Detenen a una dona en Benidorm després de tallar una corda de subjecció d’un operari

 

Agents de la Policia Nacional de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant) han detingut a un matrimoni de 51 i 60 anys, per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi contra un treballador que es trobava fent treballs verticals en un edifici de la localitat a una altura de 13 plantes.

 

Fonts policials han explicat que l’home ha quedat en llibertat després que els efectius policials hagen descobert que l’acusada estava sola en la casa en el moment dels fets.

En concret, la presumpta autora dels fets va tallar una de les cordes de subjecció d’un dels operaris que duia a terme reparacions en la façana de l’edifici pel fet que no estava d’acord amb l’aprovat per la comunitat de veïns.

 

Dos treballadors es van donar compte de les intencions de la dona

Els fets es van produir quan dos treballadors van observar que des d’una de les finestres hi havia unes mans d’una persona que manipulava la corda principal i es van donar compte que l’altra corda, anomenada de seguretat o de vida, hauria sigut tallada per la mateixa persona.

 

Per això, davant el temor que eixa persona tallara l’única corda que li subjectava, el treballador es va aferrar ràpidament a la cornisa de l’edifici per a no precipitar-se al buit alhora que els dos treballadors cridaven demanant auxili.

 

Davant el rebombori, la persona que estava manipulant les cordes de seguretat des d’una finestra de la planta 20, va soltar l’única que quedava sense tallar i es va ocultar dins de la seua casa. Els operaris, que es trobaven a una altura de 13 plantes en el moment dels fets, van conseguir posar-se fora de perill sense arribar a patir cap lesió.

 

Descobrixen el ‘modus operandi’ de l’intent d’homicidi

Després d’avisar a la Policia, les patrulles de la Brigada Local de Seguretat Ciutadana van acudir fins al lloc i van determinar que les cordes havien sigut tallades amb un ganivet. Una volta personats en el domicili, el matrimoni va arremetre contra els operaris per haver trencat les frontisses d’una finestra en fer els treballs i, en un primer moment, van negar els fets.

No obstant això, després que els agents investigadors contrastaren totes les dades amb les declaracions de la víctima i testimonis, van determinar que en el moment dels fets en la casa es trobava solament la dona.

 

Un possible trastorn psiquiàtric

Per això, els detinguts, un home i una dona, han sigut traslladats a dependències policials i després de prestar declaració, l’home va quedar en llibertat, ja que els agents van determinar que en el moment de produir-se els fets en l’edifici només es trobava la dona.

Així mateix, fonts policials han apuntat la possibilitat que l’acusada patisca algun tipus de trastorn psiquiàtric. Se li imputa un delicte de temptativa d’homicidi pel que ha sigut posada a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat de Benidorm, decretant el Jutge la seua llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Presó per a un home i una jove investigats per robar a majors a Castelló

Un home de 36 anys ha ingressat en presó provisional i una jove de 18 anys ha quedat a disposició judicial després de ser detinguts per diversos robatoris a persones majors a Burriana i la Vall d’Uixó, dins del Pla Major de Seguretat.

Aemet retira els avisos taronja i groc per pluges a la Comunitat Valenciana

Aemet ha cancel·lat este dimarts al matí els avisos taronja i groc per pluges i tempestes a Castelló després que hagen cessat les precipitacions intenses que afectaven sobretot la mitat nord de la província de València i el litoral i l’interior sud de Castelló.

Les pluges deixen més de 60 litres per metre quadrat al litoral valencià i de Castelló

L’últim episodi de pluges ha deixat més de 60 litres per metre quadrat en diversos punts del litoral i prelitoral de València i Castelló, sobretot durant la matinada. L’Horta Nord ha concentrat la major intensitat entre les tres i les quatre de la matinada.

Dimarts amb temperatures estables a la Comunitat Valenciana i ruixats de matinada

Els ruixats i tronades de la matinada d’este dimarts donaran pas a intervals nuvolosos, amb temperatures estables o en lleuger ascens. El pronòstic inclou també possibilitat de pluges dèbils dimecres i avís de ruixats intensos en la mar de Castelló.

Avís taronja per ruixats de fins a 40 litres al sud de Castelló fins a les 10

Aemet ha activat fins a les 10 hores un avís taronja per pluges intenses en el litoral sud de Castelló i un avís groc en l’interior sud. Dilluns de vesprada una tromba d’aigua va deixar 60 litres en Utiel-Requena i va causar incidències en carreteres i vivendes.

Les fortes pluges deixen 24 incidents en poques hores, amb Requena com a municipi més afectat

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 24 incidents per pluges i tempestes entre dilluns de vesprada i dimarts de matí, la majoria a la província de València i amb Requena com a punt més afectat.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 l/m² a Requena, ha inundat vivendes i ha complicat el trànsit en diverses carreteres de la comarca, mentres es manté l’alerta per pluges molt fortes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Una forta tromba d’aigua inunda vivendes i carreteres a Utiel-Requena

Una intensa tromba d’aigua ha deixat quasi 60 litres per metre quadrat en Requena, ha inundat vivendes i ha obligat a intervindre Emergències, que manté l’alerta per noves pluges fortes esta matinada.