Educació reclama al Ministeri que les pròximes reunions de la Conferència d’Educació siguen de forma presencial

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha reclamat al Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports que les pròximes reunions de la Conferència d’Educació siguen de forma presencial.

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, hui dijous s’ha convocat una reunió extraordinària en la qual la comunicació s’ha realitzat a través de correu electrònic. En ella han participat el conseller d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, José Antonio Rovira; el secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy; i el director general de Centres Docents, Jorge Cap.

Des de la Conselleria d’Educació es considera que és necessari reunir-se amb el Ministeri i la resta de comunitats autònomes de forma presencial “per a permetre l’intercanvi d’opinions entre tots i enriquir el necessari debat que ha de produir-se”.

En la trobada d’este dijous s’ha tractat la distribució territorial per a modernització i digitalització del sistema educatiu, inclosa l’educació primerenca de 0 a 3 anys. En este aspecte, a la Comunitat Valenciana li corresponen 1.666.500 euros dels 13.332.000 euros totals del Mecanisme de Recuperació i Resiliència (MRR) que destinarà a la creació de 150 noves places de 0 a 3 anys.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.

El València encadena dos triomfs a Mestalla mig any després

L'equip blanc-i-negre va véncer 3-2 a l'Alabés amb un penal d'Hugo Duro en el descompte i va encadenar la seua segona victòria seguida a casa després de superar a Osasuna.

Dos detinguts a València per donar d’alta en ETT a estrangers irregulars amb identitats prestades

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens a la província de València per presumpta falsedat documental i delictes contra els drets dels treballadors. Usaven identitats alienes per a inscriure en ETT a migrants irregulars a canvi de 200 euros descomptats de la nòmina

Dituro demana valentia per a canviar la dinàmica després de deu jornades sense guanyar

El porter de l'Elx va reclamar ser valents i anar pels partits per a tallar una ratxa de deu jornades sense guanyar. Va recolzar a Eder Sarabia i va demanar solidesa arrere.

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.