Desmantellen una plantació de marihuana a Agres i detenen a una parella

ALACANT, 8 (EUROPA PRESS)

La Guàrdia Civil ha desmantellat una plantació de marihuana a la localitat alacantina d’Agres després de detectar una forta olor a droga en una parcel·la i han detingut a una parella, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

Les investigacions es van iniciar el passat 3 d’agost, quan una patrulla de seguretat ciutadana del Lloc de la Guàrdia Civil Muro d’Alcoi, al municipi d’Agres, va detectar una forta olor que indicava la possible presència de marihuana en els voltants d’un camí. En acostar-se a una parcel·la van observar diversos hivernacles que contenien plantes de marihuana.

Els agents van obrir llavors una investigació per a identificar al propietari del terreny i als responsables del cultiu. Després de diverses gestions, es va determinar que el terreny pertanyia a un home de 45 anys, de nacionalitat búlgara. A mesura que avançava les investigacions, els agents van constatar que la plantació no només es mantenia, sinó que s’estava ampliant amb la construcció de més hivernacles per a augmentar la capacitat de cultiu.

El 17 de setembre es van dur a terme dues entrades i registre, un en la parcel·la i un altre en l’habitatge, on s’apreciava encara més la forta olor a marihuana i el soroll de ventiladors provinents de l’interior de la casa.

Durant esta actuació es van intervenir 136 plantes de marihuana, 741 grams de marihuana, 200 euros en efectiu i material utilitzat per al cultiu, elaboració i pesaje de la droga. A més, es va detenir a l’investigat i a la seua parella sentimental, una dona de 42 anys, també de nacionalitat búlgara. A tots dos se li van imputar un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues.

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 d’Alcoi ha decretat l’ingrés a la presó per al principal responsable, mentre que la seua parella ha sigut posada en llibertat a l’espera de juí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.