Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Almenys dos morts en un accident de trànsit a Jérica

Almenys dos persones han mort i tres han resultat ferides este diumenge en xocar un vehicle contra la façana d’un habitatge a la localitat castellonenca de Jérica, ha informat el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de Castelló.

Les dos víctimes mortals són dos homes d’entre 25 i 30 anys. Els serveis d’emergències han atés la resta d’ocupants, que han estat traslladats a l’hospital de Sagunt. Els ferits són un home de 26 anys amb policontusions, una dona de 23 anys amb politraumatismes, i una xiqueta de dos anys amb contusions.

Fins i tot la zona s’han traslladat efectius dels Parcs d’Alt Palància i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa per excarcerar cinc ocupants d’un vehicle sinistrat al voltant de les 23.20 hores al nucli urbà de la localitat.

El vehicle implicat, una furgoneta, ha col·lidit contra la paret d’un habitatge al carrer Loreto de Jérica. El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Serveis d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU), una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d´Atenció Primària.

El conductor de l’accident triplicava la velocitat i dona positiu en alcohol i drogues

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor del vehicle accidentat a Jérica aquest diumenge, el qual suposadament circulava a més del triple del permés a la via – senyalitzada a 30 quilòmetres per hora-, i ha donat positiu a les proves d’alcoholèmia -1,2 grams per litre- i de drogues.

Segons han informat fonts de la Policia Local, que s’ha encarregat de les diligències, el detingut passarà a disposició del Jutjat de Segorbe.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.