10.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detinguda una persona amb quatre reclamacions judicials per estafa i falsificació

ALACANT, 17 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona per tenir fins a quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents, durant un dispositiu de seguretat a la zona nord d’Alacant.

Els diferents controls s’han dut a terme aquest divendres, en el barri de Juan XXIII d’Alacant, amb l’objectiu de prevenció de la seguretat ciutadana i la comissió d’il·lícits penals, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Els agents han practicat diversos dispositius de control i filtres, que s’han saldat amb una detenció d’una persona que tenia quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents.

A més, han identificat a 58 persones, han comprovat 19 vehicles i han emplenat un total de cinc actes per tinència o consum de substàncies estupefaent, altres tres per tinència d’armes o objecte perillós, i un acta per contraban.

Els dispositius coordinats es duen a terme amb l’objectiu d’atallar qualsevol tipus d’infracció penal, incidint en tots aquells relacionats amb la salut pública, com és el tràfic de drogues i en aquelles comeses contra el patrimoni.

En l’operatiu ha intervingut el Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Nord, i la Unitat de Prevenció i Reacció de la Comissaria Provincial d’Alacant, amb suport de la Unitat de Mitjans Aeris de Valencia (Helicòpter).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres detinguts a Almoradí per robatoris amb violència i furts en vehicles

Guàrdia Civil i Policia Local han arrestat a tres hòmens d'entre 19 i 29 anys per una sèrie de robatoris amb violència, robatoris amb força i furts a la Vega Baixa. Els fets, vinculats mitjançant cambres i testimonis, van derivar en detencions el 7 i 8 de febrer; els sospitosos van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

La UMH desenrotlla un prototip que automatitza l’unflat en angioplàsties

Intara, creat amb suport del Parc Científic de la UMH per la start-up Valux Medical, regula de manera automàtica la pressió de la pilota en angioplàsties i entra en validació. El dispositiu, basat en IA, apunta a reduir la variabilitat del procediment i a millorar la seguretat del pacient.

Kibet firma la millor marca mundial de l’any en el 10K de Castelló; Schrub i Megan Keith baten rècords d’Europa

Harbert Kibet es va imposar en el 10K Facsa Castelló amb 26:39, millor marca mundial de l'any 2026. Yann Schrub i Megan Keith van firmar rècords d'Europa; Caroline Makandi va guanyar en dones

Les víctimes de la dana compareixeran en Les Corts 482 dies després de la tragèdia

Les principals associacions d'afectats per la dana del 29 d'octubre de 2024 declararan la setmana vinent en la comissió d'investigació de Les Corts. Serà en la quinta sessió, després de mesos de retards i crítiques per la seua exclusió inicial.

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.