19.4 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb més de 2000 cotxes a la venda 

 La dinovena edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb les més altes expectatives. La cita posa a la venda més de 2000 cotxes d’ocasió, seminous, gerència o quilòmetre zero procedents de 32 marques oficials i 38 expositors directes, gran part d’ells pertanyents als grans grups de concessionaris de la Comunitat Valenciana.

De fet, el certamen arriba en un moment idoni del mercat, ja que davant la crisi de components i de microxips que està registrant la fabricació de vehicles nous i la seua consegüent translació al mercat, els compradors estan optant de manera massiva per accedir al mercat d’ocasió, segons explique des de Fira València.

En aquest sentit, la patronal estatal de concessionaris GANVAM presentarà a les 12.00 hores en una Jornada Professional que se celebrarà en Fira València en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió els primers avanços del mercat així com les principals tendències per als pròxims mesos, en un entorn canviant i de demanda constant. A la Jornada està prevista l’assistència de la Cap Provincial de Trànsit Pilar Fúnez, que estarà acompanyada pel president de GANVAM, Raúl Palacios, i el vicepresident de la Fira de l’Automòbil de València, Sergio Torregrosa.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.