Detingut a Elx per presumptament maltractar a la seua filla de tres anys

 

La Policia Local d’Elx, localitat de la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a un home de 37 anys, acusat suposadament de llançar a la seua filla de tres anys contra un sofà i agredir als agents quan aquests van acudir al seu habitatge avisats pels veïns, que es queixaven que tenia la música a un volum molt alt passada la mitjanit.

Segons han explicat fonts policials, els fets van ocórrer diumenge passat 22 d’agost a Elx. Pel que sembla, quan els agents van arribar a la porta del detingut, aquest els va llançar la seua documentació personal. A la meitat de la intervenció, es va aproximar a la porta la seua filla, i ell la va agafar del coll amb una reacció nerviosa i violenta, llançant-la a un sofà pròxim, cridant als agents que «no se l’anaven a emportar».

Va ser llavors quan la Policia va procedir a reduir i detindre a l’home, qui va mostrar resistència contra l’autoritat i va ocasionar lesions als agents, els qui van sol·licitar suport a altres unitats. El detingut va tractar d’agarrar de nou a la menor posant en risc la seua integritat física, però finalment va ser separat d’ella i emmanillat.

Immediatament, els agents van contactar amb la mare de la xiqueta, qui va acudir al domicili del detingut i es va fer càrrec de la menor d’edat. Després de ser informada del que havia succeït, aquesta no va poder donar cap explicació sobre la reacció del seu marit. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.