Educació reclama al Ministeri que les pròximes reunions de la Conferència d’Educació siguen de forma presencial

VALÈNCIA, 5 (EUROPA PRESS)

La Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha reclamat al Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports que les pròximes reunions de la Conferència d’Educació siguen de forma presencial.

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, hui dijous s’ha convocat una reunió extraordinària en la qual la comunicació s’ha realitzat a través de correu electrònic. En ella han participat el conseller d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, José Antonio Rovira; el secretari autonòmic d’Educació, Daniel McEvoy; i el director general de Centres Docents, Jorge Cap.

Des de la Conselleria d’Educació es considera que és necessari reunir-se amb el Ministeri i la resta de comunitats autònomes de forma presencial «per a permetre l’intercanvi d’opinions entre tots i enriquir el necessari debat que ha de produir-se».

En la trobada d’este dijous s’ha tractat la distribució territorial per a modernització i digitalització del sistema educatiu, inclosa l’educació primerenca de 0 a 3 anys. En este aspecte, a la Comunitat Valenciana li corresponen 1.666.500 euros dels 13.332.000 euros totals del Mecanisme de Recuperació i Resiliència (MRR) que destinarà a la creació de 150 noves places de 0 a 3 anys.

Últimes notícies

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.

Les diputacions exigixen un finançament local just i alerten que sostenen Espanya sense recursos

Les diputacions, capítols i consells insulars reclamen a Govern i autonomies una reforma profunda del finançament local per a garantir els servicis que presten els municipis.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana des del dijous amb nits tropicals en el litoral

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb possibles rècords de temperatura i nits tropicals en tot el litoral almenys fins a principis de juny.

Detingut un treballador de residència per robar joies i rellotges a ancians vulnerables

Un empleat d'una residència de lHorta Nord és detingut per sostraure joies i rellotges a ancians amb deterioració cognitiva, a un dels quals va arribar a agredir per a silenciar-ho.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana amb màximes de ple estiu i nits tropicals

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb diversos dies de rècord i nits tropicals en el litoral almenys fins a primers de juny.

L’alcaldessa de Torrent defén la seua gestió durant la DANA del 29 d’octubre

Amparo Folgado sosté que l'alerta roja per la DANA del 29 d'octubre va ser igual per a tots els municipis i afirma que l'Ajuntament de Torrent va avisar a la població amb la informació disponible.