Almenys dos morts en un accident de trànsit a Jérica

Almenys dos persones han mort i tres han resultat ferides este diumenge en xocar un vehicle contra la façana d’un habitatge a la localitat castellonenca de Jérica, ha informat el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de Castelló.

Les dos víctimes mortals són dos homes d’entre 25 i 30 anys. Els serveis d’emergències han atés la resta d’ocupants, que han estat traslladats a l’hospital de Sagunt. Els ferits són un home de 26 anys amb policontusions, una dona de 23 anys amb politraumatismes, i una xiqueta de dos anys amb contusions.

Fins i tot la zona s’han traslladat efectius dels Parcs d’Alt Palància i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa per excarcerar cinc ocupants d’un vehicle sinistrat al voltant de les 23.20 hores al nucli urbà de la localitat.

El vehicle implicat, una furgoneta, ha col·lidit contra la paret d’un habitatge al carrer Loreto de Jérica. El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Serveis d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU), una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d´Atenció Primària.

El conductor de l’accident triplicava la velocitat i dona positiu en alcohol i drogues

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor del vehicle accidentat a Jérica aquest diumenge, el qual suposadament circulava a més del triple del permés a la via – senyalitzada a 30 quilòmetres per hora-, i ha donat positiu a les proves d’alcoholèmia -1,2 grams per litre- i de drogues.

Segons han informat fonts de la Policia Local, que s’ha encarregat de les diligències, el detingut passarà a disposició del Jutjat de Segorbe.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.