Detinguda una persona amb quatre reclamacions judicials per estafa i falsificació

ALACANT, 17 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona per tenir fins a quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents, durant un dispositiu de seguretat a la zona nord d’Alacant.

Els diferents controls s’han dut a terme aquest divendres, en el barri de Juan XXIII d’Alacant, amb l’objectiu de prevenció de la seguretat ciutadana i la comissió d’il·lícits penals, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Els agents han practicat diversos dispositius de control i filtres, que s’han saldat amb una detenció d’una persona que tenia quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents.

A més, han identificat a 58 persones, han comprovat 19 vehicles i han emplenat un total de cinc actes per tinència o consum de substàncies estupefaent, altres tres per tinència d’armes o objecte perillós, i un acta per contraban.

Els dispositius coordinats es duen a terme amb l’objectiu d’atallar qualsevol tipus d’infracció penal, incidint en tots aquells relacionats amb la salut pública, com és el tràfic de drogues i en aquelles comeses contra el patrimoni.

En l’operatiu ha intervingut el Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Nord, i la Unitat de Prevenció i Reacció de la Comissaria Provincial d’Alacant, amb suport de la Unitat de Mitjans Aeris de Valencia (Helicòpter).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.