14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Dos aficionats amb discapacitat, a l’hospital per l’agressió d’uns encaputxats després del Villarreal-València

Dos seguidors van ser traslladats la nit d’este dissabte a l’Hospital de la Plana després de ser agredits per uns encaputxats en acabar el duel autonòmic Villarreal CF-València CF que es va disputar a la Ceràmica. Segons fonts d’ambdós clubs, les dos persones víctimes de l’atac tenen una “diversitat funcional”, terme utilitzat per a referir-se de manera inclusiva a algun grau de discapacitat.

Fonts del club de la Plana van assegurar que el seu pronòstic és lleu després d’una agressió que es va produir a prop del parc de la Panderola, pròxim a l’estadi groguet.

Segons van relatar, un grup d’encaputxats vestits de negre hauria sorprés i colpejat els dos seguidors del Villarreal CF. I, en veure que altres aficionats locals s’acostaven per a socórrer-los, van fugir.

Després de personar-se en el lloc la Policia i els servicis sanitaris, van ser traslladats a l’hospital, un d’ells amb un colp fort a la boca que li feia sagnar abundantment i el segon amb un atac d’ansietat.

Cerca de sis-cents aficionats del València CF van acudir este dissabte al duel autonòmic i, abans i després del partit, grups de seguidors van intercanviar càntics feridors i insults.

Condemna dels dos clubs

El València CF ha lamentat en un comunicat l’agressió a “dos aficionats de diversitat funcional del conjunt local”, que van ser agredits a l’eixida de l’estadi de la Ceràmica.

El club de Mestalla “no admet la violència en cap de les seues formes, els estadis haurien de ser un lloc lliure d’odi i condemna estos fets que no representen els valors fonamentals de l’esport ni la sana convivència i respecte entre aficions que va quedar patent durant tot l’encontre”.

Segons ha informat el Villarreal CF en un comunicat, “ambdós seguidors, amb diversitat funcional, van patir diversos traumatismes. Un d’ells, que juga en l’Equip de Discapacitat Intel·lectual del Villarreal, va passar la nit en observació per a sotmetre’s a les proves corresponents per les contusions, mentre que l’altre aficionat va ser derivat a l’Hospital General de Castelló, on continua ingressat i patix una fractura maxil·lofacial completa”.

Últimes notícies

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.