Detenen a un home a Sagunt després de cometre dos robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt (València) a un home de 29 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència comesos en aquesta localitat, concretament en un basar i en un estanc. En total, el sospitós hauria sostret uns 4.500 euros en efectiu i provocat danys per valor de 4.000 euros, a més de causar lesions a l’empleada d’un dels establiments. 

 

Els fets van ocórrer el passat 10 d’agost, al voltant de les huit de la vesprada, en un basar de Sagunt. L’home, després de donar diverses voltes per la botiga, es va aproximar a una de les caixes registradores i va arrancar el calaix, emprenent seguidament la fugida a la carrera, provocant danys valorats en 4.000 euros a les portes d’accés al comerç, així com lesions a una de les empleades.

 

13 d’agost, data del segon robatori

El sospitós va aconseguir fugir a bord d’un vehicle, emportant-se un botí d’uns 4.100 euros en efectiu. Segons han pogut esbrinar els investigadors, aquest mateix home hauria comés dies després, el 13 d’agost, un segon robatori amb violència i intimidació, aquesta vegada en un estanc de la localitat. En aquesta ocasió, hauria emprat un ganivet per a intimidar a la dependenta, aconseguint sostraure uns 400 euros en efectiu i paquets de tabac, emprenent novament la fugida en un vehicle.

Els agents van establir un dispositiu per a trobar al sospitós, localitzant-lo poc després de cometre aquest segon robatori a l’interior del seu cotxe. Els policies van trobar en el turisme els diners que pel que sembla acabava de sostraure, així com el tabac, al costat de l’arma blanca presumptament empleada.

 

Per tot això, ho van detindre com a presumpte autor de dos delictes de robatori amb violència i intimidació. Els investigadors també van registrar el domicili del detingut, on van localitzar i van intervindre la roba que aquest vestiria en el moment de cometre tots dos fets delictiusL’arrestat ja ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.

Les Corts fixen tres sessions en juliol per a investigar les vivendes protegides de Les Naus dAlacant

La comissio de les Corts sobre les possibles irregularitats en les vivendes de proteccio publica de Les Naus dAlacant ha programat tres sessions de compareixences els dies 2, 8 i 23 de juliol, amb un total de 80 cites previstes en el seu pla de treball.

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.