16.6 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detinguda una persona amb quatre reclamacions judicials per estafa i falsificació

ALACANT, 17 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona per tenir fins a quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents, durant un dispositiu de seguretat a la zona nord d’Alacant.

Els diferents controls s’han dut a terme aquest divendres, en el barri de Juan XXIII d’Alacant, amb l’objectiu de prevenció de la seguretat ciutadana i la comissió d’il·lícits penals, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Els agents han practicat diversos dispositius de control i filtres, que s’han saldat amb una detenció d’una persona que tenia quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents.

A més, han identificat a 58 persones, han comprovat 19 vehicles i han emplenat un total de cinc actes per tinència o consum de substàncies estupefaent, altres tres per tinència d’armes o objecte perillós, i un acta per contraban.

Els dispositius coordinats es duen a terme amb l’objectiu d’atallar qualsevol tipus d’infracció penal, incidint en tots aquells relacionats amb la salut pública, com és el tràfic de drogues i en aquelles comeses contra el patrimoni.

En l’operatiu ha intervingut el Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Nord, i la Unitat de Prevenció i Reacció de la Comissaria Provincial d’Alacant, amb suport de la Unitat de Mitjans Aeris de Valencia (Helicòpter).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.