Dos aficionats amb discapacitat, a l’hospital per l’agressió d’uns encaputxats després del Villarreal-València

Dos seguidors van ser traslladats la nit d’este dissabte a l’Hospital de la Plana després de ser agredits per uns encaputxats en acabar el duel autonòmic Villarreal CF-València CF que es va disputar a la Ceràmica. Segons fonts d’ambdós clubs, les dos persones víctimes de l’atac tenen una “diversitat funcional”, terme utilitzat per a referir-se de manera inclusiva a algun grau de discapacitat.

Fonts del club de la Plana van assegurar que el seu pronòstic és lleu després d’una agressió que es va produir a prop del parc de la Panderola, pròxim a l’estadi groguet.

Segons van relatar, un grup d’encaputxats vestits de negre hauria sorprés i colpejat els dos seguidors del Villarreal CF. I, en veure que altres aficionats locals s’acostaven per a socórrer-los, van fugir.

Després de personar-se en el lloc la Policia i els servicis sanitaris, van ser traslladats a l’hospital, un d’ells amb un colp fort a la boca que li feia sagnar abundantment i el segon amb un atac d’ansietat.

Cerca de sis-cents aficionats del València CF van acudir este dissabte al duel autonòmic i, abans i després del partit, grups de seguidors van intercanviar càntics feridors i insults.

Condemna dels dos clubs

El València CF ha lamentat en un comunicat l’agressió a “dos aficionats de diversitat funcional del conjunt local”, que van ser agredits a l’eixida de l’estadi de la Ceràmica.

El club de Mestalla “no admet la violència en cap de les seues formes, els estadis haurien de ser un lloc lliure d’odi i condemna estos fets que no representen els valors fonamentals de l’esport ni la sana convivència i respecte entre aficions que va quedar patent durant tot l’encontre”.

Segons ha informat el Villarreal CF en un comunicat, “ambdós seguidors, amb diversitat funcional, van patir diversos traumatismes. Un d’ells, que juga en l’Equip de Discapacitat Intel·lectual del Villarreal, va passar la nit en observació per a sotmetre’s a les proves corresponents per les contusions, mentre que l’altre aficionat va ser derivat a l’Hospital General de Castelló, on continua ingressat i patix una fractura maxil·lofacial completa”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La borrasca Regina deixarà vent fort dimarts i dimecres i pluges intenses el dijous en la Comunitat Valenciana

Regina marcarà la setmana en la Comunitat Valenciana amb temporal marítim d'este i nord-est, ratxes de fins a 70 km/h i pluges més intenses i generalitzades el dijous.

Avís groc a Alacant este dimarts per ratxes de 70 km/h i ones de 3 metres

Aemet ha activat l'avís groc a l'interior i el litoral sud d'Alacant per vent del nord-est amb ratxes de fins a 70 km/h. En la costa s'esperen ones de 3 metres i vent de força 7 des de primera hora.

Mascarell ha declarat que en el Cecopi no estaven pendents de Mazón

El president del Consorci de Bombers de València ha sostingut davant la jutgessa que el Cecopi no estava pendent de Carlos Mazón. La magistrada ha qüestionat llacunes del relat i una possible falta de direcció durant la DANA.

Quasi 150 xurreries comencen a muntar a València les parades ambulants de Falles

Les autoritzacions arriben enguany amb retard i les parades estaran obertes fins al dia de Sant Josep

Pérez Llorca, en contacte amb l’equip júnior del València Basket a Abu Dhabi

Pérez Llorca es manté en contacte amb l'equip júnior del València Basket a Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri pel conflicte. La delegació, de 33 persones, espera indicacions de l'ambaixada.

Març, oportunitat del Vila-real per a amarrar la Champions davant Elx, Alabés i Reial Societat

El Vila-real afronta al març tres partits —dos a casa— davant Elx, Alabés i Reial Societat per a encarrilar el seu bitllet a la pròxima Lliga de Campions. Els nou punts en joc i el bon rendiment en La Ceràmica convertixen el mes en una oportunitat decisiva.

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.