La Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb més de 2000 cotxes a la venda 

 La dinovena edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb les més altes expectatives. La cita posa a la venda més de 2000 cotxes d’ocasió, seminous, gerència o quilòmetre zero procedents de 32 marques oficials i 38 expositors directes, gran part d’ells pertanyents als grans grups de concessionaris de la Comunitat Valenciana.

De fet, el certamen arriba en un moment idoni del mercat, ja que davant la crisi de components i de microxips que està registrant la fabricació de vehicles nous i la seua consegüent translació al mercat, els compradors estan optant de manera massiva per accedir al mercat d’ocasió, segons explique des de Fira València.

En aquest sentit, la patronal estatal de concessionaris GANVAM presentarà a les 12.00 hores en una Jornada Professional que se celebrarà en Fira València en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió els primers avanços del mercat així com les principals tendències per als pròxims mesos, en un entorn canviant i de demanda constant. A la Jornada està prevista l’assistència de la Cap Provincial de Trànsit Pilar Fúnez, que estarà acompanyada pel president de GANVAM, Raúl Palacios, i el vicepresident de la Fira de l’Automòbil de València, Sergio Torregrosa.

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.