25.7 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

La Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb més de 2000 cotxes a la venda 

 La dinovena edició de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió obri les portes en Fira València amb les més altes expectatives. La cita posa a la venda més de 2000 cotxes d’ocasió, seminous, gerència o quilòmetre zero procedents de 32 marques oficials i 38 expositors directes, gran part d’ells pertanyents als grans grups de concessionaris de la Comunitat Valenciana.

De fet, el certamen arriba en un moment idoni del mercat, ja que davant la crisi de components i de microxips que està registrant la fabricació de vehicles nous i la seua consegüent translació al mercat, els compradors estan optant de manera massiva per accedir al mercat d’ocasió, segons explique des de Fira València.

- Advertisement -Telegram València Diari

En aquest sentit, la patronal estatal de concessionaris GANVAM presentarà a les 12.00 hores en una Jornada Professional que se celebrarà en Fira València en el marc de la Fira del Vehicle Selecció Ocasió els primers avanços del mercat així com les principals tendències per als pròxims mesos, en un entorn canviant i de demanda constant. A la Jornada està prevista l’assistència de la Cap Provincial de Trànsit Pilar Fúnez, que estarà acompanyada pel president de GANVAM, Raúl Palacios, i el vicepresident de la Fira de l’Automòbil de València, Sergio Torregrosa.

Últimes notícies

Màxim Huerta, primer firmant del manifest del Fòrum Jaume I per a commemorar els 750 anys de la seua mort

El Fòrum promourà la participació social i cultural a la Comunitat Valenciana amb actes i activitats fins a 2026

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada