9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Almenys dos morts en un accident de trànsit a Jérica

Almenys dos persones han mort i tres han resultat ferides este diumenge en xocar un vehicle contra la façana d’un habitatge a la localitat castellonenca de Jérica, ha informat el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de Castelló.

Les dos víctimes mortals són dos homes d’entre 25 i 30 anys. Els serveis d’emergències han atés la resta d’ocupants, que han estat traslladats a l’hospital de Sagunt. Els ferits són un home de 26 anys amb policontusions, una dona de 23 anys amb politraumatismes, i una xiqueta de dos anys amb contusions.

Fins i tot la zona s’han traslladat efectius dels Parcs d’Alt Palància i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa per excarcerar cinc ocupants d’un vehicle sinistrat al voltant de les 23.20 hores al nucli urbà de la localitat.

El vehicle implicat, una furgoneta, ha col·lidit contra la paret d’un habitatge al carrer Loreto de Jérica. El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Serveis d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU), una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d´Atenció Primària.

El conductor de l’accident triplicava la velocitat i dona positiu en alcohol i drogues

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor del vehicle accidentat a Jérica aquest diumenge, el qual suposadament circulava a més del triple del permés a la via – senyalitzada a 30 quilòmetres per hora-, i ha donat positiu a les proves d’alcoholèmia -1,2 grams per litre- i de drogues.

Segons han informat fonts de la Policia Local, que s’ha encarregat de les diligències, el detingut passarà a disposició del Jutjat de Segorbe.

Últimes notícies

Detinguts tres membres d’una família per tràfic de drogues a Elx i Santa Pola

La Policia Nacional ha detingut a dos dones i un home de la mateixa família per sovintege de drogues entre Elx i Santa Pola. Es van practicar cinc registres amb confiscacions i els tres van quedar a disposició judicial.

Administracions amb sort per Nadal busquen seguir en ratxa en el Xiquet

Punts de venda d'Alacant, València i Alcoi que van donar premis en la Grossa mantenen el ritme per al sorteig del dimarts, amb cues i dècims al límit.

Avís groc per pluges en el litoral nord d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant i a l'interior i litoral sud de València. S'esperen fins a 20 l/m² en una hora i 60 en dotze, amb probabilitat del 40-70% entre les 20.00 i la mitjanit.

Vesprada de ruixats en el litoral sud de València i nord d’Alacant amb baixada de les màximes

Els ruixats s'intensificaran al final del dia en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. El diumenge continuarà la pluja i caurà la cota de neu.

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.