17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Dos aficionats amb discapacitat, a l’hospital per l’agressió d’uns encaputxats després del Villarreal-València

Dos seguidors van ser traslladats la nit d’este dissabte a l’Hospital de la Plana després de ser agredits per uns encaputxats en acabar el duel autonòmic Villarreal CF-València CF que es va disputar a la Ceràmica. Segons fonts d’ambdós clubs, les dos persones víctimes de l’atac tenen una “diversitat funcional”, terme utilitzat per a referir-se de manera inclusiva a algun grau de discapacitat.

Fonts del club de la Plana van assegurar que el seu pronòstic és lleu després d’una agressió que es va produir a prop del parc de la Panderola, pròxim a l’estadi groguet.

Segons van relatar, un grup d’encaputxats vestits de negre hauria sorprés i colpejat els dos seguidors del Villarreal CF. I, en veure que altres aficionats locals s’acostaven per a socórrer-los, van fugir.

Després de personar-se en el lloc la Policia i els servicis sanitaris, van ser traslladats a l’hospital, un d’ells amb un colp fort a la boca que li feia sagnar abundantment i el segon amb un atac d’ansietat.

Cerca de sis-cents aficionats del València CF van acudir este dissabte al duel autonòmic i, abans i després del partit, grups de seguidors van intercanviar càntics feridors i insults.

Condemna dels dos clubs

El València CF ha lamentat en un comunicat l’agressió a “dos aficionats de diversitat funcional del conjunt local”, que van ser agredits a l’eixida de l’estadi de la Ceràmica.

El club de Mestalla “no admet la violència en cap de les seues formes, els estadis haurien de ser un lloc lliure d’odi i condemna estos fets que no representen els valors fonamentals de l’esport ni la sana convivència i respecte entre aficions que va quedar patent durant tot l’encontre”.

Segons ha informat el Villarreal CF en un comunicat, “ambdós seguidors, amb diversitat funcional, van patir diversos traumatismes. Un d’ells, que juga en l’Equip de Discapacitat Intel·lectual del Villarreal, va passar la nit en observació per a sotmetre’s a les proves corresponents per les contusions, mentre que l’altre aficionat va ser derivat a l’Hospital General de Castelló, on continua ingressat i patix una fractura maxil·lofacial completa”.

Últimes notícies

Riquelme firma un triplet i fica al Betis en setzens davant el Torrent

El Betis va guanyar 1-4 al Torrent en el Ciutat de València amb un triplet de Rodrigo Riquelme i va segellar el seu passe a setzens. Corbalán i Ángel Ortiz van completar el marcador.

0-1 al Cieza i a setzens: el Llevant avança amb gol de Koyalipou

El Llevant va superar al Cieza per 0-1 amb una miqueta de Koyalipou i estarà en el sorteig de setzens. Triomf pràctic davant un líder de Tercera RFEF i estadi ple.

Pérez Llorca obri la seua primera ronda de reunions amb el nou Govern valencià

El president ha rebut al Palau a vicepresidències i conselleries per a analitzar les línies estratègiques i coordinar l'arrancada del nou Consell.

Martínez defén que el periodisme lliure i responsable és un pilar de l’Estat de dret

La consellera de Justícia ha reivindicat en la gala dels IX Premis de Periodisme Soci-Sanitari que un periodisme lliure, responsable i compromés sosté l'Estat de dret i enfortix la confiança social. Els guardons han distingit un treball sobre efectes de la covid en l'embaràs i una trajectòria professional en l'àmbit sociosanitari.

Morant sosté que el nou Govern valencià s’assembla a l’anterior

Diana Morant ha afirmat que el nou Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca reproduïx el model de Carlos Mazón. Ha denunciat continuïtat en perfils i decisions.

Veterans d’Atlètic, València, Cèltic i Compostela recapten fons per a Lubo Penev

Les associacions d'exjugadors dels quatre clubs han unit esforços per a sufragar una operació complexa del exdelantero, ingressat greu per càncer de renyó. La recaptació admet aportacions públiques i privades.

López-Arostegui es perdrà els pròxims partits per un trencament muscular a la cama dreta

L'aler de València Basket va patir un trencament muscular a la cama dreta i la seua volta dependrà de l'evolució. Es perdrà Panathinaikos i Baskonia esta setmana

El Cartagena espera al València amb ànim de revenja en la Copa del Rei

El Cartagena rep al València en la segona ronda de la Copa del Rei amb l'impuls del seu bon moment i el record de dos encreuaments recents perduts per 1-2. L'ambient del Cartagonova i les rotacions en els dos bàndols marcaran el dol d'este dijous a les 21.00.