Detinguda una persona amb quatre reclamacions judicials per estafa i falsificació

ALACANT, 17 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona per tenir fins a quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents, durant un dispositiu de seguretat a la zona nord d’Alacant.

Els diferents controls s’han dut a terme aquest divendres, en el barri de Juan XXIII d’Alacant, amb l’objectiu de prevenció de la seguretat ciutadana i la comissió d’il·lícits penals, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Els agents han practicat diversos dispositius de control i filtres, que s’han saldat amb una detenció d’una persona que tenia quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents.

A més, han identificat a 58 persones, han comprovat 19 vehicles i han emplenat un total de cinc actes per tinència o consum de substàncies estupefaent, altres tres per tinència d’armes o objecte perillós, i un acta per contraban.

Els dispositius coordinats es duen a terme amb l’objectiu d’atallar qualsevol tipus d’infracció penal, incidint en tots aquells relacionats amb la salut pública, com és el tràfic de drogues i en aquelles comeses contra el patrimoni.

En l’operatiu ha intervingut el Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Nord, i la Unitat de Prevenció i Reacció de la Comissaria Provincial d’Alacant, amb suport de la Unitat de Mitjans Aeris de Valencia (Helicòpter).

Últimes notícies

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.