Almenys dos morts en un accident de trànsit a Jérica

Almenys dos persones han mort i tres han resultat ferides este diumenge en xocar un vehicle contra la façana d’un habitatge a la localitat castellonenca de Jérica, ha informat el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de Castelló.

Les dos víctimes mortals són dos homes d’entre 25 i 30 anys. Els serveis d’emergències han atés la resta d’ocupants, que han estat traslladats a l’hospital de Sagunt. Els ferits són un home de 26 anys amb policontusions, una dona de 23 anys amb politraumatismes, i una xiqueta de dos anys amb contusions.

Fins i tot la zona s’han traslladat efectius dels Parcs d’Alt Palància i una unitat de comandament del parc de Plana Baixa per excarcerar cinc ocupants d’un vehicle sinistrat al voltant de les 23.20 hores al nucli urbà de la localitat.

El vehicle implicat, una furgoneta, ha col·lidit contra la paret d’un habitatge al carrer Loreto de Jérica. El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat una unitat de Serveis d’Assistència Mèdica d’Urgències (SAMU), una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i un metge d´Atenció Primària.

El conductor de l’accident triplicava la velocitat i dona positiu en alcohol i drogues

La Guàrdia Civil ha detingut el conductor del vehicle accidentat a Jérica aquest diumenge, el qual suposadament circulava a més del triple del permés a la via – senyalitzada a 30 quilòmetres per hora-, i ha donat positiu a les proves d’alcoholèmia -1,2 grams per litre- i de drogues.

Segons han informat fonts de la Policia Local, que s’ha encarregat de les diligències, el detingut passarà a disposició del Jutjat de Segorbe.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.