Detinguda una persona amb quatre reclamacions judicials per estafa i falsificació

ALACANT, 17 (EUROPA PRESS)

Agents de la Policia Nacional han detingut a una persona per tenir fins a quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents, durant un dispositiu de seguretat a la zona nord d’Alacant.

Els diferents controls s’han dut a terme aquest divendres, en el barri de Juan XXIII d’Alacant, amb l’objectiu de prevenció de la seguretat ciutadana i la comissió d’il·lícits penals, segons ha indicat la Policia Nacional en un comunicat.

Els agents han practicat diversos dispositius de control i filtres, que s’han saldat amb una detenció d’una persona que tenia quatre reclamacions judicials per delictes d’estafa i falsificació de documents.

A més, han identificat a 58 persones, han comprovat 19 vehicles i han emplenat un total de cinc actes per tinència o consum de substàncies estupefaent, altres tres per tinència d’armes o objecte perillós, i un acta per contraban.

Els dispositius coordinats es duen a terme amb l’objectiu d’atallar qualsevol tipus d’infracció penal, incidint en tots aquells relacionats amb la salut pública, com és el tràfic de drogues i en aquelles comeses contra el patrimoni.

En l’operatiu ha intervingut el Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria de Nord, i la Unitat de Prevenció i Reacció de la Comissaria Provincial d’Alacant, amb suport de la Unitat de Mitjans Aeris de Valencia (Helicòpter).

Últimes notícies

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.

Deting a València un dels fugitius txecs més buscats per un frau de dos milions d’euros

La Policia Nacional ha detingut a València un dels fugitius més buscats de República Txeca, reclamat per un frau greu vinculat a una operació comercial de combustible amb un perjudici de més de dos milions d’euros.

La jutgessa de la dana obliga Chiva i Utiel a certificar tots els avisos d’Emergències

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana en la província de València ha reclamat als ajuntaments de Chiva i Utiel que acrediten, amb data i hora, tots els avisos rebuts del Centre de Coordinació d’Emergències els dies 28 i 29 d’octubre.

Polèmica a València per l’anàlisi de la Guàrdia Civil a la gestió de Modepran

L’alcaldessa Catalá assegura que la Guàrdia Civil porta anys analitzant la gestió de Modepran, mentres el PSPV acusa el govern municipal i demana explicacions públiques al regidor de Benestar Animal.

Morant demana que Mazón perda l’acta de diputat i siga expulsat del PP per la gestió de la dana

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del PP i li retire l’acta de diputat, arran dels missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.

Confirmen les penes pels abusos sexuals de la secta de Vistabella del Maestrat

El Tribunal Superior de Justícia valencià ha ratificat les condemnes de fins a set anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa instal·lada en una masia de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals a menors entre 2007 i 2022.