Almenys dos morts en un accident de trànsit a Jérica

Almenys dos persones han mort i tres han resultat ferides este diumenge en xocar un vehicle contra la façana d’un habitatge a la localitat castellonenca de Jérica, ha informat el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de Castelló.

Les dos víctimes mortals són dos homes d’entre 25 i 30 anys. Els serveis d’emergències han atés la resta d’ocupants, que han estat traslladats a l’hospital de Sagunt. Els ferits són un home de 26 anys amb policontusions, una dona de 23 anys amb politraumatismes, i una xiqueta de dos anys amb contusions.

Fins i tot la zona s’han traslladat efectius dels Parcs d’Alt Palància i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa per excarcerar cinc ocupants d’un vehicle sinistrat al voltant de les 23.20 hores al nucli urbà de la localitat.

El vehicle implicat, una furgoneta, ha col·lidit contra la paret d’un habitatge al carrer Loreto de Jérica. El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Serveis d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU), una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d´Atenció Primària.

El conductor de l’accident triplicava la velocitat i dona positiu en alcohol i drogues

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor del vehicle accidentat a Jérica aquest diumenge, el qual suposadament circulava a més del triple del permés a la via – senyalitzada a 30 quilòmetres per hora-, i ha donat positiu a les proves d’alcoholèmia -1,2 grams per litre- i de drogues.

Segons han informat fonts de la Policia Local, que s’ha encarregat de les diligències, el detingut passarà a disposició del Jutjat de Segorbe.

Últimes notícies

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.

Tres detinguts a Alacant per una estafa immobiliària a estrangers de més de 1,2 milions

La Policia Nacional ha desarticulat a Alacant un grup criminal familiar acusat d'estafar més de 1,2 milions d'euros a compradors estrangers mitjançant falses operacions immobiliàries.

Quart negatiu en hantavirus de la dona aïllada en un hospital d’Alacant

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat per quarta vegada negatiu en la PCR i seguix en aïllament preventiu.

Quarta vaga mèdica de l’any pel bloqueig en la negociació amb Sanitat

Els metges encadenen la seua quarta vaga setmanal de l'any davant la falta d'avanços amb el Ministeri de Sanitat, que els acusa d'estar instrumentalitzats per la dreta.

La ciència pren els bars en l’onzena edició de Pint of Science a Espanya

Pint of Science celebra la seua onzena edició a Espanya amb més de 1.300 esdeveniments gratuïts en bars de 114 ciutats i municipis, acostant la investigació científica al públic general.

Espanya consolida el seu lideratge en vinya ecològica davant un consumidor més exigent

Espanya manté el lideratge en superfície de vinya ecològica a la Unió Europea, impulsat per un consumidor que prioritza la sostenibilitat i la qualitat del vi que compra.

La investigació del triple crim masclista de Dolores avança a l’espera de les autòpsies

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació del triple crim masclista de Dolores mentres espera els resultats de les autòpsies per a confirmar la principal hipòtesi sobre l'ocorregut.

Polo i Vilaplana compareixen esta setmana en el Congrés per la gestió de la dana de 2024

La comissió d'investigació del Congrés sobre la dana d'octubre de 2024 interrogarà esta setmana al president de la CHJ, Miguel Polo, i a la periodista Maribel Vilaplana, després de reordenar-se les seues compareixences.