5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Desmantellat un punt de venda de droga al districte de Trànsits amb dos detinguts

VALÈNCIA, 31 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han desmantellat un punt negre de venda de droga en el districte valencià de Trànsits després de la detenció de dos homes, de 35 i 38 anys, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública per traficar amb substàncies estupefaents i la intervenció de 40 grams de cocaïna i quasi 400 grams de marihuana , segons ha informat la Prefectura en un comunicat.

La investigació va tenir el seu origen en el mes de maig quan els agents van tenir coneixement que un home podria estar dedicant-se a la venda cocaïna, marihuana i haixix des d’un habitatge situat en un barri del districte valencià de Trànsits.

Els policies van observar que els compradors contactaven amb els investigats en un bar proper al domicili familiar d’un d’ells, dirigint-se tots dos a l’habitatge en la qual presumptament, emmagatzemarien les substancies estupefaents preparades ja en dosis per a la seua distribució.

Els agents van sol·licitar un manament judicial per a registrar dos dels habitatges i van decomissar en elles 40 grams de cocaïna, quasi 400 gramosde marihuana dividida en 169 dosis ja preparades per a la seua venda, 300 grams d’haixix, 126 grams de substància de tall, diners en efectiu, tres bàscules de precisió i diversos útils per a la distribució i venda de la droga.

Els arrestats, de nacionalitat espanyola i un d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, segons les mateixes fonts.

Últimes notícies

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.