Dos aficionats amb discapacitat, a l’hospital per l’agressió d’uns encaputxats després del Villarreal-València

Dos seguidors van ser traslladats la nit d’este dissabte a l’Hospital de la Plana després de ser agredits per uns encaputxats en acabar el duel autonòmic Villarreal CF-València CF que es va disputar a la Ceràmica. Segons fonts d’ambdós clubs, les dos persones víctimes de l’atac tenen una «diversitat funcional», terme utilitzat per a referir-se de manera inclusiva a algun grau de discapacitat.

Fonts del club de la Plana van assegurar que el seu pronòstic és lleu després d’una agressió que es va produir a prop del parc de la Panderola, pròxim a l’estadi groguet.

Segons van relatar, un grup d’encaputxats vestits de negre hauria sorprés i colpejat els dos seguidors del Villarreal CF. I, en veure que altres aficionats locals s’acostaven per a socórrer-los, van fugir.

Després de personar-se en el lloc la Policia i els servicis sanitaris, van ser traslladats a l’hospital, un d’ells amb un colp fort a la boca que li feia sagnar abundantment i el segon amb un atac d’ansietat.

Cerca de sis-cents aficionats del València CF van acudir este dissabte al duel autonòmic i, abans i després del partit, grups de seguidors van intercanviar càntics feridors i insults.

Condemna dels dos clubs

El València CF ha lamentat en un comunicat l’agressió a «dos aficionats de diversitat funcional del conjunt local», que van ser agredits a l’eixida de l’estadi de la Ceràmica.

El club de Mestalla «no admet la violència en cap de les seues formes, els estadis haurien de ser un lloc lliure d’odi i condemna estos fets que no representen els valors fonamentals de l’esport ni la sana convivència i respecte entre aficions que va quedar patent durant tot l’encontre».

Segons ha informat el Villarreal CF en un comunicat, «ambdós seguidors, amb diversitat funcional, van patir diversos traumatismes. Un d’ells, que juga en l’Equip de Discapacitat Intel·lectual del Villarreal, va passar la nit en observació per a sotmetre’s a les proves corresponents per les contusions, mentre que l’altre aficionat va ser derivat a l’Hospital General de Castelló, on continua ingressat i patix una fractura maxil·lofacial completa».

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.