La Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb més de 2000 cotxes a la venda 

 La dinovena edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb les més altes expectatives. La cita posa a la venda més de 2000 cotxes d’ocasió, seminous, gerència o quilòmetre zero procedents de 32 marques oficials i 38 expositors directes, gran part d’ells pertanyents als grans grups de concessionaris de la Comunitat Valenciana.

De fet, el certamen arriba en un moment idoni del mercat, ja que davant la crisi de components i de microxips que està registrant la fabricació de vehicles nous i la seua consegüent translació al mercat, els compradors estan optant de manera massiva per accedir al mercat d’ocasió, segons explique des de Fira València.

En aquest sentit, la patronal estatal de concessionaris GANVAM presentarà a les 12.00 hores en una Jornada Professional que se celebrarà en Fira València en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió els primers avanços del mercat així com les principals tendències per als pròxims mesos, en un entorn canviant i de demanda constant. A la Jornada està prevista l’assistència de la Cap Provincial de Trànsit Pilar Fúnez, que estarà acompanyada pel president de GANVAM, Raúl Palacios, i el vicepresident de la Fira de l’Automòbil de València, Sergio Torregrosa.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.