La Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb més de 2000 cotxes a la venda 

 La dinovena edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb les més altes expectatives. La cita posa a la venda més de 2000 cotxes d’ocasió, seminous, gerència o quilòmetre zero procedents de 32 marques oficials i 38 expositors directes, gran part d’ells pertanyents als grans grups de concessionaris de la Comunitat Valenciana.

De fet, el certamen arriba en un moment idoni del mercat, ja que davant la crisi de components i de microxips que està registrant la fabricació de vehicles nous i la seua consegüent translació al mercat, els compradors estan optant de manera massiva per accedir al mercat d’ocasió, segons explique des de Fira València.

En aquest sentit, la patronal estatal de concessionaris GANVAM presentarà a les 12.00 hores en una Jornada Professional que se celebrarà en Fira València en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió els primers avanços del mercat així com les principals tendències per als pròxims mesos, en un entorn canviant i de demanda constant. A la Jornada està prevista l’assistència de la Cap Provincial de Trànsit Pilar Fúnez, que estarà acompanyada pel president de GANVAM, Raúl Palacios, i el vicepresident de la Fira de l’Automòbil de València, Sergio Torregrosa.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.