Detingut a Elx per presumptament maltractar a la seua filla de tres anys

 

La Policia Local d’Elx, localitat de la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), han detingut a un home de 37 anys, acusat suposadament de llançar a la seua filla de tres anys contra un sofà i agredir als agents quan aquests van acudir al seu habitatge avisats pels veïns, que es queixaven que tenia la música a un volum molt alt passada la mitjanit.

Segons han explicat fonts policials, els fets van ocórrer diumenge passat 22 d’agost a Elx. Pel que sembla, quan els agents van arribar a la porta del detingut, aquest els va llançar la seua documentació personal. A la meitat de la intervenció, es va aproximar a la porta la seua filla, i ell la va agafar del coll amb una reacció nerviosa i violenta, llançant-la a un sofà pròxim, cridant als agents que “no se l’anaven a emportar”.

Va ser llavors quan la Policia va procedir a reduir i detindre a l’home, qui va mostrar resistència contra l’autoritat i va ocasionar lesions als agents, els qui van sol·licitar suport a altres unitats. El detingut va tractar d’agarrar de nou a la menor posant en risc la seua integritat física, però finalment va ser separat d’ella i emmanillat.

Immediatament, els agents van contactar amb la mare de la xiqueta, qui va acudir al domicili del detingut i es va fer càrrec de la menor d’edat. Després de ser informada del que havia succeït, aquesta no va poder donar cap explicació sobre la reacció del seu marit. L’home va ser detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.