.

Els arrestats, de nacionalitat espanyola i un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Gàtova espera alçar el confinament dilluns si l’incendi continua estabilitzat

Gàtova confia a quedar desconfina este dilluns de vesprada si l’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe manté l’evolució positiva i les condicions no empitjoren.

Hosbec alerta que 15.000 llocs de treball perillen si l’Imserso seguix amb les mateixes tarifes

Hosbec advertix que la no participació dels hotels de la Comunitat Valenciana en l’Imserso pot implicar la pèrdua de 15.000 llocs de treball i 150 milions d’euros si no s’actualitzen les tarifes. La patronal defensa que el programa és clau per a desestacionalitzar el turisme i reclama una revisió urgent dels preus.

Avís groc este dimarts per temperatures de fins a 36 graus al litoral de València

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc al litoral nord i sud de la província de València per temperatures de fins a 36 graus a partir de les 13.00 hores. Este dilluns les màximes pujaran lleugerament i no es descarten ruixats amb tempesta localment forts a València i al sud de Castelló.

Detingudes tres persones a Barcelona i Bunyol per una estafa amb contenidors prefabricats

Tres veïns de Barcelona i Bunyol han sigut detinguts per una presumpta estafa de 47.000 euros en la compravenda de contenidors marítims adaptats com a vivenda, amb víctimes a Sevilla i A Coruña. La investigació de la Guardia Civil continua oberta i no es descarten més afectats.

Detingut un empleat de banca per furtar 25.000 euros a una clienta major a Gandia

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia un empleat de banca de 29 anys acusat d’estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat. L’home hauria sol·licitat una targeta al seu nom i fet extraccions durant mesos sense el seu consentiment.

El Rototom de Benicàssim acaba amb 25 detinguts i quasi mil denúncies

La Guàrdia Civil ha tancat el dispositiu especial del festival Rototom Sunsplash de Benicàssim amb 25 detencions i 977 denúncies administratives, principalment per infraccions relacionades amb la seguretat ciutadana i el consum de drogues.

El calor deixa 96 morts en una setmana a la Comunitat Valenciana, segona xifra més alta de l’estiu

La setmana passada, marcada per un episodi de calor extrema, ha deixat 96 morts atribuïbles a les altes temperatures en la Comunitat Valenciana, la segona xifra setmanal més alta de l’estiu després de principis de juliol. El balanç des del 21 de juny puja a 458 defuncions per calor, per damunt de les registrades en el mateix període de 2025.

A presó dos fugitius alemanys buscats per tràfic internacional de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Tenerife i Cartagena dos fugitius alemanys que lideraven una xarxa de tràfic internacional de drogues. Tots dos han ingressat a presó per orde de l’Audiència Nacional mentre esperen la seua extradició a Alemanya.